Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317743/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915640129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21571827-26eb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061457/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa posiłków obiadowych do szkół na terenie Gminy Dolice oraz do Przedszkola publicznego ,,Zielona Kraina”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 462400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków (catering) do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Dolice.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących zadań:
- Zadanie nr 1 – przygotowanie i dostawa posiłków do szkół podstawowych w Gminie Dolice
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej w Dolicach, Szkoły Podstawowej w Rzeplinie oraz Szkoły Podstawowej w Dobropolu Pyrzyckim. Wykonawca będzie dowoził i wydawał przygotowane posiłki w ww. szkołach na terenie Gminy Dolice.
2. Planowany termin realizacji zamówienia – zadania nr 1 – od 05 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Termin początkowy realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie następujących posiłków:
a) obiad (zupa + II danie + kompot),
b) zupa,
c) II danie z kompotem,
dla uczniów szkół podstawowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. Przewidywana maksymalna ilość posiłków w planowanym okresie realizacji umowy:
DZIECI 115, w tym: obiad 20, zupa 20, II danie 75.
5. Zamawiający zakłada maksymalną ilość 115 posiłków dziennie w okresie obowiązywania umowy, we wszystkich szkołach łącznie.
6. Podana w pkt. 5 ilość posiłków jest szacunkowa. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za faktycznie przygotowane i dostarczone posiłki. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na wykonaniu usługi przez wykonawcę w ilościach mniejszych niż 115 posiłków - nie mniej niż 30 posiłków dziennie, jeżeli taka konieczność wyniknie z absencji uczniów bądź zmniejszenia liczby uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym. Z tytułu zmiany ilości posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego.
7. W przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca na wniosek Zamawiającego - zobowiązuje się w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie do przygotowania tzw. suchego prowiantu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce telefonicznie, e-mailem lub osobiście z 3-dniowym wyprzedzeniem.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki pięć razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy:
dla Szkoły Podstawowej w Dolicach, Szkoły Podstawowej w Rzeplinie oraz Szkoły Podstawowej w Dobropolu Pyrzyckim - raz dziennie, w godzinach 10.30 – 11.30 uwzględniając harmonogram przerw obiadowych w poszczególnych szkołach.
- Zadanie nr 2 – przygotowanie i dostawa posiłków do Przedszkola Publicznego ,,Zielona Kraina” w Dolicach.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dowóz oraz wydanie posiłków na potrzeby Przedszkola Publicznego w Dolicach „Zielona Kraina”, ul. Ogrodowa 28A.
2. Planowany termin realizacji zamówienia – zadania nr 2 – od 01 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r. (z wyłączeniem 1 miesięcznej przerwy w okresie wakacyjnym). Termin początkowy realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy lub konieczności oczekiwania na upływ okresu wypowiedzenia obecnej umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczanie następujących posiłków:
- Pakiet I - śniadanie + zupa + danie główne + podwieczorek;
- Pakiet II – zupa,
dla dzieci w wieku 3-6 lat zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. Zamawiający zakłada maksymalną ilość 100 posiłków (wszystkich) dziennie w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAŁA INA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542419805
7.3.3) Ulica: WIEJSKA 4
7.3.4) Miejscowość: DOLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 73-115
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAŁA INA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAŁA INA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711638,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. obiad (zupa + II danie + kompot) – cena netto - 20,28 zł
2. zupa – cena netto - 6,02 zł
3. II danie z kompotem - cena netto - 14,26 zł
Wysokość czynszu dzierżawnego pomieszczeń i urządzeń (netto) - 1751,00 zł.
INNE PRZETARGI DOLICE
- "Przebudowa drogi dz. nr 4, 6/1 i 14 Ziemomyśl A"
- "Dostawa i montaż zewnętrznej trybuny na stadion sportowy w Dolicach"
więcej: przetargi DOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.