eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ponownej legalizacji systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ponownej legalizacji systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/112965/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ponownej legalizacji systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4008fe00-f477-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.16.2023.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 688000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa legalizacji ponownej systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
Zadanie 1: legalizacja ponowna dynamicznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych do zbiórki odpadów.

Umowa (w zakresie Zadania 1) będzie realizowana od dnia zawarcia do dnia 31.12.2023 r. w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o harmonogram ustalony w trybie roboczym przez koordynatorów realizacji umowy wskazanych w umowie, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego
z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia (umowy zostaną podpisane na maksymalną wielkość zamówienia).

Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie zadania 1, powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu kalibracji i legalizacji ponownej oraz posiadać magazyn części zamiennych elementów systemu wagowego. Zamawiający zapewni możliwość oględzin wag w pojazdach, których dotyczy przedmiotowe zamówienie. Oględziny mogą być przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W celu dokonania oględzin miejsca ustawienia należy skontaktować się z Cezarym Chraniuk, tel. (22) 391-02-56. Podczas oględzin nie zostaną przeprowadzone żadne rozmowy dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia. Wszelkich informacji Zamawiający udzieli Wykonawcy zgodnie z zapisami SWZ.

Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia.

Przedmiotowe zamówienie (w zakresie Zadania 1 ) będzie realizowane w dwóch etapach, w poniższej kolejności:
Pierwszy etap będzie realizowany: dla Zadania 1 – w maksymalnie 14 szt. pojazdów, u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu lipiec - wrzesień 2023 r.,
Drugi etap będzie realizowany: dla Zadania 1 – w maksymalnie 57 szt. pojazdów, u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu październik - grudzień 2023 r.

Szczegółowe wymagania związane z opisem i sposobem realizacji zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 525000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa legalizacji ponownej systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
Zadanie 2: legalizacja ponowna statycznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych, ciężarowych i kontenerowych do zbiórki odpadów.
Umowa (w zakresie Zadania 2) będzie realizowana od dnia zawarcia do dnia 31.12.2023 r. w oparciu o cenę jednostkową zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o harmonogram ustalony w trybie roboczym przez koordynatorów realizacji umowy wskazanych w umowie, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego
z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia (umowy zostaną podpisane na maksymalną wielkość zamówienia).
Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie zadania 2, powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu kalibracji i legalizacji ponownej oraz posiadać magazyn części zamiennych elementów systemu wagowego. Zamawiający zapewni możliwość oględzin wag w pojazdach, których dotyczy przedmiotowe zamówienie. Oględziny mogą być przeprowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W celu dokonania oględzin miejsca ustawienia należy skontaktować się z Cezarym Chraniuk, tel. (22) 391-02-56. Podczas oględzin nie zostaną przeprowadzone żadne rozmowy dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia. Wszelkich informacji Zamawiający udzieli Wykonawcy zgodnie z zapisami SWZ.

Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium ceny oraz sprawdzenia, czy wartość oferty nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, brana będzie pod uwagę wartość oferty skalkulowana dla maksymalnej wielkości zamówienia.

Przedmiotowe zamówienie (w zakresie Zadania 2) będzie realizowane w dwóch etapach, w poniższej kolejności:
Pierwszy etap będzie realizowany: dla Zadania 2 – w maksymalnie 2 szt. pojazdów, u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu lipiec - wrzesień 2023 r.,
Drugi etap będzie realizowany: dla Zadania 2 – w maksymalnie 18 szt. pojazdów, u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu październik - grudzień 2023 r.

Szczegółowe wymagania związane z opisem i sposobem realizacji zamówienia zostały określone w Części II SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 163000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289998,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289998,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289998,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831704517

7.3.3) Ulica: Garbary 56

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289998,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-31 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.