eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y



Og³oszenie z dnia 2023-09-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MA£OPOLSKI SZPITAL CHORÓB P£UC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTY£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wschp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e483b39-47ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e483b39-47ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00417778

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032987/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pralniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00376119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/16/23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 166170,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny S³ownik Zamówieñ:

98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 Us³ugi odbierania prania
98315000-4 Us³ugi prasowania



Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y w Jaroszowcu w zakresie prania, dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla pr±tków gru¼licy – Tbc, HIV, HBV, HCV), prasowania bielizny po¶cielowej, kocy, podk³adów, pokrowców na materace, obrusów, pid¿am, szlafroków, rêczników, ko³der, poduszek, odzie¿y ochronnej i roboczej oraz nak³adek do mopów i ¶cierek do sprz±tania oraz prania i dezynfekcji materacy oraz naprawiania (tj. szycie, przyszywanie guzików i troczków, wymiana uszkodzonych suwaków przy odzie¿y roboczej i ochronnej itp.).

Ilo¶æ prania oddawana przez Zamawiaj±cego w ci±gu 12 miesiêcy: 29 000 kg

Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1) Odbiór brudnego asortymentu z magazynu bielizny brudnej.
2) Transport brudnego asortymentu do miejsca ¶wiadczenia us³ug pralniczych przez Wykonawcê.
3) Pranie, krochmalenie, prasowanie i pakowanie asortymentu zgodnie z wymogami Specyfikacji. Zamawiaj±cy wymaga aby proces prania odbywa³ siê z u¿yciem w³a¶ciwych dla danego asortymentu ¶rodków pior±cych, bezpiecznych dla ¶rodowiska.
4) Zwrot wypranego asortymentu do magazynów bielizny czystej.
5) W przypadku zg³oszenia przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci w wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do usuniêcia zg³oszonych przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci lub zmiany sposobu ¶wiadczenia Us³ug w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, uwzglêdniaj±cym w szczególno¶ci rodzaj stwierdzonych nieprawid³owo¶ci, czas, w którym mog± zostaæ usuniête oraz uzasadnione potrzeby Zamawiaj±cego.
6) Rzeczy stanowi±ce przedmiot umowy odbierane bêd± i dostarczane przez Wykonawcê od/do Zamawiaj±cego z czêstotliwo¶ci± dwa razy w tygodniu (np. w ka¿dy poniedzia³ek
i czwartek) do godz. 10:00 lub w innym dniu, po ustaleniu
z osob± odpowiedzialn± za prawid³ow± realizacjê umowy.
7) W przypadku, gdy w ustalonym dla ¶wiadczenia us³ugi dniu tygodnia przypadnie dzieñ wolny od pracy, Wykonawca wykona us³ugê w nastêpnym dniu roboczym.



Uwagi ogólne:
8) Cena oferty wyliczona przez Wykonawcê musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem us³ugi (min. odbiór towaru, pranie, krochmalenie, prasowanie, transport czystego asortymentu do Zamawiaj±cego).
9) Gwarantowany zakres umowy to 80% maksymalnej warto¶ci us³ug pralniczych.
10) W trakcie odbioru lub w ci±gu 24 godzin od odbioru asortymentu do prania Wykonawca ma prawo zg³osiæ Zamawiaj±cemu ujawnione trwa³e zabrudzenia i plamy, rozerwania i rozdarcia oraz inne uszkodzenia, które powsta³y przed odbiorem bielizny, za powstanie których nie ponosi on odpowiedzialno¶ci.
11) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ us³ugê pralnicz± w zakresie bielizny po¶cielowej oraz rêczników do 3 dni roboczych, liczonych od dnia odbioru bielizny.
12) Zamawiaj±cy wymaga osobnego pakowana asortymentu uszkodzonego (ujawnione trwa³e zabrudzenia i plamy, rozerwania i rozdarcia oraz inne uszkodzenia) i nie mieszania go z asortymentem nieuszkodzonym.



Dodatkowe informacje:
13) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510), osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie obs³ugi maszyn pralniczych objête przedmiotem zamówienia. Wy¿ej okre¶lony wymóg dotyczy równie¿ podwykonawców wykonuj±cych wskazane powy¿ej prace.
14) W odniesieniu do osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powy¿ej, na ¿±danie Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentowaæ fakt zatrudnienia, poprzez przed³o¿enie przez Wykonawcê, kopii umów o pracê ww. osób, potwierdzaj±cych: imiê i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynno¶ci, okres zatrudnienia, pracodawcê (pozosta³e dane osobowe dotycz±ce pracownika nale¿y zaczerniæ) lub inne dokumenty zawieraj±ce w/w informacje potwierdzaj±ce zatrudnienie w/w osób. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów lub wyja¶nieñ, je¿eli stwierdzi, ¿e dokumenty przedstawione przez wykonawcê budz± w±tpliwo¶ci co do ich autentyczno¶ci lub co do okoliczno¶ci, które powinny potwierdzaæ. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
15) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za stosowanie w procesie prania w³a¶ciwych ¶rodków oraz procesów technologicznych, nie ponosi natomiast odpowiedzialno¶ci za jako¶æ farb i druków u¿ytych przy barwieniu asortymentów zleconych do prania. Stosowane przez Wykonawcê ¶rodki chemiczne musz± odpowiadaæ wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2019.1225 j.t.), tj. nie mog± zawieraæ substancji powoduj±cych zagro¿enie dla ¶rodowiska, zdrowia lub ¿ycia cz³owieka. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich ¶rodków Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od Wykonawcy zmiany tych ¶rodków.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 188694,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 214020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192618,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tom-Marg ZPCH Sp. z o.o. (Tom-Marg ZPCH Sp. z o.o.)

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Wrotom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008397758

7.3.3) Ulica: ul. P³k. D±bka 16

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 192618,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.