eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › "Rozbudowa i nadbudowa garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i nadbudowa garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 858 28 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i nadbudowa garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63853a1a-424b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004946/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa i nadbudowa garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.13.2023.SG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211912,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Rozbudowę i nadbudowę garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach, która zostanie wykonana w ramach dwóch etapów.
ETAP I obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
b) rozbudowa istniejącego garażu poprzez dobudowę nowego budynku wraz z pomieszczeniami technicznymi,
c) wykonanie instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji sanitarnych – wodociągowych,
d) montaż zbiornika bezodpływowego,
e) montaż drzwi i bramy garażowej.
f) wykonanie prac wykończeniowych,

ETAP II obejmuje:
a) wykonanie docieplenia wraz z tynkiem istniejącego budynku garażu oraz nowo wybudowanego garażu,
b) wykonanie zjazdu na drogę publiczną,
c) wykonanie utwardzeń na terenie OSP (miejsca parkingowe, miejsce pod wiatę śmietnikową),
d) roboty związane z zagospodarowaniem terenu - tereny zielone oraz miejscowe ciągi piesze,
e) prace wykończeniowe i porządkowe .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.

Uwaga! Przedmiot zamówienia nie obejmuje przebudowy istniejącej sieci wodociągowej – została wykonana przez Zamawiającego.
Zamawiający w Załączniku nr 10 do SWZ wskazał zestawienie materiałów, które już posiada. Zamawiający przekaże Wykonawcy ww. materiały na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. Przy obliczaniu ceny oferty nie należy kalkulować ww. materiałów do ceny oferty. Zamawiający w przedmiarach nie wskazywał, które materiały już posiada, a które musi nabyć Wykonawca we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/809663) informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 250.000,00 złotych brutto.
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert została złożona jedna oferta przez Wykonawcę: REM-DOM Leszek Głuszek, Byczki 97; 96-126 Godzianów. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia za cenę 740.460,00 zł brutto.
Zamawiający po przeprowadzeniu analizy stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do kwoty złożonej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.