eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki



Ogłoszenie z dnia 2022-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 3576 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Koszęcin, w tym dzieci niepełnosprawnych, do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2e301f6-34e7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025624/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa dowozu uczniów i dzieci z teenu Gminy Koszęcin do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237962,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: przewóz 38 dzieci: 20 dzieci niepełnosprawnych, w tym uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich, z terenu Gminy Koszęcin (miejscowości, z których są dowożone dzieci: Bukowiec, Strzebin, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz do Niepublicznego Przedszkola Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15,
oraz 5 dzieci – obywateli Ukrainy z miejscowości Strzebiń oraz Koszęcin do: - Przedszkola w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29
oraz 13 uczniów z miejscowości Sadów (Podlesie) do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1.
Trasa przewozu:
a) Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów, Lubliniec / Sadów Podlesie, Sadów – kurs poranny
b) Sadów – Sadów Podlesie, Lubliniec, Sadów, Rusinowice, Koszęcin, Cieszowa, Strzebiń, Bukowiec – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów dziennie – 190 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi dzieci niepełnosprawne z miejscowości Bukowiec, Strzebiń, Koszęcin, Cieszowa, Rusinowice, Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz do Niepublicznego Przedszkole Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15 oraz dzieci (obywatele Ukrainy) z miejscowości Strzebiń oraz Koszęcin do Przedszkola
w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29, w drodze powrotnej z Lublińca dowozi uczniów
z miejscowości Sadów Podlesie do Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz do Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1.
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi uczniów ze Szkoły Podstawowej im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie przy ul. Powstańców Śląskich 72 oraz
z Przedszkola im. Kubusia Puchatka w Sadowie przy ul. Spółdzielczej 1 do miejscowości Sadów Podlesie, następnie odbiera dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Lublińcu przy ul. P. Stalmacha 90 oraz z Niepublicznego Przedszkola Językowego „Wyspa Szkrabów” z oddziałami specjalnymi w Lublińcu przy ul. Damrota 15, następnie odbiera dzieci (obywateli Ukrainy) z Przedszkola w Rusinowicach przy ul. 1 Maja 29 i odwozi do miejsca zamieszkania.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 20 uczniów jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: usługa obejmuje przewóz 2 dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich z miejscowości Koszęcin oraz Strzebiń dowożonych odpowiednio do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 oraz do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9.
Trasa przewozu:
a) Koszęcin (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
w Koszęcinie – Strzebiń (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 – kurs poranny,
b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Koszęcinie - Koszęcin (miejsce zamieszkania dziecka) - Szkoła Podstawowa im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 – Strzebiń (miejsce zamieszkania dziecka) – kurs popołudniowy.
Maksymalna liczba kilometrów: 20 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi dziecko niepełnosprawne z miejscowości Koszęcin do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7, następnie przewozi dziecko niepełnosprawne z miejscowości Strzebiń do Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 (przebieg trasy pod względem ustalenia kolejności przewozu dzieci niepełnosprawnych jest dowolny)
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi dziecko niepełnosprawne ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 7 do miejsca zamieszkania, następnie odwozi dziecko ze Szkoły Podstawowej im. Juliusza Ligonia w Strzebiniu przy ul. Lompy 9 do miejsca zamieszkania (przebieg trasy pod względem ustalenia kolejności przewozu dzieci niepełnosprawnych jest dowolny).
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 1 ucznia jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Usługa obejmuje przewóz 1 ucznia z miejscowości Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej
w Chorzowie przy ul. Hajduckiej 22.
Trasa przewozu:
a) Sadów – Chorzów – kurs poranny,
b) Chorzów – Sadów – kurs popołudniowy
Maksymalna liczba kilometrów – 120 km
Kurs poranny: Wykonawca przewozi ucznia z miejscowości Sadów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy
ul. Hajduckiej 22.
Kurs popołudniowy: Wykonawca odwozi ucznia ze Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie przy
ul. Hajduckiej 22 do miejscowości Sadów.
Na wskazanej trasie przewóz będzie realizowany dla maksymalnie 1 ucznia jednocześnie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTVBUS POLSKA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910517733

7.3.3) Ulica: Opolska 23A

7.3.4) Miejscowość: Walce

7.3.5) Kod pocztowy: 47-344

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153860 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-24 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Brol TAXI10 Lubliniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751025977

7.3.3) Ulica: Kościuszki 16

7.3.4) Miejscowość: Strzebiń

7.3.5) Kod pocztowy: 42-288

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65940 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-24 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94953,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94953,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94953,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muscar Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: Pzremysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94953 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-24 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.