eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › "Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Samborzec w roku 2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Samborzec w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Samborzec w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaf18a2-2227-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015405/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór azbestu od mieszkańców z terenu gminy Samborzec w ramach "Pozostałych działań zwiazanych z gospodarką odpadami"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 500 - 700 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów położonych na terenie gminy Samborzec będących własnością osób fizycznych oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
2. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
3. Zamówienie obejmuje:
1) ustalenie terminów odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielami poszczególnych nieruchomości, których listę wraz z numerami telefonów kontaktowych przekaże Zamawiający, przy czym:
a) termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości,
b) odebrane odpady powinny być przekazane na składowisko odpadów nie później niż do dnia 15.09.2023 r.;
c) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi odbiorami odpadów o terminach i miejscach odbioru odpadów w celu umożliwienia kontroli realizacji zamówienia przez pracowników Urzędu Gminy;
2) przygotowanie odbieranych odpadów do transportu, w tym ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami (pakowanie);
3) wykonanie dokumentacji fotograficznej, obejmującej odbierane odpady i adres nieruchomości. W przypadku, gdy wykonanie zdjęcia odpadów wraz z numerem posesji jest niemożliwe Wykonawca powinien odpowiednio opisać wykonane zdjęcia odpadów wskazując adres nieruchomości;
4) uporządkowanie miejsca pakowania odpadów z prywatnych posesji, w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestu do środowiska;
5) ważenie odbieranych odpadów i załadunek na środek transportu;
6) transport odebranych odpadów na składowisko odpadów;
7) przekazanie odpadów na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych, posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest;
8) poniesienie kosztów utylizacji przekazanych odpadów;
9) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (protokół z przejęcia odpadów od właściciela nieruchomości, dokumentacja fotograficzna, kwity wagowe).
4. Zamówienie jest podzielone na dwie części wg lokalizacji miejscowości, z których mieszkańcy złożyli wnioski otrzymanych przez Gminę Samborzec. W przypadku obu części na wykonawcach ciążą obowiązki określone w ust. 3.
CZĘŚĆ NR 1 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu zachodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 225 - 300 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części zachodniej gminy Samborzec (miejscowości: Krzeczkowice
Faliszowice, Bystrojowice, Śmiechowice, Wielogóra, Żuków, Janowice, Chobrzany, Gorzyczany, Szewce, Ryłowice, Strączków oraz Jachimowice) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
CZĘŚĆ NR 2 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu wschodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 275 - 400 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części wschodniej gminy Samborzec (miejscowości: Samborzec, Polanów, Łojowice, Milczany, Kobierniki, Strochcice, Andruszkowice, Zawisełcze, Koćmierzów, Złota, Zawierzbie, Zajeziorze, Ostrołęka, Skotniki oraz Bogoria Skotnicka) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
5. Przewidywaną łączna ilość odpadów określa się na 700 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 300 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 400 Mg (ton). Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż łącznie 500 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 225 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 275 Mg (ton). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
6. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości odbieranych odpadów w przypadku, jeżeli wysokość najkorzystniejszej ceny byłaby niższa niż szacowana, a szacowane zainteresowanie byłoby wyższe niż pierwotnie szacowane, maksymalnie o 10% wartości usługi, odpowiednio dla obu części. Zmiana może dotyczyć także odbioru odpadów z dodatkowych miejscowości z terenu gminy, których do tej pory nie ujęto w ramach poszczególnych części zamówienia. W takim przypadku zmiana wprowadzona zostałaby w formie aneksu do umowy (zmiana nieistotna).
7. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości lub osoby pisemnie upoważnionej przez właściciela nieruchomości (posiadacz zależny, np. najemca). Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest (ewentualnie osoba reprezentująca właściciela nieruchomości, jeżeli dotyczy), adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg (tonach). Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność i właściciela nieruchomości. Ważenie winno się odbyć na terenie posesji uczestnika programu.
8. Wykonawca sporządza potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w trzech egzemplarzach: jeden dla odbierającego wyroby zawierające azbest, drugi dla właściciela nieruchomości, trzeci dla Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu protokół odbioru odpadu oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu).
10. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienie jakości świadczonej usługi i jej zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, a także wymaganiami jakościowymi wynikającymi z uczestnictwa w obrocie odpadami niebezpiecznymi;
2) zachowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy,
3) przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania odpadów zawierających azbest, w tym warunków jakościowych wynikających z posiadanych pozwoleń.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług określone są we Wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
13. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana raz na miesiąc w terminie 14 dni od otrzymania faktury lub rachunku przez Zamawiającego. Ostatnia faktura powinna być wystawiona i przekazana Zamawiającemu do dnia 25.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 500 - 700 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów położonych na terenie gminy Samborzec będących własnością osób fizycznych oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
2. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
3. Zamówienie obejmuje:
1) ustalenie terminów odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielami poszczególnych nieruchomości, których listę wraz z numerami telefonów kontaktowych przekaże Zamawiający, przy czym:
a) termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości,
b) odebrane odpady powinny być przekazane na składowisko odpadów nie później niż do dnia 15.09.2023 r.;
c) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi odbiorami odpadów o terminach i miejscach odbioru odpadów w celu umożliwienia kontroli realizacji zamówienia przez pracowników Urzędu Gminy;
2) przygotowanie odbieranych odpadów do transportu, w tym ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami (pakowanie);
3) wykonanie dokumentacji fotograficznej, obejmującej odbierane odpady i adres nieruchomości. W przypadku, gdy wykonanie zdjęcia odpadów wraz z numerem posesji jest niemożliwe Wykonawca powinien odpowiednio opisać wykonane zdjęcia odpadów wskazując adres nieruchomości;
4) uporządkowanie miejsca pakowania odpadów z prywatnych posesji, w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestu do środowiska;
5) ważenie odbieranych odpadów i załadunek na środek transportu;
6) transport odebranych odpadów na składowisko odpadów;
7) przekazanie odpadów na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych, posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest;
8) poniesienie kosztów utylizacji przekazanych odpadów;
9) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (protokół z przejęcia odpadów od właściciela nieruchomości, dokumentacja fotograficzna, kwity wagowe).
4. Zamówienie jest podzielone na dwie części wg lokalizacji miejscowości, z których mieszkańcy złożyli wnioski otrzymanych przez Gminę Samborzec. W przypadku obu części na wykonawcach ciążą obowiązki określone w ust. 3.
CZĘŚĆ NR 1 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu zachodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 225 - 300 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części zachodniej gminy Samborzec (miejscowości: Krzeczkowice
Faliszowice, Bystrojowice, Śmiechowice, Wielogóra, Żuków, Janowice, Chobrzany, Gorzyczany, Szewce, Ryłowice, Strączków oraz Jachimowice) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
CZĘŚĆ NR 2 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu wschodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 275 - 400 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części wschodniej gminy Samborzec (miejscowości: Samborzec, Polanów, Łojowice, Milczany, Kobierniki, Strochcice, Andruszkowice, Zawisełcze, Koćmierzów, Złota, Zawierzbie, Zajeziorze, Ostrołęka, Skotniki oraz Bogoria Skotnicka) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
5. Przewidywaną łączna ilość odpadów określa się na 700 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 300 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 400 Mg (ton). Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż łącznie 500 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 225 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 275 Mg (ton). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
6. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości odbieranych odpadów w przypadku, jeżeli wysokość najkorzystniejszej ceny byłaby niższa niż szacowana, a szacowane zainteresowanie byłoby wyższe niż pierwotnie szacowane, maksymalnie o 10% wartości usługi, odpowiednio dla obu części. Zmiana może dotyczyć także odbioru odpadów z dodatkowych miejscowości z terenu gminy, których do tej pory nie ujęto w ramach poszczególnych części zamówienia. W takim przypadku zmiana wprowadzona zostałaby w formie aneksu do umowy (zmiana nieistotna).
7. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości lub osoby pisemnie upoważnionej przez właściciela nieruchomości (posiadacz zależny, np. najemca). Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest (ewentualnie osoba reprezentująca właściciela nieruchomości, jeżeli dotyczy), adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg (tonach). Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność i właściciela nieruchomości. Ważenie winno się odbyć na terenie posesji uczestnika programu.
8. Wykonawca sporządza potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w trzech egzemplarzach: jeden dla odbierającego wyroby zawierające azbest, drugi dla właściciela nieruchomości, trzeci dla Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu protokół odbioru odpadu oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu).
10. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienie jakości świadczonej usługi i jej zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, a także wymaganiami jakościowymi wynikającymi z uczestnictwa w obrocie odpadami niebezpiecznymi;
2) zachowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy,
3) przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania odpadów zawierających azbest, w tym warunków jakościowych wynikających z posiadanych pozwoleń.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług określone są we Wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
13. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana raz na miesiąc w terminie 14 dni od otrzymania faktury lub rachunku przez Zamawiającego. Ostatnia faktura powinna być wystawiona i przekazana Zamawiającemu do dnia 25.09.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 716-264-76-17

7.3.3) Ulica: Kurowska 118

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 716-264-76-17

7.3.3) Ulica: Kurowska 118

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.