Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00334949/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy umundurowania oraz obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001044962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. R. Markwarta 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspr.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspr.bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wspr.bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy umundurowania oraz obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1896006f-304e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039424/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup odzieży ochronnej oraz obuwia ochronnego dla pracowników medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOZ.240.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia.
Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę elementy umundurowania winny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nienoszące śladów uprzedniego użytkowania.
Każda sztuka umundurowania powinna posiadać wszywkę firmową oraz wszywkę informacyjną o rodzaju surowca, z którego został wyprodukowany, gramaturze, sposobie konserwacji oraz wielkości rozmiaru.
Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę elementy umundurowania muszą być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt, określony i wyceniony w złożonej ofercie.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Ks. R. Markwarta 8 w Bydgoszczy, w terminie 14 dni od podpisania umowy umundurowanie we wszystkich rozmiarach damskich i męskich od S do 3XL w celu dokonania przymiarki przez członków ZRM. W przypadku osób o nietypowej budowie ciała, które nie dobiorą odzieży z przesłanych wzorów Wykonawca jest zobowiązany do uszycia odzieży na podstawie podanych poszczególnych wymiarów sylwetki.
Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniami. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zamówień realizowanych w danym miesiącu, wielkość i termin dostawy każdej partii elementów umundurowania wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, zgłaszanych pocztą elektroniczną, potwierdzonych przez Wykonawcę pisemnie.
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odzieży letniej w ilości określonej przez Zamawiającego w przesłanym zamówieniu, w terminie nie dłuższym niż 31 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – dostawa główna dla pracowników aktualnie pracujących w WSPR w Bydgoszczy.
Umundurowanie zimowe Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ilości określonej przez Zamawiającego w przesłanym zamówieniu, w terminie do 31 października 2023 r. – dostawa główna dla pracowników aktualnie pracujących w WSPR w Bydgoszczy.
Każdą kolejną dostawę umundurowania letniego i zimowego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Będą to dostawy uzupełniające w przypadku zatrudnienia nowych pracowników przez WSPR w Bydgoszczy.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia elementów umundurowania zgodnie z przesłanym zamówieniem w całości, kompletnego, opisanego imieniem i nazwiskiem pracownika Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy. Dostawy niekompletne Zamawiający uzna za niedostarczone w całości (brak dostawy) i naliczy kary umowne za brak realizacji.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania przeróbek oraz do wymiany umundurowania na odpowiedni w przypadku niewłaściwego dopasowania ww.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wymian reklamacyjnych w przypadku dostarczenia uszkodzonego umundurowania lub niewłaściwego funkcjonowania dostarczonego towaru.
Ilości elementów umundurowania określone w formularzu cenowym (załączniku nr 3 do SWZ) są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego zwiększania oraz
zmniejszania ilości zamawianych towarów określonych w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, przy zachowaniu cen jednostkowych asortymentów podanych w ofercie oraz limitu maksymalnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu zmniejszenia dostaw.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2023 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2023 poz. 118).
Wszystkie materiały zastosowane w umundurowaniu powinny spełniać wymagania normy PN-EN ISO 20471:2013-07, normy PN-EN ISO 20471:2013-07/A1:2017-02 lub normy je zastępującej. W odniesieniu do umundurowania letniego i zimowego członków zespołów ratownictwa medycznego przyjęto, że dopuszcza się umieszczenie dodatkowych elementów poprawiających komfort pracy i funkcjonalność umundurowania oraz bezpieczeństwo pracy spełniających wymagania normy PN-EN ISO 20471:2013-07, normy PN-EN ISO 20471:2013-07/A1:2017-02 p. 5.3 lub normy je zastępującej.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej.
Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia mailowego lub telefonicznego, na koszt gwaranta.
Zakres gwarancji:
− uszkodzenie zamka w polarze, kurtce, spodniach;
− rozprucie na szwach;
− odklejenie logotypu, flagi, naszywki funkcyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 194500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zaoferowane przez Wykonawcę obuwie winno być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nienoszące śladów uprzedniego użytkowania.
Zaoferowane przez Wykonawcę obuwie musi być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt, określony i wyceniony w złożonej ofercie.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Ks. R. Markwarta 8 w Bydgoszczy, w terminie 14 dni od podpisania umowy obuwie damskie i męskie w rozmiarach 36-48 w celu dokonania przymiarki przez członków ZRM.
Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniami. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zamówień realizowanych w danym miesiącu, wielkość i termin dostawy każdej partii obuwia wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb, zgłaszanych pocztą elektroniczną, potwierdzonych przez Wykonawcę pisemnie.
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia obuwia w ilości określonej przez Zamawiającego w przesłanym zamówieniu, w terminie nie dłuższym niż 31 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – dostawa główna dla pracowników aktualnie pracujących w WSPR w Bydgoszczy.
Każdą kolejną dostawę obuwia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Będą to dostawy uzupełniające w przypadku zatrudnienia nowych pracowników przez WSPR w Bydgoszczy.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia obuwia zgodnie z przesłanym zamówieniem w całości, kompletnego, opisanego imieniem i nazwiskiem pracownika Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy. Dostawy niekompletne Zamawiający uzna za niedostarczone w całości (brak dostawy) i naliczy kary umowne za brak realizacji.
Wykonawca zobowiązany jest do wymiany obuwia na odpowiedni w przypadku niewłaściwego dopasowania ww.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wymian reklamacyjnych w przypadku dostarczenia uszkodzonego umundurowania lub niewłaściwego funkcjonowania dostarczonego towaru.
Ilości obuwia określone w formularzu cenowym (załączniku nr 3 do SWZ) są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego zwiększania oraz zmniejszania ilości zamawianych towarów określonych w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, przy zachowaniu cen jednostkowych asortymentów podanych w ofercie oraz limitu maksymalnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu zmniejszenia dostaw.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2023 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. 2023 poz. 118).
Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej.
Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia mailowego lub telefonicznego, na koszt gwaranta.
Zakres gwarancji:
− odklejenie, pęknięcie podeszwy;
− uszkodzenie zamka w obuwiu;
− rozklejenie buta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156237,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156237,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156237,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTAL Marzena Ciszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211988610
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 5A
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156237,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18602,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32718,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18602,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ButStar sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921006514
7.3.3) Ulica: Dworcowa 21
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18602,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Zakup ambulansu typu C w zabudowie kontenerowej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
- 34/PA/2024: Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Murarzy 2/17, gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 10/94 i Odrzańskiej 2/3 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót naprawczych oraz oczyszczenie 5 przepustów w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu
- Przebudowa skrzyżowania ulic Hutniczej i Nowotoruńskiej i modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Nowotoruńskiej
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych - płynów do wlewów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.