eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310

1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26887ebb-3d88-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039509/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiID.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.:„ Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach”.
Budynek zlokalizowany przy ul. Plac Ratuszowy 1 w Pyrzycach na działce 157/6 w obrębie nr 8 m. Pyrzyce. Obiekt znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków. Zamawiający posiada Decyzję Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego konserwatora Zabytków w Szczecinie na realizację powyższego zadania.

2. Zamówienie obejmuje:
Wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Wymiana stolarki okiennej obejmuje pomieszczenia biurowe, salę konferencyjną, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia piwniczne oraz pomieszczenie techniczne. Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie terenu robót, roboty tymczasowe, towarzyszące itp.
2.1. Zakres stolarki okiennej do wymiany:
1) Okno PCV o wym. 1300 x 2800 mm – 5 szt.
2) Okno PCV o wym. 1300 x 2100 mm – 45 szt.
3) Okno PCV o wym. 1300 x 1900 mm – 9 szt.
4) Okno PCV o wym. 1300 x 1700 mm – 26 szt.
5) Okno PCV o wym. 1200 x 1800 mm – 2 szt.
6) Okno PCV o wym. 600 x 900 mm – 2 szt.-
7) Parapety wewnętrzne z płyty wiórowej, obustronnie laminowanej z zakończeniami bocznymi, kolor biały – wymiar dostosować do szerokości wnęki okiennej
8) Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowane ogniowo, powlekanej, kolor brązowy, gr. blachy 0,75 mm ( tolerancja +/- 5 mm) - wymiar dostosować do szerokości wnęki okiennej.

2.2. Zakres prac obejmuje:
• prace wstępne związane z zabezpieczeniem placu budowy i organizacją ruchu,
• demontaż starych okien
• demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.
• przygotowanie otworów do montażu okien uzupełnienie ubytków w świetle stolarki,
• prace montażowe – wstawienie okien,
• prace montażowe parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
• wykonanie uszczelnień taśmami izolacyjnymi
• wykonanie obróbek tynkarskich do lica ścian wewnętrznych i zewnętrznych,
• pomalowanie wszystkich uzupełnień tynków.
• w przypadku niemożliwości przeprowadzenia prac montażowych ze względu na istniejące kraty okienne w niektórych oknach, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na czas montażu i ponownym ich zamontowaniu.
• regulację okien
• utylizacja materiałów
3. Zakres zamówienia, oraz standard wykonania, zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na własny koszt Wykonawcy. Podane przedmiary są materiałami pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed przystąpieniem do wykonania prac.
5. W celu wykonania pomiarów należy umówić się telefonicznie pod nr: 91 39 70 344 lub 91 39 70 346 z pracownikiem Wydziału Inwestycji i Infrastruktury Drogowej. Pomiary mogą być wykonane w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00.


Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ustanowienie kierownika robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489781,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. PATRON Krzysztof Gralak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561409423

7.3.3) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 2

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.