eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśniowice › Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŚNIOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21A

1.5.2.) Miejscowość: Leśniowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-122

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 567-54-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@uglesniowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c81103b-3cea-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062990/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z niepełnosprawnościami do szkół specjalnych w roku szkolnym 2023/2024.
2. Zakres zamówienia obejmie m.in.:
2.1. dowóz ok. 7 (siedmiu uczniów) z niepełnosprawnościami z terenu gminy Leśniowice do: Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Wojsławickiej 7, Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" przy ul. Botanicznej 16, Przedszkola Integracyjnego "W Kasztanowym Parku") przy ul. 1 Pułku Szwoleżerów 17B, Szkoły Podstawowej nr 12, Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Zespole Wychowania i Pomocy Psychologiczno - Pedagogicznej nr 1 w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 59 oraz Specjalnego Punktu Przedszkolnego „Piotruś Pan” przy ul. Ceramicznej 22A w godzinach porannych i z powrotem po zakończeniu zajęć dydaktyczno wychowawczych.
2.2. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom. Przewóz realizowany będzie w dni nauki szkolnej (186 dni) według planowanych tras przejazdu oraz ilości dzieci wykazanych w załączniku nr 1 do SWZ.
2.3. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym zamówieniem może ulec zmianie(tzn. zmniejszyć się lub zwiększyć), a także w zależności od miejsca zamieszkania ucznia, może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów.
2.5. Świadczenie usług odbywać winno się samochodem specjalistycznym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.6. Wykonawca zamówienia musi realizować przewóz dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047).
2.7. Szacunkowa ilość kilometrów dziennie ok. 172 km.
2.8. Zamawiający zapewni opiekę uczniom w czasie ich przewozu.
2.9. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę.
2.10. Wykonawca ustali z Zamawiającym na początku roku szkolnego optymalną trasę dowozu uczniów niepełnosprawnych, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.
2.11. Po ustaleniu tras dowozu uczniów, Wykonawca sporządzi harmonogram zawierający szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godzinami przejazdów oraz telefon komórkowy do kierowcy. W przypadku zaistnienia możliwości połączenia kursów, tj. przewiezienia do różnych miejsc nauki w ramach jednego kursu więcej niż 1 dziecka, Zamawiający zastrzega, że do rozliczenia takiego kursu, brana będzie tylko odległość do najdalej położonej placówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91177,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111332,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91177,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR-TRANS Piotr Kalisio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563-100-89-53

7.3.3) Ulica: Al. 3 Maja 12A/12

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91177,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.