eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej w terminie od 4 września 2023 r. do 8 września 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej w terminie od 4 września 2023 r. do 8 września 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 8713978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej w terminie od 4 września 2023 r. do 8 września 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec084db5-35d4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Usługa hotelowo - gastronomiczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-078-018-078/2023/MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 743028,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316018,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia
Usługa hotelowo-gastronomiczna rozpoczynająca się od kolacji w dniu 4 września 2023 r. a kończąca się śniadaniem w dniu 8 września 2023 r. – ilość osób uczestniczących w spotkaniu 200.
Usługa obejmuje: zapewnienie noclegu i wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja).
Miejsce świadczenia usługi: powiat karkonoski lub powiat kamiennogórski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące jakości oraz zakresu zamawianej usługi
zawarto w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy oraz w załącznikach nr 1 i nr 3 do PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 150485,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia
Usługa hotelowo-gastronomiczna rozpoczynająca się od kolacji w dniu 4 września 2023 r. a kończąca się śniadaniem w dniu 8 września 2023 r. – ilość osób uczestniczących w spotkaniu 120.
Usługa obejmuje: zapewnienie noclegu i wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja).
Miejsce świadczenia usługi: powiat karkonoski lub powiat kamiennogórski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące jakości oraz zakresu zamawianej usługi
zawarto w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy oraz w załącznikach nr 1 i nr 3 do PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 90290,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia
Usługa hotelowo-gastronomiczna rozpoczynająca się od kolacji w dniu 4 września 2023 r. a kończąca się śniadaniem w dniu 8 września 2023 r. – ilość osób uczestniczących w spotkaniu 60.
Usługa obejmuje: zapewnienie noclegu i wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja).
Miejsce świadczenia usługi: powiat karkonoski lub powiat kamiennogórski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące jakości oraz zakresu zamawianej usługi
zawarto w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy oraz w załącznikach nr 1 i nr 3 do PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 45145,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia
Usługa hotelowo-gastronomiczna rozpoczynająca się od kolacji w dniu 4 września 2023 r. a kończąca się śniadaniem w dniu 8 września 2023 r. – ilość osób uczestniczących w spotkaniu 40.
Usługa obejmuje: zapewnienie noclegu i wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja).
Miejsce świadczenia usługi: powiat karkonoski lub powiat kamiennogórski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania dotyczące jakości oraz zakresu zamawianej usługi
zawarto w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy oraz w załącznikach nr 1 i nr 3 do PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 30097,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, podstawa prawna art. 226 ust. 1 pkt. 3 – jest niezgodna z przepisami ustawy.

Postępowanie którego dotyczy niniejsze zawiadomienie prowadzone jest w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformie Zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw.

Zamawiający w Roz. VIII SWZ określił wymogi dotyczące sporządzania i przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej m.in. oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

W prowadzonym postępowaniu oferta została złożona na platformazakupowa.pl pod https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania (strona internetowa prowadzonego postępowania).

Zamawiający realizując swoje obowiązki dokonał weryfikacji prawidłowości podpisania oferty (kwalifikowanym podpisem elektronicznych, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym) za pomocą narzędzi oferowanych przez tzw. kwalifikowanych dostawców usług zaufania, którym kwalifikowane certyfikaty dla tych narzędzi tworzy i wydaje zgodnie z ustawą o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej - Narodowe Centrum Certyfikacji.

Zamawiający przy walidacji ofert korzystał z: narzędzia oferowanego przez Szafir Weryfikująca 2.0, PWPW Sig 5, strony internetowej weryfikacjapodpisu.pl, strony internetowej moj.gov.pl (podpisz lub sprawdź dokument), a także portalu platformazakupowa.pl – weryfikacja podpisu - WebNotarius.

Oferta nr 4, została złożona za pośrednictwem platformyzakupowej.pl ale nie została podpisana, tj. załączono dokumenty – formularz ofertowy i oświadczenie, który nie zostały podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.


Taka sytuacja powoduje, że oświadczenie woli Wykonawcy o złożeniu oferty, nie można uznać za ważne gdyż, jakkolwiek zostało sporządzone w postaci elektronicznej, to nie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z normą z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp. Brak ważnego podpisu skutkuje nieważnością oświadczenia woli Wykonawcy, w zakresie złożenia oferty w postępowaniu (art. 63 ust. 1 Pzp w związku z art. 73 §1 KC).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Logistycznych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142732546

7.3.3) Ulica: Słoneczna 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-789

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe Ośrodek Konferencyjno – Wypoczynkowy Krucze Skały

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000319262

7.3.3) Ulica: Wilcza 1

7.3.4) Miejscowość: Karpacz

7.3.5) Kod pocztowy: 58-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wczasowo – Kolonijny Hottur II Benjamin Grzesiek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387881035

7.3.3) Ulica: Borowice 18

7.3.4) Miejscowość: Sosnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-564

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.