Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dystrybucja całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. w myśl ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze śr publ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dystrybucja całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. w myśl ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze śr publ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ca5aa2-55ef-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047339/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowywanie i dystrybucja całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. w myśl ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej fin. ze śr. publ.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021, poz. 1129.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, w którym Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszonym w BZP w dniu 26.09.2022 r. pod nr 2022/BZP 00363648/01 nie złożono żadnej oferty wobec powyższego zostało unieważnione. W związku z tym, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający podjął decyzję o zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp. Podpisanie umowy umożliwi zachowanie ciągłości usługi żywienia pacjentów.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cbbdf1bc-3d7e-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 921856,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków w pomieszczeniach kuchennych szpitala dla pacjentów Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., stanowiących w myśl art. 5 pkt. 34 i art. 5 pkt. 38 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 581 z późn. zm.), zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia jakie obowiązują w zamkniętych zakładach żywienia zbiorowego oraz zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2020, poz. 2021). Świadczenie usług w zakresie produkcji żywności dla pacjentów wraz z wynajęciem od Zamawiającego pomieszczeń kuchni. Wykonawca wyposaży pomieszczenia kuchenne Zamawiającego we własny sprzęt w celu realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 993004,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993004,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 993004,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katering PLUS Andrzej Skotarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221021411
7.3.3) Ulica: Tężniowa 3
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-720
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 993004,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola i Publicznego Żłobka w Łubiance
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas Pol and Rock Festiwal 2024
- Świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego przez okres 12 miesięcy od zawarcia umowy
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla potrzeb pacjentów przebywających w SPZOZ w Głubczycach z uwzględnieniem diet i kaloryczności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.