eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI EKSPERTA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-20

Pabianice: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI EKSPERTA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO
Numer ogłoszenia: 200411 - 2014; data zamieszczenia: 20.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179335 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego, ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ROLI EKSPERTA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest realizacja usługi szkoleniowej/trenerskiej w roli eksperta, tj. przeprowadzenie we wrześniu 2014 roku 1 warsztatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w obrębie granic administracyjnych miasta Pabianic), podzielonego na 4 niezależne równoległe grupy (części). Każda grupa będzie liczyła ok. 15 osób. Czas trwania warsztatu - 3 godziny szkoleniowe (3 x 45 h). Dokładną datę i miejsce realizacji wskaże Zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 3. Podział na części: 3.1. Część I: Ekspert dla sieci I. 3.2. Część II: Ekspert dla sieci II. 3.3. Część III: Ekspert dla sieci III. 3.4. Część IV: Ekspert dla sieci IV. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) Przygotowania materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (warsztatu) i informacji niezbędnych do stworzenia narzędzi monitoringu i ewaluacji oraz przekazanie ich w wersji elektronicznej do Koordynatora projektu w terminie 5 dni przed warsztatami. b) Przeprowadzenia warsztatów w wyznaczonym przez Koordynatora projektu miejscu i czasie metodą Open space. c) Udziału w co najmniej 1 spotkaniu w Biurze Projektu z Zespołem Projektowym. d) Przekazywanie Koordynatorowi projektu wszelkich niezbędnych informacji związanych z ewaluacją warsztatów, w tym wypełnianie w określonych przez Zamawiającego terminach dokumentów dotyczących ewaluacji modułu szkoleniowego. e) Sformułowanie głównego tematu warsztatu. f) Wypracowanie tematyki i zarysu planu pracy jednej z 4 sieci samokształcenia i współpracy. Zamawiający dokonuje równolegle wyboru 4 koordynatorów sieci (1 x dyrektorska, 3 x sieci profilowe). Zamawiający zapewnia dla szkoleniowca/trenera materiały szkoleniowe, m.in. typu flipchart, notesy, długopisy, i inne wskazane przez trenera na 5 dni przed szkoleniem, natomiast nie zapewnia kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i ewentualnego zakwaterowania. 5. Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał umiejętność wykorzystywania metod partycypacyjnych (Open Space Technology, World Cafe, Appreciative Inquiry i in). 6. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 7. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): wrzesień 2014 roku. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Rozliczenie jednorazowe - płatne z dołu. b) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia. c) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). d) Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ekspert dla sieci I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kozińska, ul. Lniana 16 m 49, 91-158 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Ekspert dla sieci II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Arend, ul. Jubileuszowa 19, 93-463 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ekspert dla sieci III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Szadkowska, ul. Kusocińskiego 92 m 15, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ekspert dla sieci IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Fornalska, ul. Unni Lubelskiej 20 m 2, 94-208 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1230,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.