eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku drugiego wejścia do Ogrodu Zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku drugiego wejścia do Ogrodu Zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350029679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-232

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124253551

1.5.8.) Numer faksu: 124253551 w. 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo-krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo-krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zoo-krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Fundacja

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prowadzenie komunalnego ogrodu zoologicznego, zarządzanie lasem komunalnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku drugiego wejścia do Ogrodu Zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-654daed0-4d7b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. B), a także art. 214 ust. 1 pkt 5. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie uszkodzenia kanalizacji sanitarnej na obiekcie budowlanym objętym gwarancją wykonawcy obiektu. Powierzenie usunięcia uszkodzenia innemu wykonawcy, niż Generalny Wykonawca obiektu wiązałoby się z utratą gwarancji.
Niezależnie od powyższego konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia a zamawiający nie może sobie pozwolić na procedowanie w innym niż zamówienie z wolnej ręki trybie. Niedrożny odpływ kanalizacji deszczowej z obiektu kas (II wejścia do ZOO) powoduje zalewanie wodami deszczowymi pomieszczenia kas oraz strefy wejściowej dla zwiedzających.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR-271-6/2023 (396)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie awarii kanalizacji deszczowej przy budynku
drugiego wejścia do ogrodu zoologicznego przy ul. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa 14.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:
1. przygotowanie placu budowy, wykonanie zasilania i oświetlenia placu budowy;
2. roboty rozbiórkowe instalacyjne i drogowe;
3. roboty ziemne-wykopy liniowe, podłoża pod kanały;
4. roboty montażowe - montaż ciągu instalacji kanalizacji deszczowej;
5. roboty odtworzeniowe- nawierzchnie z kostki brukowej, tereny zielone;
6. roboty towarzyszące- przebicia , przepusty pod murem, czyszczenie studni betonowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221260,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221260,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221260,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana PROFIL-LUX Tadeusz Milc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441234890

7.3.3) Ulica: Kaszów 448

7.3.4) Miejscowość: Liszki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221260,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-06 do 2023-10-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.