Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku drugiego wejścia do Ogrodu Zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350029679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-232
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124253551
1.5.8.) Numer faksu: 124253551 w. 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo-krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zoo-krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
prowadzenie komunalnego ogrodu zoologicznego, zarządzanie lasem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku drugiego wejścia do Ogrodu Zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 142.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-654daed0-4d7b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. B), a także art. 214 ust. 1 pkt 5. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie uszkodzenia kanalizacji sanitarnej na obiekcie budowlanym objętym gwarancją wykonawcy obiektu. Powierzenie usunięcia uszkodzenia innemu wykonawcy, niż Generalny Wykonawca obiektu wiązałoby się z utratą gwarancji.
Niezależnie od powyższego konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia a zamawiający nie może sobie pozwolić na procedowanie w innym niż zamówienie z wolnej ręki trybie. Niedrożny odpływ kanalizacji deszczowej z obiektu kas (II wejścia do ZOO) powoduje zalewanie wodami deszczowymi pomieszczenia kas oraz strefy wejściowej dla zwiedzających.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR-271-6/2023 (396)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku
drugiego wejścia do ogrodu zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
1. przygotowanie placu budowy, wykonanie zasilania i oświetlenia placu budowy;
2. roboty rozbiórkowe instalacyjne i drogowe;
3. roboty ziemne-wykopy liniowe, podłoża pod kanały;
4. roboty montażowe - montaż ciągu instalacji kanalizacji deszczowej;
5. roboty odtworzeniowe- nawierzchnie z kostki brukowej, tereny zielone;
6. roboty towarzyszące- przebicia , przepusty pod murem, czyszczenie studni betonowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221260,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221260,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221260,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana PROFIL-LUX Tadeusz Milc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441234890
7.3.3) Ulica: Kaszów 448
7.3.4) Miejscowość: Liszki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Milc Firma Remontowo-Budowlana "PROFIL-LUX"
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Milc Firma Remontowo-Budowlana "PROFIL-LUX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221260,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2023-10-09INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Roboty budowlane w budynku byłej szkoły w Wielkiej Kloni w ramach zadania "Renowacja zabytkowego budynku po byłej szkole w Wielkiej Kloni"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- Remont budynku przy ul. Bednarskiej 4 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.