eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 42 51 409

1.5.8.) Numer faksu: 91 42 51 406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa313b38-51fe-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa313b38-51fe-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416458

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-20/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 491225 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu określonego na podstawie Zarządzenia nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 stycznia 2023 w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawców oraz na podstawie Zarządzeń zmieniających powyższe Zarządzenie:
1) Zarządzenie nr 18/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 stycznia 2023,
2) Zarządzenie nr 108/2023/DI Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14 lipca 2023,
3) Zarządzenie nr 121/2023/DI Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2023,
4) Zarządzenie nr 125/2023/DI Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 sierpnia 2023.
Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawcy w ramach umowy o dodatkowe finansowanie.
Na podstawie art. 310 ustawy PZP ZAMAWIAJĄCY zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa serwera backupu – 1 szt. oraz dostawa biblioteki taśmowej – 1 szt. – Pakiet nr 1,
4. Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy.
5. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Pakiet nr 1: 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
6. Miejsce realizacji zamówienia: Dział Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22 (budynek nr 9).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 201225,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu określonego na podstawie Zarządzenia nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 stycznia 2023 w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawców oraz na podstawie Zarządzeń zmieniających powyższe Zarządzenie:
1) Zarządzenie nr 18/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 stycznia 2023,
2) Zarządzenie nr 108/2023/DI Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14 lipca 2023,
3) Zarządzenie nr 121/2023/DI Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2023,
4) Zarządzenie nr 125/2023/DI Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 sierpnia 2023.
Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego
u świadczeniodawcy w ramach umowy o dodatkowe finansowanie.
Na podstawie art. 310 ustawy PZP ZAMAWIAJĄCY zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1) Rozbudowa oprogramowania do backupu – 10 szt., rozbudowa systemu ochrony aplikacji webowych FortiWeb 400E – 1 szt. – Pakiet nr 2.
4. Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy.
5. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Pakiet nr 2: 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
6. Miejsce realizacji zamówienia: Dział Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22 (budynek
nr 9).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 290000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811914821

7.3.3) Ulica: ul. Białowieska 6B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811914821

7.3.3) Ulica: ul. Białowieska 6B

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.