eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/658137

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5e1ce61-29e4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004282/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329695/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.13.TP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę opału ekogroszku na potrzeby ogrzewania budynków gminnych wg. potrzeb Zamawiającego, w miejsce składowania tj. ul. Spokojna 10, 62-561 Ślesin.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekogorszku w ilości 170 ton oryginalnie pakowanego w worki po 25 kg. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawie jednorazowej.
2) Dostarczony ekogroszkek przeznaczony będzie do następujących budynków mieszczących się pod adresami:
a) Przychodnia lekarska – ul. Konińska 56, 62-563 Licheń Stary
b) Przychodnia lekarska – ul. Targowa 23, 62-561 Ślesin
c) Blok mieszkalno-komunalny – ul. 20 Stycznia, 62-561 Ślesin
d) Budynek OSP – ul. Powstańców Wielkopolskich 34,62-561 Ślesin
e) Stadion miejski – ul. Napoleona 15D, 62-561 Ślesin
f) Świetlica wiejska – Szyszyńskie Holendry 112, 62-561 Ślesin
g) Świetlica Wiejska w Piotrkowicach, Piotrkowice 29, 62-561 Ślesin
h) Świetlica Wiejska w Honoratce, Honoratka 43a, 62-561 Ślesin
i) Szkoła Podstawowa im. Janiny Porazińskiej, Piotrkowice 27, 62-561 Ślesin
j) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza, Wąsosze 73, 62-561 Ślesin
3) Parametry ekogroszku: muszą spełniać parametry uchwały nr XXXIX/941/17 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia, na obszarze województwa wielkopolskiego, ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw.
4) Ekogroszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
-granulacja (uziarnienie) - od 5 do 25 mm
-węgiel kamienny energetyczny typ. 31,2
-wartość opałowa (kaloryczność) - min. 24 MJ/KG
-zawartość siarki - do 0,8 %
-zawartość popiołu - do 10%
-wilgotność - do 10%
Uwaga!
Wartość opałowa (kaloryczność) oferowanego ekogroszku będzie punktowana w ramach kryterium oceny ofert. Powyższe normy jakościowe wskazane i wymagane przez Zamawiającego są minimalne.
5) Wykonawca zobowiązany będzie:
a) zrealizować umowę z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom określonym w złożonej ofercie;
b) dostarczać opał jednorodny, nie może być on mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek;
c) dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta i potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry);
d) zrealizować dostawę własnymi środkami transportowymi, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, o którym mowa w Rozdziale II Podrozdziale 1.2 SWZ;
e) bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w niniejszej SWZ;
f) dysponować odpowiednią ilością węgla, jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ.
6) Dodatkowe postanowienia:
a) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenia bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę, uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji.
b) Uznanie reklamacji dotyczących jakości, o której mowa powyżej, następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę opału na wolny od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji.
c) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SWZ
7) Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Ślesinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650003236

7.3.3) Ulica: Nowomiejska 1

7.3.4) Miejscowość: Ślesin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.