eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku
przy ul. Cyganka 28

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92322646-368e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku
przy ul. Cyganka 28

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92322646-368e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032183/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2454031,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku wraz z renowacją elewacji i dachu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja Budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28” na działkach nr 86/8 i 86/2 obręb 0460 M, Włocławek KM 46, u zbiegu ul. Cyganki i pl. Kopernika. Budynek kategorii XII wg załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682 ze zm.). Budynek z uwagi na swoje walory architektoniczno- historyczne jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A/1560 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy z dnia 30 września 1957 r. i zapisany w wykazie kart adresowych zabytków nieruchomości ujętych w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Włocławek pod poz. 154 (dawne Seminarium SS Urszulanek).
Budynek znajduje się w najbliższym sąsiedztwie najcenniejszych zabytków Włocławka: kościoła Św. Witalisa, katedry, Wyższego Seminarium Duchownego. Obiekt od początku pełnił funkcje użyteczności publicznej.
Zakres opracowania w ramach przebudowy obejmuje pomieszczenia zajmowane na wysokim parterze budynku przez Wydział Komunikacji- najbardziej obleganego przez interesantów, wraz z pomieszczeniem serwerowni. Budynek wymurowany jest w technologii tradycyjnej z pełnej cegły palonej. Stropy murowane odcinkowe, klatki schodowe żelbetowe. Dach na konstrukcji drewnianej kryty papą. Budynek pięciokondygnacyjny + suterena. Wysokość budynku 24m. Przedmiotowy budynek jest aktualnie użytkowany pod potrzeby administracji. Przedmiotowy parter nadal będzie zagospodarowany pod potrzeby Wydziału Komunikacji W ramach projektu przewiduje się, wyodrębnienie powierzchni administracyjnych, komunikacji i pomieszczeń technicznych oraz sanitarnych. Pomieszczenia administracyjne wszystkie będą spełniać wymagania bezpieczeństwa dla Użytkowników Indywidualnych korzystających z Aplikacji Dostępowych Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców 2.0. Serwerownia z modułami łączności Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zlokalizowana zostanie na poziomie sutereny. Pomieszczenia sanitarne zostały podzielone na pomieszczenia dla pracowników i interesantów, zaprojektowano ustęp dla interesantów w standardzie NPS. Pracownicy do swojej dyspozycji będą mieli pomieszczenie socjalne. Interesanci przychodzący do wydziału, pobierać będą bilet z systemu kolejkowego w celu uporządkowania ruchu obsługi petentów. Zakres z prac konstrukcyjnych związanych z przebudową polegać będzie na wykonaniu nowych przekuć i otwarć, co wiąże się z nowymi elementami konstrukcyjnymi typu nadproża i podciągi. Zaprojektowano boksy wygrodzeniowe obsługi petentów zgodnie z warunkami ochrony danych osobowych RODO oraz bezpieczeństwa Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Przewiduje się wymianę kompletnej stolarki drzwiowej wewnętrznej. Wszystkie drzwi do pomieszczeń wymagających ochrony danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostaną dostosowane do wymaganego standardu. Zaprojektowano izolacje przeciwwilgociowe w posadzkach pomieszczeń mokrych z folii w płynie.
Pokrycie dachu wykonane zostanie jako nowe z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia układanej na warstwie papy podkładowego. Należy wymienić uszkodzone deskowanie na nowe (do 30% powierzchni dachu). Rynny, rury spustowe oraz obróbki blacharskie zostaną wymienione na nowe z blachy stalowej powlekanej.
