eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno - turystyczną - etap II (II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną – etap II (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną – etap II (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93de6e20-2142-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005549/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno – turystyczną – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129708,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zagospodarowanie terenu przy Wodospadzie Zaskalnik jako strefę rekreacyjno - turystyczną – etap II (II)”
Przedmiotem zamówienia jest etap 2 (dotyczy drugiej, końcowej części inwestycji) budowy obiektów małej architektury w miejscach publicznych, tj.: wiaty ogniskowej wraz ze strefą wypoczynkową w miejscowości Szczawnica na dz. ewid. nr 910 Szczawnica Obręb 3.
Zadanie należy realizować na podstawie zgłoszenia robót budowlanych BA.6743.1184.2021.KS wraz z dokumentacją zgłoszeniową.

Zadanie obejmuje:
1) Utwardzenie terenu w strefie wypoczynkowej 123,0 m2 ETAP 2
Wykonanie utwardzenia terenu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Nawierzchnie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm (kolor grafitowy lub szary, kształt zbliżony do prostokąta)
• Kostka brukowa chodnikowa, betonowa gr. 6 cm
• Podsypka cementowo-wapienna w proporcji 1:3 gr. 3 cm
• Kruszywo frakcja 0-31,5 mm gr. 15 cm
• Kruszywo frakcja 0-63 mm gr. 20 cm
Krawężniki
• Krawężniki betonowe 8x30x100 (kolorystyka i typ w nawiązaniu do zastosowanej kostki.
Rodzaj kostki dopasować do zastosowanego w Etapie 1.
2) Montaż 2 ławek w ETAPIE 2
Montaż 2 ławek akacjowych, Montaż ławek na zasadzie przykręcania kotwami do podłoża. Szczegóły na rys. 03.
Rodzaj ławek dopasować do zastosowanego w Etapie 1.
3) Montaż 2 koszy na śmieci w ETAPIE 2
Montaż dwóch koszy na śmieci, Montaż koszy na zasadzie przykręcania kotwami do podłoża. Szczegóły na rys. 03. Kosze na śmieci muszą być wyposażone we wkłady z blachy lub tworzywa sztucznego umożliwiające ich swobodne wyjęcie z obudowy i opróżnienie. W ramach zamówienia należy dostarczyć także dwa dodatkowe ruchome wkłady dopasowane wymiarami do istniejących koszy.
4) Montaż 1 stojaka na rowery ( 5 miejsc) ETAP 2
Montaż 5 prefabrykowanych stojaków na rowery ze stali, malowanych proszkowo na kolor czarny. Montaż do podłoża wkrętami montażowymi. Szczegóły na rys. 19.
5) Montaż urządzenia nr 3 ze zjeżdżalnią ETAP 2
Montaż zestawu ze zjeżdżalnią. Montaż do podłoża wkrętami montażowymi. Szczegóły na rys. 13. Wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009.
6) Budowa 5 obiektów siłowni plenerowej ETAP 2
1.1 SIŁOWNIA PLENEROWA – OROBITREK rys. 14
1.2 SIŁOWNIA PLENEROWA – ROWER rys. 15
1.3 SIŁOWNIA PLENEROWA – PRASA RĘCZNA rys. 16
1.4 SIŁOWNIA PLENEROWA – BIEGACZ rys. 17
1.5 SIŁOWNIA PLENEROWA – WIOŚLARZ rys. 18
Wszystkie urządzenia siłowni plenerowej montowane są na słupie. Słup montowany na kotwach do prefabrykowanego fundamentu systemowego. Należy bezwzględnie zastosować urządzenia zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06. Montaż wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Kierunek montażu urządzeń prostopadły do kierunku wskazanego na PZT. Projektant zaakceptował zmianę. Zmiana została wprowadzona ze względu na istniejący spadek terenu a co za tym idzie spadek nawierzchni z kostki brukowej pod urządzeniami.
W ramach zamówienia należy też wykonać projektowaną nawierzchnię trawiastą na całym terenie inwestycji, która nie będzie wyłożona kostką brukową.
Należy przewidzieć zastosowanie dodatkowej, amortyzującej nawierzchni bezpiecznej o wymiarach min. 1,5x1,5m przed zjazdem ze zjeżdżalni. Rodzaj zastosowanej nawierzchni wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.

Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 4 do SWZ.

Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.
9. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143165,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519

7.3.3) Ulica: Pustków 288

7.3.4) Miejscowość: Pustków

7.3.5) Kod pocztowy: 39-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.