eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Modernizacja klimatyzacji, wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja klimatyzacji, wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza
w Lubaniu z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 64 364

1.5.8.) Numer faksu: 75 64 64 321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja klimatyzacji, wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza
w Lubaniu z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e5b180b-27bf-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032970/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. A. Mickiewicza w Lubaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Osiągnięcie efektywności energetycznej przez powiat lubański" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś 12 React-EU, Działania 12.2 Inwestycje przyczyniające się do ograniczania niskiej emisji Nr projektu RPDS.12.02.00-02-0047/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.042.1.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1565985,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja klimatyzacji w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. A Mickiewicza w Lubaniu. Kompleksowa wymiana centrali klimatyzacyjnej dotyczy auli budynku B2. Na potrzeby tej części zamówienia sporządzono Specyfikację Techniczną, która zawiera wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z instalacją klimatyzacji. W Specyfikacji Technicznej określono również wymagania dotyczące właściwości materiałów wykorzystanych do robót przy wykonaniu instalacji oraz wymagań dotyczących wykonania i odbioru instalacji. Instalacja powinna być zaprojektowana i wykonana tak aby w trakcie jej okresu użytkowania w określonych warunkach środowiskowych i przy właściwej konserwacji odpowiadała założonemu przeznaczeniu- poprawa efektywności energetycznej. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren budowy w okresie realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru prac. Wykonawca ma dostarczyć i zainstalować tymczasowe urządzenie zabezpieczające oraz ma obowiązek znać i stosować wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa tj. prawo budowlane i rozporządzenia wykonawcze. Materiały stosowane do wykonywania instalacji powinny być wprowadzone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie RP a także powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w dokumentacji technicznej, powinny posiadać aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub inne dokumenty potwierdzające zgodność z wymogami obowiązującymi w kraju. Wymagania dotyczące wykonywania robót w tym robót instalacyjnych oraz ich odbiory opisane zostały w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prac, robót w trakcie ich wykonywania oraz dokonania ich odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 232651,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem tej części zamówienia jest wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. A Mickiewicza w Lubaniu. W budynkach będących przedmiotem zamówienia znajduje się instalacja elektryczna oświetlenia podstawowego i awaryjnego, którą należy zdemontować i zastąpić nowoprojektowaną. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji fotowoltaicznej w myśl Projektu Technicznego- Instalacje Elektryczne. Opis techniczny wymiany oświetlenia zawiera opis oświetlenia podstawowego, awaryjnego, dróg ewakuacyjnych jak i strefy otwartej wraz z uwzględnieniem wymagań stawianych poszczególnym oświetleniom ze wskazaniem norm technicznych Instalacja fotowoltaiczna została zaprojektowana na dachu budynku hali sportowej, celem produkcji energii elektrycznej. Zaprojektowano położenie paneli, łączna moc instalacji wynosić ma 46,62 KWp. Panele mają być łączone szeregowo. Instalacja fotowoltaiczna ma posiadać zabezpieczenia nadprądowe spełniające ochronę przed skutkami przeciążeń, zwarć oraz w ochronę przeciwprzepięciową. Wymagania dotyczące wykonywania wymiany oświetlenia i wykonania instalacji fotowoltaicznej opisane zostały w Projekcie Technicznym stanowiącym załącznik do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prac, robót w trakcie ich wykonywania oraz dokonania ich odbioru. Zamawiający wymaga przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej do Operatora systemu Dystrybucyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 1333334,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Powiat Lubański stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 432.500,00 złotych brutto, z tego:
1) Część I - Modernizacja Klimatyzacji kwota 135.675,25 złotych;
2) Część II- Wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji kwota 296.824,75 złotych
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że w obu częściach ceny ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, że obecnie nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający - Powiat Lubański stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 432.500,00 złotych brutto, z tego:
1) Część I - Modernizacja Klimatyzacji kwota 135.675,25 złotych;
2) Część II- Wymiana oświetlenia i wykonanie instalacji kwota 296.824,75 złotych.
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że w obu częściach ceny ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, że obecnie nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380552 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380552 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.