W ramach przedmiotowego zadania przewiduje się renowację elewacji budynku z wykonaniem nowego szyldu Starostwo Powiatowe we Włocławku podnosząc tym samym estetykę oraz poprawiając komunikację wizualną funkcji obiektu. Tynki zewnętrzne zostaną naprawione i uzupełnione masą tynkarską na bazie trasu, następnie zostaną pomalowane farbami silikatowymi. Zostanie wykonany przegląd oraz naprawa drewnianej stolarki okiennej, w ślemieniach okiennych przewidziano montaż nawiewników higrosterowalnych. Zaprojektowano nowe główne drzwi wejściowe, drewniane, stylizowane na historyczne. Okno w klatce schodowej na najwyższej kondygnacji zostanie wymienione na oddymiające, a okna poddane przeróbkom zostaną doprowadzone do stanu podstawowego. Okno, które w części przejmie funkcję czerpni dla wentylacji, zostanie poddane pracom dostosowawczym.
Przewidziano przebudowę głównego gzymsu elewacji oraz gzymsu nad aulą wraz z montażem oświetlenia elewacyjnego. Na gzymsie głównym wykonany zostanie w technice sgraffito, napis: „Starostwo Powiatowe we Włocławku”.
Powyższe cele realizowane będą w drodze między innymi przez:
1) w ramach przebudowy pomieszczeń w szczególności:
• przebudowę wewnętrznej komunikacji części parteru niskiego i wysokiego,
• wykonanie wymianów, nadproży otworowych,
• zamurowanie otworów oraz poszerzenie otworów komunikacyjnych,
• wykonanie wyburzeń ścianek działowych i wymurowanie nowych,
• renowacja stolarki okiennej,
• demontaż i montaż nowej stolarki drzwiowej,
• wymiana pokrycia dachowego,
• roboty wykończeniowe.
2) w ramach robót instalacyjnych elektrycznych wewnętrznych i teletechnicznych w szczególności:
• instalacji oświetlenia ogólnego,
• awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
• wewnętrzne instalacje gniazd wtyczkowych w systemie TN-S,
• zasilanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
• system sygnalizacji pożaru,
• system oddymiania klatki schodowej,
• system przyzywowy,
• sieć strukturalna,
• system telewizji dozorowej,
• kontrola dostępu,
• system sygnalizacji włamania i napadu,
• system kolejkowy,
• instalacja telefoniczna.
3) w ramach robót instalacyjnych sanitarnych wewnętrznych dla wysokiego parteru budynku, pomieszczenia serwerowni i magazynu w piwnicy oraz klatki schodowej K-2 w szczególności:
•podejście wody zimnej z istniejących pionów do punktów czerpalnych w pomieszczeniach oraz do przepływowych podgrzewaczy wody,
• podejście ciepłej wody z przepływowych podgrzewaczy do punktów czerpalnych,
• podejście kanalizacji sanitarnej z projektowanych przyborów sanitarnych do istniejących pionów oraz wymianę pionów na wysokim parterze budynku oraz wymiana odcinka poziomego od pionu do wyjścia z budynku na poziomie piwnicy,
• podejście wody hydrantowej do przeniesionego zaworu hydrantowego,
• wymiany grzejników w pomieszczeniach wraz z nową instalacją centralnego ogrzewania na poziomie wysokiego parteru,
• wentylacja oraz klimatyzacja pomieszczeń zlokalizowanych na wysokim parterze oraz pomieszczenia serwerowni, magazynu zlokalizowanego na poziomie piwnicy.
Roboty budowlane realizowane w ramach zadania prowadzone będą w obiekcie czynnym. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Zamawiającego zaleca się, aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywać pracownicy oraz interesanci. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać pracowników i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykluczone są działania Wykonawcy, które przerwałyby wykonywanie przez Zamawiającego swojej działalności.
Roboty będą realizowane w oparciu o uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego harmonogram robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji.
UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: roboty przygotowawcze, konstrukcyjne, wyburzeniowe i rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, stolarskie, ciesielskie, dekarskie, blacharskie, wykończeniowe, instalacyjne, izolacyjne, montażowe.
3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3656999,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6912771,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3656999,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BWD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388388510

7.3.3) Ulica: Fabianki 76a

7.3.4) Miejscowość: Fabianki

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3656999,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.