eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c0f4809-1afd-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0f4809-1afd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007160/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454909,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów oraz wykonaniem instalacji odgromowej budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce – Leszczynach, który znajduje się na terenie układu urbanistycznego osiedla robotniczego KWK „Dębieńsko” wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1550/95. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych – w tym zadaszenie wejść do budynku, zabezpieczenie wykonanych utwardzeń terenu oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu w miejscu prowadzenia prac remontowych,
2) prace przygotowawcze – skompletowanie materiału, sprzętu i urządzeń,
3) usunięcie gruzu oraz przedmiotów zgromadzonych na poddaszu, demontaż elementów drewnianych (oraz innych w tym okładzin skosów stropu w miejscu odtworzeniu powieki w mieszkaniu na poddaszu) nie stanowiących właściwej konstrukcji nośnej dachu,
4) demontaż istniejącego pokrycia z dachówki ceramicznej, blacharki, rynien, rur spustowych, ław kominiarskich, łat drewnianych, anten przymocowanych do konstrukcji dachu i kominów,
5) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej w kolorze czerwonym, wykonanie nowych czap (analogicznie), w poziomie poddasza wykonać skucie tynków, spoinowanie po oczyszczeniu fug, naprawy tynku kominów oraz ścian poddasza wraz z „białkowaniem”. Kominy ponad dachem zakończyć bocznymi otworami i przykryć czapą z cegły klinkierowej dla funkcji przewodów wentylacyjnych - łącznie z wykonaniem kratek nawiewnych w pomieszczeniach wg wskazań okręgowego mistrza kominiarskiego,
6) uszczelnienie przewodów kominowych masą uszczelniającą,
7) wymiana drzwiczek wyciorowych oraz odbiór kominiarski kominów po remoncie,
8) wymiana uszkodzonych drewnianych elementów dachu, naprawa, impregnacja oraz konserwacja pozostałych elementów z zachowaniem warunków i materiałów ujętych w programie prac konserwatorskich,
9) odtworzenie wypełnienia wątkiem ceglanym "muru pruskiego" półszczytu,
10) odtworzenie "powiek" - 2 sztuki,
11) montaż projektowanego, typowego wyłazu kominiarskiego,
12) impregnacja i konserwacja istniejącej więźby dachowej z usunięciem powierzchni skażonej korozją biologiczną,
13) ułożenie folii i kontrłat oraz łat drewnianych,
14) montaż blacharki z blachy stalowej powlekanej w kolorze poszycia, rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej, malowanych w kolorze brązowym,
15) montaż systemowych odpowietrzeń z kanalizacji sanitarnej (podłączenie do istniejących pionów),
16) montaż płotków przeciwśniegowych w miejscach zagrożeń,
17) ułożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnej „w koronkę”, w kolorze czerwonym,
18) montaż ław kominiarskich i kominowych konstrukcji wsporczych na kominach,
19) montaż instalacji odgromowej,
20) montaż osłon z płyt GKF - REI30 wraz z dociepleniem skosów dachu oraz ścianek kolankowych i odtwarzanych sufitów podwieszonych w mieszkaniu na poddaszu,
21) uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót budowlanych,
22) uporządkowanie terenu, wywóz i utylizację odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262690-4 - Remont starych budynków

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418990,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418990,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418990,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARDACH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273431926

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 68G

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418990,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.