eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa drogi przeciwpożarowej na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Oboźnej, stanowiącej jednocześnie ciąg pieszo - rowerowy przy ulicy Zw. Jaszczurczego w Elblągu.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi przeciwpożarowej na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Oboźnej, stanowiącej jednocześnie ciąg pieszo – rowerowy przy ulicy Zw. Jaszczurczego w Elblągu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552393125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi przeciwpożarowej na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Oboźnej, stanowiącej jednocześnie ciąg pieszo – rowerowy przy ulicy Zw. Jaszczurczego w Elblągu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfcc78e5-2ac2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia z wolnej ręki jest możliwe na podstawie art. 214, ust.1, pkt. 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcą zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym (DZP.271.71.2022.EG) udzielonego 28.12.2022 r była Firma Budowlano – Drogowa MTM S.A. 81-061 Gdynia, ul. Hutnicza 35. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp była przewidziana w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego.
Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia podstawowego, składało się wykonanie:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków dalszy ciąg znajduje się w Sekcji VI Informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.61.2023.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212533 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Budowa drogi przeciwpożarowej na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Oboźnej, stanowiącej jednocześnie ciąg pieszo – rowerowy przy ulicy Zw. Jaszczurczego w Elblągu.

Główne miejsce świadczenia usług: Gmina – Miasto Elbląg

2. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się :
1) Roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni chodnika.
2) Wykonanie nawierzchni trawiastej oraz z kostki betonowej
3) Organizacja ruchu wraz z zagospodarowanie zieleni.
Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określa projekt techniczno-wykonawczy, specyfikacja techniczna, przedmiar robót wykonany przez: Prowed Biuro Projektów Drogowych Wiesław Siemiątkowski, ul. Legionów 5, 82-300 Elbląg. Realizowane zamówienie jest częścią zadania objętego pozwoleniem na budowę nr93/2021 z dnia 7.07.2021r, którego inwestorem jest ELZAM Market Sp. z o.o., 02-757 Warszawa, Odział Elbląg, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg i Zbigniew Nesterowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „UNO” Zbigniew Nesterowicz, ul. STARY Rynek 1, 82-300 Elbląg.

Dokumentacja stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZdN dostępny pod linkiem:
www.umelblag.pl/urzad_m/wydzialy/wzp_pliki/ZAŁĄCZNIK nr 3 - dokumentacja.zip

3. Zamawiający informuje, że:.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót opisanych w dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt.2
2) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu umowy jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
3) Wykonawca w ciągu 5 dni od podpisania umowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z właścicielami infrastruktury technicznej znajdującej się w obrębie realizowanego zadania.
4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności:
1) Wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów drogowych oraz pozostałych elementów objętych dokumentacją projektową na potrzeby dokumentów rozliczeniowych PŚP potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych.
2) Wykonywanie (w tym na żądanie Zamawiającego) niezbędnych pomiarów wysokościowych poszczególnych warstw nawierzchni oraz rzędnych elementów drogowych w zakresie weryfikacji i zgodności z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną parametrów technicznych takich jak równość nawierzchni, spadki podłużne i poprzeczne w celu kontroli nad zapewnieniem prawidłowego odwodnienia nawierzchni oraz zgodności z warunkami i wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni drogowych, elementów uzbrojenia i innych elementów w zakresie objętym robotami budowlanymi, ze wskazaniem charakterystycznych rzędnych niwelety nawierzchni i elementów drogowych, zmian materiałów nawierzchni drogowych, ewentualnych zmian w zakresie geometrii elementów drogowych, elementów odwodnienia - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej na pamięci USB (pendrive) w formacie pdf i dwg i zgłoszenie jej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
4) Wykonanie inwentaryzacji elementów wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją ewentualnych robót dodatkowych/koniecznych/zamiennych.
5) prawidłowego odwodnienia nawierzchni oraz zgodności z warunkami i wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
6) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni drogowych, elementów uzbrojenia i innych elementów w zakresie objętym robotami budowlanymi, ze wskazaniem charakterystycznych rzędnych niwelety nawierzchni i elementów drogowych, zmian materiałów nawierzchni drogowych, ewentualnych zmian w zakresie geometrii elementów drogowych, elementów odwodnienia - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej na pamięci USB (pendrive) w formacie pdf i dwg i zgłoszenie jej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
7) Wykonanie inwentaryzacji elementów wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją ewentualnych robót dodatkowych/koniecznych/zamiennych.
8) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
9) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
10) Wykonawca przy realizacji zadania zobowiązany jest spełniać przesłanki określające minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
11) W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w art. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest w projekcie Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174138,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174138,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174138,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Drogowa MTM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191917078

7.3.3) Ulica: Hutnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174138,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.