Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359944/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport, magazynowanie, montaż mebli miejskich w miejscach objętych
Rewitalizacją Obszarową Centrum Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13590,Transport-magazynowanie-montaz-mebli-miejskich-w-miejscach-objetych-Rewitalizacj.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport, magazynowanie, montaż mebli miejskich w miejscach objętychRewitalizacją Obszarową Centrum Łodzi”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1df5943-3996-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, działania nr VI.3, poddziałania nr VI.3.1 - Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego – ZIT (...)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359944/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 532392,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przechowaniu/magazynowaniu dostarczonego materiału w postaci mebli miejskich oraz ich transport i montaż we wskazanych lokalizacjach – inwestycjach drogowych i kubaturowych, na terenie Miasta Łodzi. Ilości poszczególnych typów i rodzajów mebli miejskich objętych niniejszym zamówieniem została ujęta w opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres dotyczy wszystkich czynności mających na celu przechowanie i montaż nw. mebli miejskich:
1) kosze uliczne, ilość 195 szt.;
2) ławki uliczne, ilość 187 szt.;
3) ławki peronowe, ilość 32 szt.;
4) słupki przeszkodowe, ilość 155 szt.;
5) barierki uliczne, ilość 69 szt.;
6) gabloty typu „City Light”, ilość 12 szt.;
7) słupy ogłoszeniowe; ilość 5 szt.;
oraz
8) skrzynki kwiatowe na barierki, ilość 32 szt.;
9) zdroje uliczne, ilość 2 szt.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
63122000-0 - Usługi magazynowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415374,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415374,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415374,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe STARBOR Michał Borsuk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Robót Drogowych GREMAR s.c. Radosław Kijek, Natalia Magdalena Kijek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8461388288
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 5C
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe STARBOR Michał Borsuk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe STARBOR Michał Borsuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415374,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2.12.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, działania nr VI.3, poddziałania nr VI.3.1 -
Rewitalizacja i rozwój potencjału społeczno-gospodarczego – ZIT: Projekt 1 - UDA-RPLD.06.03.03-10 0002/17-00 z dnia
29.08.2017 r., Projekt 2 - UDA-RPLD.06.03.01-10-0003/17-00 z dnia 29 sierpnia 2017 roku Projekt 3 - UDA-RPLD.06.03.01-
10-0001/16-01 z dnia 29 sierpnia 2017 roku Projekt 4 - UDA-RPLD.0603.03-10-001/17-00 z dnia 29.08.2017 r. Projekt 5 -
UDA-RPLD.06.03.01-10-0001/17-00 z dnia 9 sierpnia 2017 roku Projekt 6 - UDA-RPLD.06.03.01-10-0004/17-00 z dnia 30
sierpnia 2017 roku Projekt 7 - UDA-RPLD.06.03.03-10-004/17-00 z dnia 27.10.2017 r., Projekt 8 - UDA-RPLD.06.03.03-10-
0003/17-00 z dnia 29 sierpnia 2017 roku
2.dot. SEKCJA VIII UMOWA
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
• 6 miesięcy liczony od dnia zawarcia Umowy.
• termin zakończenia realizacji zlecenia dla konkretnego zamówienia
(tj. w zakresie transportu oraz montażu w miejsce wskazany przez
Zamawiającego partii mebli miejskich objętej danym zamówieniem)
wynosi do 14 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 1 i 10 Umowy nr 263.130/DZ/2022.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa montażu i podłączenia urządzeń monitoringu pożarowego w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych przekazywanych do Państwowej Straży Pożarnej
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 233 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz środków ochrony indywidualnej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa wysokociśnieniowego reaktora chemicznego wraz z pompą próżniową i mieszadłem dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Usługi transportu autokarowego w czerwcu, lipcu i sierpniu 2024 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z transportem i dzierżawą zbiorników dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- "Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"
- Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
- "Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Raciborzu" - (...) (w systemie "zaprojektuj i wybuduj").
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.