eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0f4809-1afd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007160/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Hallera 4 w Czerwionce-Leszczynach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c0f4809-1afd-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: Pkt 23- Postanowienia końcowe

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: Pkt 23- Postanowienia końcowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 454909,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów oraz wykonaniem instalacji odgromowej budynku przy ul. Hallera 4 w Czerwionce – Leszczynach, który znajduje się na terenie układu urbanistycznego osiedla robotniczego KWK „Dębieńsko” wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1550/95. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych – w tym zadaszenie wejść do budynku, zabezpieczenie wykonanych utwardzeń terenu oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu w miejscu prowadzenia prac remontowych,
2) prace przygotowawcze – skompletowanie materiału, sprzętu i urządzeń,
3) usunięcie gruzu oraz przedmiotów zgromadzonych na poddaszu, demontaż elementów drewnianych (oraz innych w tym okładzin skosów stropu w miejscu odtworzeniu powieki w mieszkaniu na poddaszu) nie stanowiących właściwej konstrukcji nośnej dachu,
4) demontaż istniejącego pokrycia z dachówki ceramicznej, blacharki, rynien, rur spustowych, ław kominiarskich, łat drewnianych, anten przymocowanych do konstrukcji dachu i kominów,
5) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej w kolorze czerwonym, wykonanie nowych czap (analogicznie), w poziomie poddasza wykonać skucie tynków, spoinowanie po oczyszczeniu fug, naprawy tynku kominów oraz ścian poddasza wraz z „białkowaniem”. Kominy ponad dachem zakończyć bocznymi otworami i przykryć czapą z cegły klinkierowej dla funkcji przewodów wentylacyjnych - łącznie z wykonaniem kratek nawiewnych w pomieszczeniach wg wskazań okręgowego mistrza kominiarskiego,
6) uszczelnienie przewodów kominowych masą uszczelniającą,
7) wymiana drzwiczek wyciorowych oraz odbiór kominiarski kominów po remoncie,
8) wymiana uszkodzonych drewnianych elementów dachu, naprawa, impregnacja oraz konserwacja pozostałych elementów z zachowaniem warunków i materiałów ujętych w programie prac konserwatorskich,
9) odtworzenie wypełnienia wątkiem ceglanym "muru pruskiego" półszczytu,
10) odtworzenie "powiek" - 2 sztuki,
11) montaż projektowanego, typowego wyłazu kominiarskiego,
12) impregnacja i konserwacja istniejącej więźby dachowej z usunięciem powierzchni skażonej korozją biologiczną,
13) ułożenie folii i kontrłat oraz łat drewnianych,
14) montaż blacharki z blachy stalowej powlekanej w kolorze poszycia, rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej, malowanych w kolorze brązowym,
15) montaż systemowych odpowietrzeń z kanalizacji sanitarnej (podłączenie do istniejących pionów),
16) montaż płotków przeciwśniegowych w miejscach zagrożeń,
17) ułożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnej „w koronkę”, w kolorze czerwonym,
18) montaż ław kominiarskich i kominowych konstrukcji wsporczych na kominach,
19) montaż instalacji odgromowej,
20) montaż osłon z płyt GKF - REI30 wraz z dociepleniem skosów dachu oraz ścianek kolankowych i odtwarzanych sufitów podwieszonych w mieszkaniu na poddaszu,
21) uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót budowlanych,
22) uporządkowanie terenu, wywóz i utylizację odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262690-4 - Remont starych budynków

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert :

1)
Kryterium nr 1
Cena brutto oferty – „C”
60,00%
2)
Kryterium nr 2
Termin wykonania zamówienia - "T"
40,00%

1) Kryterium nr 1 – "Cena brutto oferty" C – 60 %
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:

Cmin
C = ------------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1
Cmin - najniższa zaoferowana łączna cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto oferty badanej.
W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów.

2) Kryterium nr 2 - "Termin wykonania zamówienia" T- 40%
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:
Tmin
T = ------------- x 40% x 100
Tb

gdzie:
T - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 2
Tmin - najkrótszy zaoferowany czas realizacji zamówienia spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,
Tb - czas realizacji zamówienia wskazany w ofercie badanej.
W kryterium "termin wykonania zamówienia" można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dłuższego terminu wykonania zamówienia niż termin określony w SWZ przez Zamawiającego, Zamawiający w kryterium nr 2 "Termin wykonania zamówienia" przyzna 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje terminu realizacji zamówienia krótszego niż 60 dni, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 60 dni.

Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru:

X = C + T

gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie
C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty"
T- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Termin wykonania zamówienia"

Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wpisu do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych, w których są dostępne do pobrania informacje potwierdzające zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) każdy z Wykonawców musi spełniać warunek zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00zł. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi
spełniać co najmniej jeden z wykonawców;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty:
- co najmniej jedną realizację obejmującą swym zakresem wykonanie remontu pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z wymianą elementów drewnianych konstrukcji na budynku wpisanym do rejestru zabytków o łącznej wartości co najmniej 410 000,00zł brutto;
- co najmniej jedną realizację obejmującą swym zakresem montaż lub wymianę instalacji odgromowej na budynku wpisanym do rejestru zabytków o łącznej wartości co najmniej 15 000,00zł brutto.
Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie realizacji w taki sposób, aby spełnić opisane powyżej wymagania dotyczące zdolności technicznej.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący zdolności technicznej może być spełniony wspólnie przez tych Wykonawców (Wykonawcy muszą
wykazać, iż łącznie spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej).
b) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia:
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, posiadającą dodatkowo uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, która to osoba obejmie pełnienie obowiązków Kierownika Budowy dla realizacji zadania;
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia E + D w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza wykazanie i skierowanie do realizacji zamówienia jednej osoby, której zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował wymagania określone przez Zamawiającego lub kilku osób, których łączny zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował w/w wymagania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych potwierdzających zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskazał bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych za pomocą których Zamawiający może te dane pozyskać;
2) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00zł przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00zł. W przypadku wygaśnięcia polisy w okresie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem na sumę nie niższą niż 400 000zł zawartej na kolejny okres nie krótszy niż czas realizacji zamówienia.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji (załącznik nr 8 do SWZ),
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (wykaz osób należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ),
5) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w Pkt 12 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki, rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w § 8 załącznika nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.