eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › Budowa chodników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 256239723

1.5.8.) Numer faksu: 256239724

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoczeklukowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoczeklukowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf7e0c4-375e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271. 9. 2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 688617,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie opaski i zjazdów z kostki betonowej (grubość: 6 cm dla zjazdów i 6 cm dla opaski) na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i podbudowie betonowej (C8/10 grubości 20 cm dla zjazdów i C8/10 grubości 10 cm dla opaski). Nawierzchnia wykonana zostanie łącznie z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm przy jezdni i z betonowym obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm od strony posesji przy niżej wymienionych drogach powiatowych:
1) nr 1323 L w miejscowości Mizary na długości ok. 310m.

Na wyżej wymienione zadania Zamawiający zabezpiecza materiały, które są zgromadzone na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Stoczku Łukowskim, a mianowicie: kostkę szarą, krawężnik i obrzeże.
Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu ww. materiałów ze Stoczka Łukowskiego na miejsce wbudowania.
Wartość przekazanych materiałów należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 78861,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie opaski i zjazdów z kostki betonowej (grubość: 6 cm dla zjazdów i 6 cm dla opaski) na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i podbudowie betonowej (C8/10 grubości 20 cm dla zjazdów i C8/10 grubości 10 cm dla opaski). Nawierzchnia wykonana zostanie łącznie z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm przy jezdni i z betonowym obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm od strony posesji przy niżej wymienionych drogach powiatowych:

2) nr 1338 L w miejscowości Jedlanka na długości ok. 343m.

Na wyżej wymienione zadania Zamawiający zabezpiecza materiały, które są zgromadzone na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Stoczku Łukowskim, a mianowicie: kostkę szarą, krawężnik i obrzeże.
Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu ww. materiałów ze Stoczka Łukowskiego na miejsce wbudowania.
Wartość przekazanych materiałów należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie opaski i zjazdów z kostki betonowej (grubość: 6 cm dla zjazdów i 6 cm dla opaski) na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i podbudowie betonowej (C8/10 grubości 20 cm dla zjazdów i C8/10 grubości 10 cm dla opaski). Nawierzchnia wykonana zostanie łącznie z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm przy jezdni i z betonowym obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm od strony posesji przy niżej wymienionych drogach powiatowych:

3) nr 1334 L w miejscowości Szyszki na długości ok. 632m.
Na wyżej wymienione zadania Zamawiający zabezpiecza materiały, które są zgromadzone na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Stoczku Łukowskim, a mianowicie: kostkę szarą, krawężnik i obrzeże.
Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu ww. materiałów ze Stoczka Łukowskiego na miejsce wbudowania.
Wartość przekazanych materiałów należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie opaski i zjazdów z kostki betonowej (grubość: 6 cm dla zjazdów i 6 cm dla opaski) na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i podbudowie betonowej (C8/10 grubości 20 cm dla zjazdów i C8/10 grubości 10 cm dla opaski). Nawierzchnia wykonana zostanie łącznie z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm przy jezdni i z betonowym obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm od strony posesji przy niżej wymienionych drogach powiatowych:

4) nr 1324 L w miejscowości Kisielsk na długości ok. 698 m.
Na wyżej wymienione zadania Zamawiający zabezpiecza materiały, które są zgromadzone na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Stoczku Łukowskim, a mianowicie: kostkę szarą, krawężnik i obrzeże.
Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu ww. materiałów ze Stoczka Łukowskiego na miejsce wbudowania.
Wartość przekazanych materiałów należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie opaski i zjazdów z kostki betonowej (grubość: 6 cm dla zjazdów i 6 cm dla opaski) na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i podbudowie betonowej (C8/10 grubości 20 cm dla zjazdów i C8/10 grubości 10 cm dla opaski). Nawierzchnia wykonana zostanie łącznie z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm przy jezdni i z betonowym obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm od strony posesji przy niżej wymienionych drogach powiatowych:

5) nr 1324 L w miejscowości Wola Kisielska na długości ok. 676 m

Na wyżej wymienione zadania Zamawiający zabezpiecza materiały, które są zgromadzone na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Stoczku Łukowskim, a mianowicie: kostkę szarą, krawężnik i obrzeże.
Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu ww. materiałów ze Stoczka Łukowskiego na miejsce wbudowania.
Wartość przekazanych materiałów należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie opaski i zjazdów z kostki betonowej (grubość: 6 cm dla zjazdów i 6 cm dla opaski) na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm i podbudowie betonowej (C8/10 grubości 20 cm dla zjazdów i C8/10 grubości 10 cm dla opaski). Nawierzchnia wykonana zostanie łącznie z krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm przy jezdni i z betonowym obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm od strony posesji przy niżej wymienionych drogach powiatowych:

6) nr 1300 L w miejscowości Jamielne na długości ok. 150m

Na wyżej wymienione zadania Zamawiający zabezpiecza materiały, które są zgromadzone na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Stoczku Łukowskim, a mianowicie: kostkę szarą, krawężnik i obrzeże.
Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu ww. materiałów ze Stoczka Łukowskiego na miejsce wbudowania.
Wartość przekazanych materiałów należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99359,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105593,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99359,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Krasnodębska Zakład Robót Drogowych i Budowlanych "MARKOP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251319737

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 26

7.3.4) Miejscowość: Szczygły Górne 26

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99359,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111458,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129992,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111458,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Krasnodębska Zakład Robót Drogowych i Budowlanych "MARKOP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251319737

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 26

7.3.4) Miejscowość: Szczygły Górne 26

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111458,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184512,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232909,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184512,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Krasnodębska Zakład Robót Drogowych i Budowlanych "MARKOP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251319737

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 26

7.3.4) Miejscowość: Szczygły Górne 26

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184512,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226352,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311934,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226352,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Karczewski MAWIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381229379

7.3.3) Ulica: Podgaj 6

7.3.4) Miejscowość: Podgaj 6

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226352,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248448,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306704,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248448,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Karczewski MAWIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381229379

7.3.3) Ulica: Podgaj 6

7.3.4) Miejscowość: Podgaj 6

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248448,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51718,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67253,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51718,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Krasnodębska Zakład Robót Drogowych i Budowlanych "MARKOP"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251319737

7.3.3) Ulica: Szczygły Górne 26

7.3.4) Miejscowość: Szczygły Górne 26

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51718,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.