eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382183585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8424457

1.5.8.) Numer faksu: 59 8424457

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@girm.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.girm.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/girm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rybołówstwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-731c087e-3fde-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029636/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływajach Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w latach 2023-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373612/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIRM.26.6.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw płynnych, dalej „paliw” dla Zamawiającego do pojazdów służbowych i jednostek pływających we wskazanych lokalizacjach jednostek terenowych, w systemie sprzedaży bezgotówkowej w szacowanych ilościach:
1) olej napędowy (ON) w szacowanej ilości 44.000 litrów,
2) etylina bezołowiowa (PB 95) w szacowanej ilości 16.000 litrów.
2. Oferowane paliwo musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone w przepisach prawa, w tym m. in. w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych.
3. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanych paliw, dostosowaną do panujących warunków atmosferycznych, zgodną z obowiązującymi normami:
• dla benzyny bezołowiowej – PN–EN 228+A1:2017-06 lub równoważne tj. takie których parametry są nie gorsze od wskazanych w aktualnych normach,
• dla oleju napędowego – PN–EN 590+A1:2017-06E lub równoważne tj. takie których parametry są nie gorsze od wskazanych w aktualnych normach.
4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, w tym Wykaz pojazdów i jednostek pływających objętych przedmiotem zamówienia.
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie paliw przy użyciu identyfikatorów paliwowych (kart flotowych) bezpośrednio do zbiorników pojazdów służbowych lub jednostek pływających, we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży detalicznej paliw, (w tym w portach),
2) bezgotówkowy zakup paliw realizowany sukcesywnie przez tankowanie do kanistrów/zbiorników Zamawiającego (dla potrzeb jednostek pływających i urządzeń), we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży detalicznej paliw.
Na potwierdzenie zrealizowania każdego tankowania paliwa pracownik Zamawiającego otrzyma „dowód wydania” (np. paragon, rachunek) zawierający odpowiednio m in. dane Wykonawcy, datę, ilość paliwa, wartość, nr rejestracyjny itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy Orlen S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42392000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.