Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00344854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ekomiału na potrzeby budynku socjalno – kulturalnego w Izbicy Kujawskiej oraz ekogroszku na potrzeby budynków użyteczności publicznej .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.izbicakuj.pl/index.php?id=231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ekomiału na potrzeby budynku socjalno – kulturalnego w Izbicy Kujawskiej oraz ekogroszku na potrzeby budynków użyteczności publicznej .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c538df53-3337-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031331/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa ekomiału na potrzeby budynku socjalno – kulturalnego w Izbicy Kujawskiej oraz ekogroszku na potrzeby budynków użyteczności publicznej .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKLP.271.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180400,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa ekomiału w łącznej ilości 50 ton odbywać się będzie do budynku socjalno – kulturalnego ( MGCK) w Izbicy Kujawskiej, ul. Narutowicza 63. Dostawa max po 5 ton.Wymogi jakościowe ekomiału:
- wartość opałowa powyżej 24000kJ/kg,
- zawartość popiołu do 20%,
- zawartość siarki do 0,8 %,
Dostawy opału będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego na podstawie składanego każdorazowo zamówienia, środkami transportu o ładowności nie większej niż 12 ton. Opał należy dostarczać w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilościowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania z Zamawiającym poprzez umożliwienie dokonania pomiaru wagowego dostarczanej partii przedmiotu zamówienia bezpośrednio przed dokonaniem dostawy. Pomiar wagowy odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, jednakże oddalonym nie więcej niż 20 km od miejsca dostawy. Przy każdej dostawie Dostawca zobowiązany jest dostarczać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, m.in. koszt transportu, załadunku, rozładunku, a także inne koszty ponoszone przez wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 147500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ekogroszku w łącznej ilości 10 ton odbywać sie będzie do budynków użyteczności publicznejŚwietlicy Wiejskiej w Mchówku w łącznej ilości 2 ton
Świetlicy Wiejskiej w Świszewach w łącznej ilości 2 ton
Dziennego Domu Pobytu w Szczkowie w łącznej ilości 6 ton
Wymogi jakościowe ekogroszku:
- uziarnienie 5-25 mm,
- wartość opałowa powyżej 26000kJ/kg,
- zawartość popiołu do 9%,
- zawartość siarki do 0,6 %,
- zawartość wilgoci do 13%.
Dostawy opału będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego na podstawie składanego każdorazowo zamówienia, środkami transportu o ładowności nie większej niż 12 ton. Opał należy dostarczać w godzinach 8:00-14:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilościowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania z Zamawiającym poprzez umożliwienie dokonania pomiaru wagowego dostarczanej partii przedmiotu zamówienia bezpośrednio przed dokonaniem dostawy. Pomiar wagowy odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, jednakże oddalonym nie więcej niż 20 km od miejsca dostawy. Przy każdej dostawie Dostawca zobowiązany jest dostarczać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, m.in. koszt transportu, załadunku, rozładunku, a także inne koszty ponoszone przez wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 32900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH AGROMAX Andrzej Perkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650006269
7.3.3) Ulica: ul. Konińska 4A
7.3.4) Miejscowość: Skulsk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-560
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38007,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH AGROMAX Andrzej Perkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650006269
7.3.3) Ulica: Konińska 4A
7.3.4) Miejscowość: Skulsk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-560
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.