Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354964/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placu zabaw w Parku Sulecha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01a46c1d-3c10-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa placu zabaw w Parku Sulecha2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01a46c1d-3c10-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Rozbudowa placu zabaw w Parku Sulecha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie (nabycie prawa własności), dostarczeniu (transport) i montażu niżej wymienionych nowych urządzeń: na działce nr ewid. 113 w m. Sulechów przy ul. Kusocińskiego zgodnie z projektem zagospodarowania terenu:
1. huśtawka gniazdo - 1 szt.
- kolor szary i czerwony
- siedzisko gniazdo lina stalowa w oplocie zawieszone na łańcuchu
- wymiary 185×289 cm ± 5 cm
- wykonanie metalowe
- przewidziane dofinansowanie z Państwowego Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
2. huśtawka gniazdo integracyjna – 1 szt.
-- kolor szary i czerwony
- siedzisko koszyczek lina stalowa w oplocie zawieszone na łańcuchu
- wymiary 185×289 cm ± 5 cm
- wykonanie metalowe
- przewidziane dofinansowanie z Państwowego Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
3. karuzela integracyjna - 1 szt.
- kolor szary i czerwony
- wymiary 249×249 cm ± 5 cm
- przewidziane dofinansowanie z Państwowego Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
4. trampolina 1 szt. (w kształcie kwadratu)
- wymiary 150×150 cm ± 5 cm
5. trampolina 1 szt. (w kształcie ósemki)
- wymiary 380×630 cm ± 5 cm
Zdjęcia urządzeń są poglądowe.
2. Montażu urządzeń opisanych powyżej, należy dokonać z zachowaniem następujących warunków szczegółowych:
a) Elementy metalowe urządzenia muszą być ocynkowane i malowane proszkowo.
b) Elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych.
c) Zastosowane liny muszą być zaprojektowane specjalnie do budowy placów zabaw i cechować się w szczególności: bezpieczną dla rąk powierzchnią, brakiem toksyczności, odpornością na promieniowanie UV, oplotem stalowym zapobiegającym przecięciu liny, odpornością na korozję zrealizowaną przez ocynkowanie galwanicznie strun stalowych;
d) Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1.
e) Elementy kolorowe dekoracyjne powinny być wykonane z płyty HDPE lub ze sklejki wodoodpornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia.
f) Urządzenia muszą mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa.
g) Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN.
h) Wykonawca zapewni dostarczenie urządzenia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem.
i) Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady
i wyrówna teren przy montowanym urządzeniu).
j) Wykonawca przeniesie istniejące urządzenie bujak w miejsce wskazane w planie zagospodarowania terenu.
3. Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych
w zakresie wykonania placu zabaw w miejscowości Sulechów do Starostwa Powiatowego
w Zielonej Górze Delegatura w Sulechowie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia istniejącego urządzenia „bujak” w miejsce wskazane w planie zagospodarowania terenu, zgodnie z wytycznymi Wykonawcy.
6. W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki urządzeń, co Strony potwierdzą stosownym protokołem.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych polegających na montażu urządzeń objętych umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
9. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę prac, podział zamówienia na części byłby nieracjonalny oraz mógłby zwiększyć koszty wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby wywołać również nadmierne trudności techniczne oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w jednym stosunkowo małym obiekcie, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
12. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149599,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189718,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149599,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUT Place Zabaw sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523185084
7.3.3) Ulica: ul. Leśmiana 5
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149599,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap I".
- Remont drogi w miejscowościach Dębinki i Klępsk (gmina Sulechów)
- Dostosowanie budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem do potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw w Miejskim Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Mostowej
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Budowa placu zabaw na potrzeby Żłobka Miejskiego przy ul. Św. Barbary 45 w Lubawie
- Modernizacja placu zabaw na terenie rekreacyjnym Przedszkola Miejskiego w Lubawie
- "Utworzenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Buczkowie"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.