eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y



Og³oszenie z dnia 2023-08-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MA£OPOLSKI SZPITAL CHORÓB P£UC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTY£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wschp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e483b39-47ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00376119

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00032987/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pralniczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e483b39-47ec-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 15.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-zamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
15.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y.
15.3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-zamowienia.gov.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
15.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
15.5. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 15.7. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
- dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
- do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).
15.8. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
- posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
- komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
- w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
15.9. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 80 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
15.10. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
15.11. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”) lub poczty elektronicznej. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
15.12. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 29. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
29.1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
29.2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
-administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ma³opolski Szpital Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y,, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec.
Tel.: 32 6428090 e-mail: sekretariat@wschp.pl
-dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
- odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
- dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
29.3. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
a) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego;
b) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 29.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
a) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie;
b) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
c) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
e) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
f) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/16/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny S³ownik Zamówieñ:

98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 Us³ugi odbierania prania
98315000-4 Us³ugi prasowania



Opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y w Jaroszowcu w zakresie prania, dezynfekcji (warunki dezynfekcji dla pr±tków gru¼licy – Tbc, HIV, HBV, HCV), prasowania bielizny po¶cielowej, kocy, podk³adów, pokrowców na materace, obrusów, pid¿am, szlafroków, rêczników, ko³der, poduszek, odzie¿y ochronnej i roboczej oraz nak³adek do mopów i ¶cierek do sprz±tania oraz prania i dezynfekcji materacy oraz naprawiania (tj. szycie, przyszywanie guzików i troczków, wymiana uszkodzonych suwaków przy odzie¿y roboczej i ochronnej itp.).

Ilo¶æ prania oddawana przez Zamawiaj±cego w ci±gu 12 miesiêcy: 29 000 kg

Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1) Odbiór brudnego asortymentu z magazynu bielizny brudnej.
2) Transport brudnego asortymentu do miejsca ¶wiadczenia us³ug pralniczych przez Wykonawcê.
3) Pranie, krochmalenie, prasowanie i pakowanie asortymentu zgodnie z wymogami Specyfikacji. Zamawiaj±cy wymaga aby proces prania odbywa³ siê z u¿yciem w³a¶ciwych dla danego asortymentu ¶rodków pior±cych, bezpiecznych dla ¶rodowiska.
4) Zwrot wypranego asortymentu do magazynów bielizny czystej.
5) W przypadku zg³oszenia przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci w wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do usuniêcia zg³oszonych przez Zamawiaj±cego nieprawid³owo¶ci lub zmiany sposobu ¶wiadczenia Us³ug w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, uwzglêdniaj±cym w szczególno¶ci rodzaj stwierdzonych nieprawid³owo¶ci, czas, w którym mog± zostaæ usuniête oraz uzasadnione potrzeby Zamawiaj±cego.
6) Rzeczy stanowi±ce przedmiot umowy odbierane bêd± i dostarczane przez Wykonawcê od/do Zamawiaj±cego z czêstotliwo¶ci± dwa razy w tygodniu (np. w ka¿dy poniedzia³ek
i czwartek) do godz. 10:00 lub w innym dniu, po ustaleniu
z osob± odpowiedzialn± za prawid³ow± realizacjê umowy.
7) W przypadku, gdy w ustalonym dla ¶wiadczenia us³ugi dniu tygodnia przypadnie dzieñ wolny od pracy, Wykonawca wykona us³ugê w nastêpnym dniu roboczym.



Uwagi ogólne:
8) Cena oferty wyliczona przez Wykonawcê musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem us³ugi (min. odbiór towaru, pranie, krochmalenie, prasowanie, transport czystego asortymentu do Zamawiaj±cego).
9) Gwarantowany zakres umowy to 80% maksymalnej warto¶ci us³ug pralniczych.
10) W trakcie odbioru lub w ci±gu 24 godzin od odbioru asortymentu do prania Wykonawca ma prawo zg³osiæ Zamawiaj±cemu ujawnione trwa³e zabrudzenia i plamy, rozerwania i rozdarcia oraz inne uszkodzenia, które powsta³y przed odbiorem bielizny, za powstanie których nie ponosi on odpowiedzialno¶ci.
11) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ us³ugê pralnicz± w zakresie bielizny po¶cielowej oraz rêczników do 3 dni roboczych, liczonych od dnia odbioru bielizny.
12) Zamawiaj±cy wymaga osobnego pakowana asortymentu uszkodzonego (ujawnione trwa³e zabrudzenia i plamy, rozerwania i rozdarcia oraz inne uszkodzenia) i nie mieszania go z asortymentem nieuszkodzonym.



