eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Tuchola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Tuchola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 56 42 500,

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 334 21 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umprzetargi@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Tuchola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebef33e6-3b09-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017894/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w gminie Tuchola w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361692/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2022.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. Budowa punktów oświetlenia drogowego przy ul. Szymborskiej, części ul. Kopernika w Tucholi oraz Raciąskim Młynie, gm. Tuchola .
Przedmiotem części 1. Zamówienia jest budowa nowych punktów oświetlenia drogowego :
1) przy ul. Wisławy Szymborskiej i cz. ul. Kopernika w Tucholi – w pasie drogowym dróg będących w zarządzie Gminy Tuchola, jako I etap realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kablowej nn oświetlenia drogowego na terenie działek 818/23, 818/24, 818/33, 819/4, 819/8, 824/4, 824/9, 3856/2 obręb Miasto Tuchola [0001] przy ul. Kopernika i Wisławy Szymborskiej w miejscowości Tuchola”. Zakres zadania obejmuje posadowienie 10 słupów oświetleniowych z 10 oprawami LED, posadowienie szafki oświetleniowej oraz budowę linii kablowej.
2) w miejscowości Raciąski Młyn – w pasie drogowym drogi powiatowej oraz w części na gruntach nie stanowiących dróg. Zakres zadania obejmuje posadowienie 4 słupów oświetleniowych z 4 oprawami LED, posadowienie szafki oświetleniowej oraz budowę linii kablowej;
Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych, a informacje pomocnicze zawarte zostały w przedmiarach robót, umieszczone w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

4.5.5.) Wartość części: 203585,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. Wymiana opraw oświetlenia drogowego na ulicach Zapolskiej, Asnyka, Wyspiańskiego , Baczyńskiego w Tucholi.
Przedmiotem części 2 zamówienia jest wymiana opraw oświetlenia drogowego.
Zadanie obejmuje swym zakresem wymianę 41 opraw oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED w ulicach: Zapolskiej, Asnyka, Wyspiańskiego i Baczyńskiego w Tucholi. Zakres zadania obejmuje:
- wymianę opraw oświetlenia,
- wymianę przewodów izolowanych w latarniach o wysokości do 10 m,
- wymianę złącza bezpiecznikowego IZK-4-01, złącza IZK-4-02, IZK-4-03,
- montaż ochronnika przepięć w istniejącej rozdzielni oświetleniowej,
- badanie linii kablowej nn,
- badanie uziemienia ochronnego lub roboczego – pomiar pierwszy,
- badanie uziemienia ochronnego lub roboczego – pomiar następny,
- sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,
- pomiar natężenia oświetlenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, a informacje pomocnicze zostały zawarte w przedmiarze robót.

Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót zawierają dokumenty umieszczone w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 75534,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142118,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306798,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142118,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOTECH Sp. Jawna Justyna Szulc,Józef Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5611001600

7.3.3) Ulica: Leśna 11a

7.3.4) Miejscowość: Cekcyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-511

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Usług Elektrycznych Ryszard Mężydło ,ul. Parkowa 7,89-502 Raciąż - kierowanie robotami budowlanymi .


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14211894 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48592,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48592,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48592,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOTECH Sp.Jawna Justyna Szulc, Józef Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5611001600

7.3.3) Ulica: Leśna 11a

7.3.4) Miejscowość: Cekcyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-511

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Usług Elektrycznych Ryszard Mężydło, ul. Parkowa 7, 89- 502 Raciąż - kierowanie robotami budowlanymi .


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4859272 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.