eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Lubaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Lubaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 6464 364

1.5.8.) Numer faksu: 75 6464 321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Lubaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416cbcec-255f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032970/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Osiągnięcie efektywności energetycznej przez powiat lubański" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś 12 React-EU, Działania 12.2 Inwestycje przyczyniające się do ograniczania niskiej emisji Nr projektu RPDS.12.02.00-02-0047/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.042.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7120977,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu, ul. Łokietka 2, 59-800 Lubań zgodnie z projektem stanowiącym TOM III SWZ.
Zakres prac: :
1) ocieplenie ścian zewnętrznych wszystkich budynków szkoły;
2) ocieplenie stropodachów wszystkich budynków szkoły oznaczonych:
• 3,4,5 budynki dydaktyczne
• 2 -aula z częścią szatniową
• 1 administracyjny
• 6- sala gimnastyczna z zapleczem sportowym,
• A- łącznik, B- łącznik.
W budynkach 1,3,4,5 i 6 w części niższej jak również w łącznikach A i B docieplenie stropodachów poprzez wdmuchanie granulatu z wełny. W budynku 6 -nad halą sportową docieplenie stropodachu styropapą. W budynku 2 docieplenie połaci płytą połówkową pir -alu.
3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej we wszystkich budynkach szkoły;
4) kompleksowa wymiana orynnowania i obróbek blacharskich w budynkach 6 i 2;
5) w pozostałych budynkach wymiana rur spustowych, obróbek blacharskich elewacji;
6) wymiana instalacji odgromowej w budynkach 6 i 2;
7) wymiana termostatów;
8) odtworzenie istniejącej instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45442100-8 - Roboty malarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Powiat Lubański, stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 5.253.033,94 złotych.
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, że obecnie nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6993780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9372600 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.