eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › "Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Samborzec w roku 2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Samborzec w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Samborzec w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaf18a2-2227-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015405/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór azbestu od mieszkańców z terenu gminy Samborzec w ramach "Pozostałych działań zwiazanych z gospodarką odpadami"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładnyUrzędu Miar.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAWIERA ROZDZIAŁ XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana przez Wójta Gminy Samborzec – Witolda Surowca;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest Pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa. Pozostałe informacje dotyczące RODO określa załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 500 - 700 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów położonych na terenie gminy Samborzec będących własnością osób fizycznych oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
2. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
3. Zamówienie obejmuje:
1) ustalenie terminów odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielami poszczególnych nieruchomości, których listę wraz z numerami telefonów kontaktowych przekaże Zamawiający, przy czym:
a) termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości,
b) odebrane odpady powinny być przekazane na składowisko odpadów nie później niż do dnia 15.09.2023 r.;
c) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi odbiorami odpadów o terminach i miejscach odbioru odpadów w celu umożliwienia kontroli realizacji zamówienia przez pracowników Urzędu Gminy;
2) przygotowanie odbieranych odpadów do transportu, w tym ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami (pakowanie);
3) wykonanie dokumentacji fotograficznej, obejmującej odbierane odpady i adres nieruchomości. W przypadku, gdy wykonanie zdjęcia odpadów wraz z numerem posesji jest niemożliwe Wykonawca powinien odpowiednio opisać wykonane zdjęcia odpadów wskazując adres nieruchomości;
4) uporządkowanie miejsca pakowania odpadów z prywatnych posesji, w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestu do środowiska;
5) ważenie odbieranych odpadów i załadunek na środek transportu;
6) transport odebranych odpadów na składowisko odpadów;
7) przekazanie odpadów na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych, posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest;
8) poniesienie kosztów utylizacji przekazanych odpadów;
9) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (protokół z przejęcia odpadów od właściciela nieruchomości, dokumentacja fotograficzna, kwity wagowe).
4. Zamówienie jest podzielone na dwie części wg lokalizacji miejscowości, z których mieszkańcy złożyli wnioski otrzymanych przez Gminę Samborzec. W przypadku obu części na wykonawcach ciążą obowiązki określone w ust. 3.
CZĘŚĆ NR 1 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu zachodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 225 - 300 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części zachodniej gminy Samborzec (miejscowości: Krzeczkowice
Faliszowice, Bystrojowice, Śmiechowice, Wielogóra, Żuków, Janowice, Chobrzany, Gorzyczany, Szewce, Ryłowice, Strączków oraz Jachimowice) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
CZĘŚĆ NR 2 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu wschodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 275 - 400 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części wschodniej gminy Samborzec (miejscowości: Samborzec, Polanów, Łojowice, Milczany, Kobierniki, Strochcice, Andruszkowice, Zawisełcze, Koćmierzów, Złota, Zawierzbie, Zajeziorze, Ostrołęka, Skotniki oraz Bogoria Skotnicka) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
5. Przewidywaną łączna ilość odpadów określa się na 700 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 300 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 400 Mg (ton). Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż łącznie 500 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 225 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 275 Mg (ton). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
6. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości odbieranych odpadów w przypadku, jeżeli wysokość najkorzystniejszej ceny byłaby niższa niż szacowana, a szacowane zainteresowanie byłoby wyższe niż pierwotnie szacowane, maksymalnie o 10% wartości usługi, odpowiednio dla obu części. Zmiana może dotyczyć także odbioru odpadów z dodatkowych miejscowości z terenu gminy, których do tej pory nie ujęto w ramach poszczególnych części zamówienia. W takim przypadku zmiana wprowadzona zostałaby w formie aneksu do umowy (zmiana nieistotna).
7. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości lub osoby pisemnie upoważnionej przez właściciela nieruchomości (posiadacz zależny, np. najemca). Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest (ewentualnie osoba reprezentująca właściciela nieruchomości, jeżeli dotyczy), adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg (tonach). Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność i właściciela nieruchomości. Ważenie winno się odbyć na terenie posesji uczestnika programu.
8. Wykonawca sporządza potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w trzech egzemplarzach: jeden dla odbierającego wyroby zawierające azbest, drugi dla właściciela nieruchomości, trzeci dla Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu protokół odbioru odpadu oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu).
10. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienie jakości świadczonej usługi i jej zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, a także wymaganiami jakościowymi wynikającymi z uczestnictwa w obrocie odpadami niebezpiecznymi;
2) zachowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy,
3) przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania odpadów zawierających azbest, w tym warunków jakościowych wynikających z posiadanych pozwoleń.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług określone są we Wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
13. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana raz na miesiąc w terminie 14 dni od otrzymania faktury lub rachunku przez Zamawiającego. Ostatnia faktura powinna być wystawiona i przekazana Zamawiającemu do dnia 25.09.2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przewidywaną łączna ilość odpadów określa się na 700 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 300 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 400 Mg (ton). Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż łącznie 500 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 225 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 275 Mg (ton). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
Opcja zmniejszenia wartości zamówienia o 28,57 % szacowanej ilości odpadów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu, komisja dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryterium ceny, które posiada wagę 100%. Kryterium ceny jest stosowane przez Zamawiającego jako wyłączne ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do kierowców świadczących przewozy oraz do pojazdów, które będą służyły do wykonywaniu przewozów.
Punkty przyznawane ofercie będą liczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = Cn/Cb x 100
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich nieodrzuconych ofert
- Cb – cena oferty badanej
- 100 wskaźnik stały

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 500 - 700 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów położonych na terenie gminy Samborzec będących własnością osób fizycznych oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
2. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
3. Zamówienie obejmuje:
1) ustalenie terminów odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielami poszczególnych nieruchomości, których listę wraz z numerami telefonów kontaktowych przekaże Zamawiający, przy czym:
a) termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości,
b) odebrane odpady powinny być przekazane na składowisko odpadów nie później niż do dnia 15.09.2023 r.;
c) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi odbiorami odpadów o terminach i miejscach odbioru odpadów w celu umożliwienia kontroli realizacji zamówienia przez pracowników Urzędu Gminy;
2) przygotowanie odbieranych odpadów do transportu, w tym ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami (pakowanie);
3) wykonanie dokumentacji fotograficznej, obejmującej odbierane odpady i adres nieruchomości. W przypadku, gdy wykonanie zdjęcia odpadów wraz z numerem posesji jest niemożliwe Wykonawca powinien odpowiednio opisać wykonane zdjęcia odpadów wskazując adres nieruchomości;
4) uporządkowanie miejsca pakowania odpadów z prywatnych posesji, w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestu do środowiska;
5) ważenie odbieranych odpadów i załadunek na środek transportu;
6) transport odebranych odpadów na składowisko odpadów;
7) przekazanie odpadów na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych, posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest;
8) poniesienie kosztów utylizacji przekazanych odpadów;
9) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (protokół z przejęcia odpadów od właściciela nieruchomości, dokumentacja fotograficzna, kwity wagowe).
4. Zamówienie jest podzielone na dwie części wg lokalizacji miejscowości, z których mieszkańcy złożyli wnioski otrzymanych przez Gminę Samborzec. W przypadku obu części na wykonawcach ciążą obowiązki określone w ust. 3.
CZĘŚĆ NR 1 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu zachodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 225 - 300 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części zachodniej gminy Samborzec (miejscowości: Krzeczkowice
Faliszowice, Bystrojowice, Śmiechowice, Wielogóra, Żuków, Janowice, Chobrzany, Gorzyczany, Szewce, Ryłowice, Strączków oraz Jachimowice) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
CZĘŚĆ NR 2 Realizacja programu usuwania azbestu z terenu wschodniej części gminy Samborzec
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze 275 - 400 Mg (ton) odpadów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie części wschodniej gminy Samborzec (miejscowości: Samborzec, Polanów, Łojowice, Milczany, Kobierniki, Strochcice, Andruszkowice, Zawisełcze, Koćmierzów, Złota, Zawierzbie, Zajeziorze, Ostrołęka, Skotniki oraz Bogoria Skotnicka) oraz ich transporcie na składowisko odpadów zawierających azbest lub składowisko odpadów niebezpiecznych celem zdeponowania i unieszkodliwienia na składowisku odpadów w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Samborzec w roku 2023”.
5. Przewidywaną łączna ilość odpadów określa się na 700 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 300 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 400 Mg (ton). Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż łącznie 500 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 225 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 275 Mg (ton). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
6. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości odbieranych odpadów w przypadku, jeżeli wysokość najkorzystniejszej ceny byłaby niższa niż szacowana, a szacowane zainteresowanie byłoby wyższe niż pierwotnie szacowane, maksymalnie o 10% wartości usługi, odpowiednio dla obu części. Zmiana może dotyczyć także odbioru odpadów z dodatkowych miejscowości z terenu gminy, których do tej pory nie ujęto w ramach poszczególnych części zamówienia. W takim przypadku zmiana wprowadzona zostałaby w formie aneksu do umowy (zmiana nieistotna).
7. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości lub osoby pisemnie upoważnionej przez właściciela nieruchomości (posiadacz zależny, np. najemca). Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest (ewentualnie osoba reprezentująca właściciela nieruchomości, jeżeli dotyczy), adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg (tonach). Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność i właściciela nieruchomości. Ważenie winno się odbyć na terenie posesji uczestnika programu.
8. Wykonawca sporządza potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w trzech egzemplarzach: jeden dla odbierającego wyroby zawierające azbest, drugi dla właściciela nieruchomości, trzeci dla Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu protokół odbioru odpadu oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu).
10. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienie jakości świadczonej usługi i jej zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, a także wymaganiami jakościowymi wynikającymi z uczestnictwa w obrocie odpadami niebezpiecznymi;
2) zachowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy,
3) przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania odpadów zawierających azbest, w tym warunków jakościowych wynikających z posiadanych pozwoleń.
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług określone są we Wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
13. Płatność za wykonaną usługę będzie realizowana raz na miesiąc w terminie 14 dni od otrzymania faktury lub rachunku przez Zamawiającego. Ostatnia faktura powinna być wystawiona i przekazana Zamawiającemu do dnia 25.09.2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przewidywaną łączna ilość odpadów określa się na 700 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 300 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 400 Mg (ton). Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż łącznie 500 Mg (ton), w tym w ramach części nr 1 na 225 Mg (ton) oraz w ramach części nr 2 na 275 Mg (ton). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
Opcja zmniejszenia wartości zamówienia o 28,57 % szacowanej ilości odpadów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu, komisja dokona oceny ofert wyłącznie na podstawie kryterium ceny, które posiada wagę 100%. Kryterium ceny jest stosowane przez Zamawiającego jako wyłączne ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do kierowców świadczących przewozy oraz do pojazdów, które będą służyły do wykonywaniu przewozów.
Punkty przyznawane ofercie będą liczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = Cn/Cb x 100
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich nieodrzuconych ofert
- Cb – cena oferty badanej
- 100 wskaźnik stały

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że legitymuje się numerem rejestracyjnym z Bazy Danych o Odpadach (BDO) nadanym przez Marszałka Województwa (rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez Marszałka Województwa) potwierdzającym wpis w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest i wytwarzania odpadów zawierających azbest, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 września 2018 r. w sprawie sposobu nadawania numeru rejestrowego podmiotom wpisywanym do rejestru prowadzonego w ramach BDO;
b) Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na transport odpadów zawierających azbest;
c) Wykonawca wykaże, że posiada ważną umowę ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest lub, w przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko, posiada decyzję wydaną dla właściciela składowiska, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 108 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 PZP – załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga!!! Powyższe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty składanej na formularzu ofertowym, określonym w Załączniku nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- potwierdzoną za zgodność przez wykonawcę (podwykonawcę – o ile dotyczy) kopię posiadanego zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest;
- potwierdzoną za zgodność przez wykonawcę (podwykonawcę – o ile dotyczy) kopię umowy ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest lub, w przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko, kopię decyzji wydanej dla właściciela składowiska, zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 8 do
SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane,
których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 2 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany w § 1 ust 7-9 Wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ:
"7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będą oświadczenia podpisane przez właścicieli nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.
8. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów może być mniejsza, lecz nie mniej niż 225 Mg (ton) / 275 Mg (ton) (odpowiednio). Zmiana ilości odpadów może wynikać ze względu na:
1) z mniejszego niż szacowane zainteresowania mieszkańców gminy ze względu na korzystanie przez część z nich z odrębnego dofinansowania od ARiMR do wymiany dachów zawierających pokrycia azbestowe (obecnie jest potwierdzonych ok. 160 wniosków mieszkańców gminy na łącznie 500 Mg (ton);
2) wysokość najkorzystniejszej oferty, która w przypadku ceny wyższej niż szacowana wymusi ograniczenie ilości odbieranych odpadów.
9. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości odbieranych odpadów w przypadku, jeżeli wysokość najkorzystniejszej ceny byłaby niższa niż szacowana, a szacowane zainteresowanie byłoby wyższe niż pierwotnie szacowane, maksymalnie o 10% wartości usługi, odpowiednio dla obu części. Zmiana może dotyczyć także odbioru odpadów z dodatkowych miejscowości z terenu gminy, których do tej pory nie ujęto w ramach poszczególnych części zamówienia. W takim przypadku zmiana wprowadzona zostałaby w formie aneksu do umowy (zmiana nieistotna)."

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawca może zostać wykluczony przez zmawiającego na każdym etapie postępowania.
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 PZP, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wymienione w art. 110 ust. 2 PZP.
5. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 PZP, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.
6. Zamawiający dokona oceny czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
7. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców na podstawie art. 109 ust. 1 PZP.

Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.