Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327703/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach
w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Rozbudowa i modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7987781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazachw ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Rozbudowa i modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c8a0b6-2c53-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036843/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i modernizacja cmentarza komunalnego w Głuchołazach wraz z przebudową ciągu komunikacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2023.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188098,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : Budowa nowej alejki na cmentarzu komunalnym polegająca na wykonaniu m. in.: nowej alejki z kostki polbruk wraz z obrzeżami i podbudowąDodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia m.in. (dla Części 1):
1) geodezyjny koszt obsługi budowy,
2) koszt wykonania mapy powykonawczej dla budowy nowej alejki,
3) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej dla budowanej alejki,
4) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją,
5) koszty badań i ekspertyz (badania laboratoryjne materiałów i gruntów wraz z opracowaniem dokumentacji; badania kontrolne betonu; wskaźniki zagęszczenia gruntu; warstw podbudowy itp.),
6) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
7) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
8) koszty dozoru budowy,
9) koszty wywozu odpadów na wysypisko,
10) koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,
11) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
12) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
13) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, pomiarów (w tym pomiarów zerowych), testów itp.
14) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i części 2 zawiera Załącznik nr 1 do SWZ- dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 85274,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 : Modernizacja nawierzchni na drodze dojazdowej do cmentarza komunalnego polegające na wykonaniu m. in. nawierzchni z kostki.Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia m.in. (dla Części 2):
1) geodezyjny koszt obsługi budowy,
2) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej dla modernizowanej nawierzchni,
3) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją,
4) koszty badań i ekspertyz (badania laboratoryjne materiałów i gruntów wraz z opracowaniem dokumentacji; badania kontrolne betonu; wskaźniki zagęszczenia gruntu; warstw podbudowy itp.),
5) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
6) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
7) koszty dozoru budowy,
8) koszty wywozu odpadów na wysypisko,
9) koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,
10) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
11) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
12) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, pomiarów (w tym pomiarów zerowych), testów itp.
13) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i części 2 zawiera Załącznik nr 1 do SWZ- dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 102823,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99014,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140757,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99014,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pszczobud Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151813912
7.3.3) Ulica: Wołowska 1
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie podbudowy
PHU Zetka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99014,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101506,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135345 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101506,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prosbruk Małgorzata Prościak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551350395
7.3.3) Ulica: Konradów 68A
7.3.4) Miejscowość: Konradów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA PROŚCIAK "PROSBRUK"
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA PROŚCIAK "PROSBRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101506,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
- Opr. dok.projektowych dla dróg na terenie Gm. Gł-zy:Cz.1: Opr. dok. projektowej modernizacji drogi ul. Makuszyńskiego ,Cz. 2: Opr. dokum. projektowej budowy ciągu pieszo-jezdnego ul. Kol. Kaszubska
- Modernizacja ulicy Karłowicza w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.