eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Pole › Budowa Alejek na cmentarzu komunalnym w Krzyżanowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Alejek na cmentarzu komunalnym w Krzyżanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Pole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marynarki Wojennej 6

1.5.2.) Miejscowość: Stare Pole

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@starepole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starepole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starepole.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Alejek na cmentarzu komunalnym w Krzyżanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f0b9751-3422-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038468/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa alejek na cmentarzu komunalnym w Krzyżanowie - etap II.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348350/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIF.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336527,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa Alejek na cmentarzu komunalnym w Krzyżanowie zlokalizowanego na działce o nr ewid. 5/7, obręb Krzyżanowo, gmina Stare Pole.
W ramach ww. zadania wykonane zostaną ciągi pieszo- jezdne o szerokości 4,00 m., w zakresie oznaczonym w legendzie jako Etap I (zielona linia), na mapie gruba jasnozielona linia.
Przedmiotowa alejka ma zostać wybudowana przy południowym wejściu na cmentarz.
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem architektoniczno -budowlanym (załącznik nr 10), specyfikacjami technicznymi (załącznik nr 12), przedmiarem robót (załącznik nr 11) oraz opisem przedmiotu zamówienia.
Załączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty na wykonanie kompletności zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) korytowanie i przygotowanie podłoża pod podbudowę z kruszywa naturalnego;
2) montaż obrzeży betonowych 8 x 30;
3) montaż nawierzchni z kostki brukowej betonowej 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem;
4) dopasowanie nawierzchni i niwelety alejek sąsiednich do nowej sytuacji na skrzyżowaniach,
5) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE, o średnicy zewn. 32 mm.;
6) uporządkowanie terenu wraz z wysianiem trawy;
7) prowadzenie dziennika budowy.

Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Zamawiający posiada pozwolenie na budowę – Decyzja Starosty Malborskiego nr 252/2004 z dnia 18.08.2004 r. (załącznik 13)
Na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310442,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310442,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310442,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ZED-BUD" Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Stupak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170942316

7.3.4) Miejscowość: Rychliki

7.3.5) Kod pocztowy: 14-411

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310442,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.