eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483892630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/658950

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b6b3683-2ce6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034443/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335519/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.4.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część I obejmuje:
40 szt. ławek parkowych z oparciem,
20 szt. koszy na odpady,
6 szt. leżaków parkowych.
4 szt. stolików do leżaków
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.
Kryteria równoważności:
Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:
a) co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ,
b) parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
c) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
d) parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

39113600-3 - Ławki

44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe

4.5.5.) Wartość części: 71084,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część II obejmuje:
6 szt. ławek wiedeńskich parkowych z oparciem,
4 szt. koszy na odpady,
2 szt. ławek z oparciem,
4 szt. ławek bez oparcia,
1 szt. fotela obrotowego z oparciem,
2 szt. leżaka obrotowego z oparciem,
1 szt. siedziska,
1 szt. kosza.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.
Kryteria równoważności:
Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:
a) co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ,
b) parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
c) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
d) parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

39113600-3 - Ławki

44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe

4.5.5.) Wartość części: 43534,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część III zamówienia obejmuje:
2 szt. stołów do gry „szachy + chińczyk”,
10 szt. stołów rekreacyjnych piknikowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.
Kryteria równoważności:
Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:
a) co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ,
b) parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
c) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
d) parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

39113600-3 - Ławki

4.5.5.) Wartość części: 42674,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część IV obejmuje:
6 szt. pergoli z ławką i dwiema donicami
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny minimalny / maksymalny zakres wymiarów, parametry oferowanych produktów winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach pod rygorem odrzucenia oferty.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów, materiałów należy je rozumieć jako przykładowe, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i służy wskazaniu minimalnych / maksymalnych parametrów, cech użytkowych i funkcjonalnych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych do opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych.
Kryteria równoważności:
Pod pojęciem „równoważności” rozumie się oferowanie produktów, materiałów posiadających łącznie:
a) co najmniej te same cechy (tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe), co podane w załączniku 1 do SWZ,
b) parametry techniczne na poziomie nie niższym niż wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
c) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem iż spełniają one minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ za wyjątkiem wymiaru odległości między listwami,
d) parametry techniczne na poziomie nie wyższym niż wskazane przez Zamawiającego dotyczące odległości między listwami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

39113600-3 - Ławki

4.5.5.) Wartość części: 22798,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58999,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94936,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58999,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Primario Grande Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252723692

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 117/315

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58999,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36690,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65800,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36690,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych DOL-EK Kazimierz Doleciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731090826

7.3.3) Ulica: Sióstr Służebniczek 17

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36690,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38636,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39703,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38636,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BETOPRO Paweł Kuś, Jacek Kuś spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BETOPRO Paweł Kuś, Jacek Kuś spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341886380

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 1/16

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38636,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 14.09.2022 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.