eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części - 4 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 4 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/366620

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 4 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ef313b-341b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061308/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.23.2022.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb budynku przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy, gm. Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie. W budynku zainstalowanych jest 10 liczników, odbiorca zaliczany jest do grupy przyłączeniowej V, układ 3 fazowy. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 m-cy: licznik 1 – 21761 kWh, licznik 2 – 5961 kWh, licznik 3 – 40820 kWh, licznik 4 – 44958 kWh, licznik 5 – 1487 kWh; licznik 6 – 100 kWh, licznik 7 – 5883 kWh, licznik 8 – 3529 kWh; prognozowane zużycie energii w okresie 3 m-cy dla licznika 9 – 18712 kWh i licznika 10 – poza szczytem 5869 kWh, w szczycie 1655 kWh. Zabezpieczenie przedlicznikowe, grupa taryfowa i moc umowna określone zostały w SWZ.
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.).
2. Aktualny Operator Systemu Dystrybucyjnego dla zadania nr 1: ENEA
3. Realizacja przedmiotowego zamówienia rozpocznie się od 1 października 2022 roku, z zastrzeżeniem:
3.1. W przypadku wyboru innego niż dotychczas sprzedawcy, rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną oraz po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, wejściu w życie umów
o świadczenie usług dystrybucji energii oraz po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
3.2. W przypadku przedłużenia się procedury przetargowej rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi z chwilą podpisania umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z opisanych wyżej okoliczności, zostanie zmodyfikowany
i doprecyzowany w tym zakresie pkt. 7 Istotnych Postanowień Umowy.
UWAGA!!!
Niezależnie od tego czy zaistnieje sytuacja opisana w pkt. 3.1. i 3.2. cena ofertowa musi obejmować okres świadczenia dostawy przez 12 m-cy, zgodnie z określonym przez Zamawiającego szacunkowym zapotrzebowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 505921,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb budynku przy ul. Osiedlowej 11 w Kusowie, gm. Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie. W budynku zainstalowane są 2 liczniki. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 m-cy: licznik 1 – 4875 kWh; licznik 2 – 2937 kWh. Zabezpieczenie przedlicznikowe, grupa taryfowa i moc umowna określone zostały w SWZ
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.).
2. Aktualny Operator Systemu Dystrybucyjnego dla zadania nr 2: ENEA
3. Realizacja przedmiotowego zamówienia rozpocznie się od 1 października 2022 roku, z zastrzeżeniem:
3.1. W przypadku wyboru innego niż dotychczas sprzedawcy, rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną oraz po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, wejściu w życie umów
o świadczenie usług dystrybucji energii oraz po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
3.2. W przypadku przedłużenia się procedury przetargowej rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi z chwilą podpisania umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z opisanych wyżej okoliczności, zostanie zmodyfikowany
i doprecyzowany w tym zakresie pkt. 7 Istotnych Postanowień Umowy.
UWAGA!!!
Niezależnie od tego czy zaistnieje sytuacja opisana w pkt. 3.1. i 3.2. cena ofertowa musi obejmować okres świadczenia dostawy przez 12 m-cy, zgodnie z określonym przez Zamawiającego szacunkowym zapotrzebowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 26208,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb budynku przy ul. Toruńskiej 10 w Łysomicach, gm. Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie. W budynku zainstalowane są 2 liczniki, odbiorca zaliczany jest do grupy przyłączeniowej V, układ 3 fazowy.
Prognozowane zużycie energii w okresie 12 m-cy: licznik 1 – 4975 kWh; licznik 2 – 271 kWh. Zabezpieczenie przedlicznikowe, grupa taryfowa i moc umowna określone zostały w SWZ
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.).
2. Aktualny Operator Systemu Dystrybucyjnego dla zadania nr 3: ENERGA
3. Realizacja przedmiotowego zamówienia rozpocznie się od 1 października 2022 roku, z zastrzeżeniem:
3.1. W przypadku wyboru innego niż dotychczas sprzedawcy, rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną oraz po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, wejściu w życie umów
o świadczenie usług dystrybucji energii oraz po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
3.2. W przypadku przedłużenia się procedury przetargowej rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi z chwilą podpisania umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z opisanych wyżej okoliczności, zostanie zmodyfikowany
i doprecyzowany w tym zakresie pkt. 7 Istotnych Postanowień Umowy.
UWAGA!!!
Niezależnie od tego czy zaistnieje sytuacja opisana w pkt. 3.1. i 3.2. cena ofertowa musi obejmować okres świadczenia dostawy przez 12 m-cy, zgodnie z określonym przez Zamawiającego szacunkowym zapotrzebowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 19055,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb sali przetargowej w budynku w Nasiegniewie 88, gm. Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie. W budynku zainstalowany jest 1 licznik, odbiorca zaliczany jest do grupy przyłączeniowej V, układ 1 fazowy.
Prognozowane zużycie energii w okresie 12 m-cy: I strefa – 464 kWh; II strefa – 282 kWh.
Zabezpieczenie przedlicznikowe, grupa taryfowa i moc umowna określone są w Specyfikacji Warunków Zamówienia
1. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623 z późn. zm.).
2. Aktualny Operator Systemu Dystrybucyjnego dla zadania nr 4: ENERGA
3. Realizacja przedmiotowego zamówienia rozpocznie się od 1 października 2022 roku, z zastrzeżeniem:
3.1. W przypadku wyboru innego niż dotychczas sprzedawcy, rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną oraz po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, wejściu w życie umów
o świadczenie usług dystrybucji energii oraz po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.
3.2. W przypadku przedłużenia się procedury przetargowej rozpoczęcie świadczenia dostawy energii elektrycznej nastąpi z chwilą podpisania umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z opisanych wyżej okoliczności, zostanie zmodyfikowany
i doprecyzowany w tym zakresie pkt. 7 Istotnych Postanowień Umowy.
UWAGA!!!
Niezależnie od tego czy zaistnieje sytuacja opisana w pkt. 3.1. i 3.2. cena ofertowa musi obejmować okres świadczenia dostawy przez 12 m-cy, zgodnie z określonym przez Zamawiającego szacunkowym zapotrzebowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 2992,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365886,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365886,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365886,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-00-20-640

7.3.3) Ulica: Pastelowa 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365886,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21711,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21711,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21711,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-00-20-640

7.3.3) Ulica: Pastelowa 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21711,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

- uzasadnienie prawne: - art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
- uzasadnienie faktyczne - na przedmiotowe zadanie została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

- uzasadnienie prawne: - art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
- uzasadnienie faktyczne - na przedmiotowe zadanie została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość części zamówienia podana w pkt 4.5.5 w odniesieniu do każdego z zadań jest to szacunkowa wartość zamówienia netto ustalona na daną część przed wszczęciem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.