eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 957488100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29ead87-276d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024753/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie terenu Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9597526,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą:
Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie.

Zakres rzeczowy robót budowlanych do wykonania obejmuje:

ETAP I OBEJMUJE:
- wykonanie nawierzchni ścieżek rowerowych, ścieżek komunikacji pieszej i pieszo-rowerowej w części miasteczka rowerowego, wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów i motocykli, drogi dojazdowej i stanowisk do parkowania rowerów, mini boisko do koszykówki i piłki nożnej oraz zebranie nadmiaru ziemi nieczynnego toru saneczkowego do poziomu drogi dojazdowej, stanowisk postojowych i boisk, kanalizacji deszczowej i zbiornika wód deszczowych, kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia terenu w obrębie realizacji tego etapu zagospodarowania.

ETAP II OBEJMUJE:
- wykonanie budynku szkoleniowo-usługowego, ścieżek rowerowych i pieszych, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia terenu w obrębie realizacji tego etapu zagospodarowania.

ETAP III OBEJMUJE:
- wykonanie amfiteatru, ścieżek rowerowych i pieszych, remontu budynku gospodarczego oraz oświetlenia terenu i monitoringu w obrębie realizacji tego etapu zagospodarowania.

W każdym etapie realizacji będzie porządkowana zieleń: wycinka chorych drzew zakwalifikowanych do usunięcia, nasadzenia uzupełniające nowych drzew i krzewów ozdobnych oraz regeneracja istniejących i założenie nowych trawników w miejscach projektowanych.

Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena brutto oferty wynosi: 11.804.957,96 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 6.900.426,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym zdecydowano o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11804957,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11804957,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.