eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943446301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0552fa07-32b4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0552fa07-32b4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Darłowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.192.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1420525,39 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 691448,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 1 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Bobolin dz. nr 183/30, 21/17, 20/36, 20/3 i 20/12 (obręb Bobolin). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 369,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie o wys. 6 m – 4 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 28W/3751 lm z redukcją mocy – 4 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 349,0 m;
5) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej metodą obrotową w gruncie – 2 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 55290,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 2 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Domasławice dz. nr 271, 299, 346/1 i 300 (obręb Domasławice). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) montaż rozdzielnicy (szafki oświetleniowej) – 2 kpl;
2) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 166,0 m;
3) ułożenie linii oświetleniowej kablem YKY 3x6 mm2 o długości ok. 161,0 m;
4) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 6 szt.;
5) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4680 lm z redukcją mocy – 6 szt.;
6) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 320,0 m;
7) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 8 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6a do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 63424,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 3 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Krupy dz. nr 148/1 i 168 (obręb Krupy). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 5x25 mm2 o długości ok. 408,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych z wysięgnikiem na fundamencie o wys. 7 m – 10 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4680 lm z redukcją mocy – 10 szt.;
4) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 74476,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 4 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Nowy Jarosław dz. nr 22/2 i 6/1 (obręb Nowy Jarosław). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 375,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 5 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4600 lm z redukcją mocy – 5 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 380,0 m;
5) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6c do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
18. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
9. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 54076,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 5 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Pęciszewko dz. nr 98/1, 320/2, 315 i 317/3 (obręb Porzecze). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 211,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 5 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4600 lm z redukcją mocy – 5 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 191,0 m;
5) montaż uziomów o długości 4,5 m ze stali profilowanej miedziowanej – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6d do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 40652,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 6 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Rusko przy ul. Klonowej dz. nr 190, 191, 192/1, 84/1, 84/2, 84/17, 84/24 i 79/5 (obręb Rusko). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKY 4x16 mm2 o długości ok. 148,0 m;
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 6 m – 2 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 36W/4800 lm z redukcją mocy – 2 szt.;
4) ułożenie bednarki w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 146,0 m.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6e do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 22730,72 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 7 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Słowino dz. nr 565 i 173 (obręb Słowino-Słowinko). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) montaż rozdzielnicy (szafki oświetleniowej) – 1 kpl;
2) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 5x25 mm2 o długości ok. 517,0 m;
3) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 8 m – 14 szt.;
4) montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych na fundamencie o wys. 6 m – 2 szt.;
5) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 48W/6800 lm z redukcją mocy – 16 szt.;
6) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 30,0 m;
7) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 12 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6f do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 159680,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 8 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 5x25 mm2 o długości ok. 434,0 m;
2) montaż i stawianie słupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 12 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 48W/7450 lm z redukcją mocy – 10 szt.;
4) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 39W/4600 lm z redukcją mocy – 2 szt.;
5) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 362,0 m;
6) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6g do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 98883,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 9 obejmuje budowę oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) montaż rozdzielnicy (szafki oświetleniowej) – 1 kpl;
2) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 325,0 m;
3) montaż i stawianie słupów stalowych ocynkowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 7 m – 8 szt.;
4) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 33W/4680 lm z redukcją mocy – 8 szt.;
5) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 280,0 m;
6) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 4 szt.
4.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6h do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 66698,13 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Darłowo z podziałem na części:
1) Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Bobolin;
2) Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Domasławice;
3) Część 3 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Krupy;
4) Część 4 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Jarosław;
5) Część 5 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pęciszewko;
6) Część 6 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rusko;
7) Część 7 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Słowino;
8) Część 8 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/1, 40/1 i 292/3 (obręb Stary Jarosław);
9) Część 9 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Jarosław dz. nr 291/2 i 317 (obręb Stary Jarosław);
10) Część 10 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wicie.
4. Zakres części 10 obejmuje budowę części oświetlenia drogi i ciągów pieszo jezdnych w miejscowości Wicie dz. nr 7/3, 7/4, 7/10, 8/1, 2/15, 3/3 oraz 30 (obręb Wicie). W ramach powyższego zadania należy wykonać m.in.:
1) ułożenie linii oświetleniowej kablem YAKXS 4x25 mm2 o długości ok. 447,0 m;
2) montaż i stawianie słupów aluminiowych anodowanych na fundamencie z wysięgnikiem o wys. 6 m – 6 szt.;
3) montaż opraw ledowych oświetlenia zewnętrznego na słupie 28W/3751 lm z redukcją mocy – 6 szt.;
4) ułożenie drutu stalowego ocynkowanego w gotowym wykopie z podłączeniem do słupów o długości ok. 375,0 m;
5) montaż uziomów ze stali profilowanej miedziowanych – 4 szt.
4.1 Wykonawca, który złoży ofertę na ww. część przedmiotowego zadania zobligowany będzie uwzględnić w cenie oferty koszt nadzoru archeologicznego.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6i do SWZ.
5. Należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę materiałów (słupy, oprawy) przed ich wbudowaniem.
6. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany będzie zapewnić dojazd do nieruchomości przyległych, na których realizowana jest inwestycja.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać wskazane przez Zamawiającego w § 5 ust. 1 projektu umowy czynności związane z realizacją zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów. Tym samym wykonawca, który zaoferuje wykonanie zamówienia przy użyciu innych materiałów i produktów nie jest zobowiązany do składania opisu materiałów i produktów równoważnych.
10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po każdym z ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na daną część lub dane części w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy na tę część lub te części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 55535,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47736,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50373,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47736,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47736,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55883,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55883,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55883,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55883,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69970,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72006,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69970,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69970,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46996,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46996,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46996,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150

7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46996,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35913,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37937,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35913,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35913,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19883,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24964,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19883,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19883,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149305,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149305,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149305,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150

7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149305,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104594,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104594,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104594,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150

7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104594,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84597,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84597,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84597,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMONT Tadeusz Kosecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5551034196, REGON: 091625150

7.3.3) Ulica: Klawkowo, ul. Okrężna 2

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84597,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57999,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73328,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57999,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTROM Zakład Usługowo-Handlowy Sławomir Grzebień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6691183152, REGON: 330042796

7.3.3) Ulica: ul. Aleje Wojska Polskiego 67

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57999,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.