Dodatkowe informacje:
13) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2022.1510), osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie obs³ugi maszyn pralniczych objête przedmiotem zamówienia. Wy¿ej okre¶lony wymóg dotyczy równie¿ podwykonawców wykonuj±cych wskazane powy¿ej prace.
14) W odniesieniu do osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powy¿ej, na ¿±danie Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentowaæ fakt zatrudnienia, poprzez przed³o¿enie przez Wykonawcê, kopii umów o pracê ww. osób, potwierdzaj±cych: imiê i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynno¶ci, okres zatrudnienia, pracodawcê (pozosta³e dane osobowe dotycz±ce pracownika nale¿y zaczerniæ) lub inne dokumenty zawieraj±ce w/w informacje potwierdzaj±ce zatrudnienie w/w osób. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów lub wyja¶nieñ, je¿eli stwierdzi, ¿e dokumenty przedstawione przez wykonawcê budz± w±tpliwo¶ci co do ich autentyczno¶ci lub co do okoliczno¶ci, które powinny potwierdzaæ. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
15) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za stosowanie w procesie prania w³a¶ciwych ¶rodków oraz procesów technologicznych, nie ponosi natomiast odpowiedzialno¶ci za jako¶æ farb i druków u¿ytych przy barwieniu asortymentów zleconych do prania. Stosowane przez Wykonawcê ¶rodki chemiczne musz± odpowiadaæ wymogom ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2019.1225 j.t.), tj. nie mog± zawieraæ substancji powoduj±cych zagro¿enie dla ¶rodowiska, zdrowia lub ¿ycia cz³owieka. W przypadku stwierdzenia nienale¿ytego wykonania us³ugi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich ¶rodków Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od Wykonawcy zmiany tych ¶rodków.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej podane kryteria:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60 %
2 Aspekt spo³eczny 10 %
3 Termin p³atno¶ci faktury 30 %
23.2. Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 Aspekt spo³eczny
Warunkiem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert jest zatrudnianie osób niepe³nosprawnych i ulga na PFRON. W kryterium (aspekt spo³eczny) punkty przyznane zostan± wg zasad: zatrudnianie osób niepe³nosprawnych/Odpis na PFRON: TAK – 10,00 pkt. NIE – 0,00 pkt. W przypadku zadeklarowania TAK, Wykonawca obowi±zany jest do oferty do³±czyæ stosowne dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ zadeklarowania spe³nienia przedmiotowego kryterium
3 Termin p³atno¶ci faktury

Za zaoferowanie Terminu p³atno¶ci faktury za wykonan± us³ugê Wykonawca otrzyma odpowiednio:
Za zaoferowanie
• Termin p³atno¶ci 26 -30 dni – 30 pkt.
• Termin p³atno¶ci 20- 25 dni – 15 pkt.
• Termin p³atno¶ci 14- 19 dni – 0 pkt
23.3. Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez ka¿dego z cz³onków Komisji przetargowej zostan± zsumowane dla ka¿dego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ Opiniê sanitarn± wystawion± przez Pañstwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczaj±c± obiekt pralni do¶wiadczenia us³ug pralniczych w jednostkach s³u¿by zdrowia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u.
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u.
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 2 do SWZ.

11.2. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
Lp. Wymagany dokument

1
Opiniê sanitarn± dotycz±c± obiektu pralni dopuszczaj±c± j± do ¶wiadczenia us³ug pralniczych

2 O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi wzór za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da wraz z ofert± z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

19.4. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1 Formularz podsumowuj±cy oferty.
Do przygotowania oferty zaleca siê skorzystanie z Formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik Nr 1A do SWZ . W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawieraæ wszystkie informacje wymagane we wzorze.
2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (Za³±cznik nr 2 do SWZ)
3 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (Za³±cznik nr 2 do SWZ)
4 Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê wynikaæ musi bezpo¶rednio z dokumentów do³±czonych do oferty. Je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), to do oferty nale¿y do³±czyæ inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego:
 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)
 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. 2A)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

14. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
14.3. Zamawiaj±cy nie okre¶la sposobu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
14.4. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
14.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
14.6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu” oraz „O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu”, o których mowa w SWZ oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, które nie s± zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany istotnych postanowieñ Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany przepisów maj±cych wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy – skutkuj±cej uprawnieniem Stron umowy do zmiany wysoko¶ci tego wynagrodzenia,
2) wyst±pienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie u¶ci¶leñ/uzupe³nieñ/zmian postanowieñ umownych wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, nosz±cych znamiona si³y wy¿szej (klêski ¿ywio³owe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, epidemia, stan zagro¿enia epidemicznego) – uprawniaj±cych Strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawid³owej realizacji,
3) korzystnych dla Zamawiaj±cego, w tym obni¿enia cen jednostkowych; w powy¿szej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiêkszone,
4) niewykorzystania ³±cznej maksymalnej warto¶ci umowy, o której mowa w § 2 ust. 3 umowy, w pierwotnym terminie obowi±zywania umowy – uprawniaj±cego Strony umowy do wyd³u¿enia terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania ³±cznej maksymalnej warto¶ci umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ na okres 6 miesiêcy,
5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – uprawniaj±ce Strony do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
6) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego – uprawniaj±cej Strony Umowy do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
7) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – uprawniaj±cej Strony do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
8) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych – uprawniaj±cej Strony do zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê.
3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których
mowa w ust. 2. i po zaakceptowaniu zmian przez obie Strony umowy.
4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w ust. 2 pkt 6 oraz zaakceptowania
przez obie strony umowy w/w zmiany, Wykonawca do ceny netto doliczy wysoko¶æ stawki podatku VAT obowi±zuj±cej w dniu wystawienia faktury.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 7 oraz zaakceptowania przez obie strony
umowy w/w zmiany, wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wynikaj±c± ze wzrostu wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê pracowników lub stawki godzinowej osób bezpo¶rednio wykonuj±cych przedmiot zamówienia.
6. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 5 i 8 oraz zaakceptowania przez obie Strony
umowy w/w zmian, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego
kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej
zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia pracowników bezpo¶rednio
wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. Postanowienia ust. 8 maj± zastosowanie.
7. Wprowadzenie przez Zamawiaj±cego zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust. 2
pkt, 5, 7 i 8 wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê do (...)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-08 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do spraw nieuregulowanych SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2022.1710) zwanej dalej „ustaw± Pzp” oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
W zakresie nieuregulowanym przez ww. akty prawne stosuje siê przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny
(Dz. U. z 2020r. poz. 1740).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.