eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Savoir vivre" i kursu pn."Profesjonalna obsługa klienta z elementami savoir vivre" dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Savoir vivre” i kursu pn.„Profesjonalna obsługa klienta z elementami savoir vivre” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl; zampub@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Savoir vivre” i kursu pn.„Profesjonalna obsługa klienta z elementami savoir vivre” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f36f8f-130c-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń i kursow dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289925/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.24.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2.1. Zadanie nr 1: : Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Savoir vivre”.
A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Savoir vivre” dla 12 uczniów / uczennic oraz 1 nauczyciela/instruktora praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy z zakresu savoir vivre niezbędnej w codziennym życiu, pracy i kontaktach towarzyskich. Celem kursu jest m.in. przekazanie wiedzy jak radzić sobie w nowych sytuacjach, polepszenie umiejętności nawiązywania nowych kontaktów prywatnych i służbowych, prezentacja siebie podczas różnych spotkań.

Liczba uczestników ogółem –13
Liczba grup ogółem – 2
Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 8
Liczba godzin/grupę – 16
Liczba godzin ogółem – 32

godzina = godzina zegarowa

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 23.12.2022 r.

Kurs dla 13 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 2 grup zajęciowych jedna 6-osobowa, jedna 7-osobowa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 5, a maksymalna 8.

Obowiązki Wykonawcy:

Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:

1. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów i nauczyciela szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzą-cym jest Powiat Mikołowski tj:
- Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie
- Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych
• w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.
2. Zakres kursu powinien obejmować przekazanie wiedzy z zakresu savoir vivre’u zarówno w życiu codziennym jak i zawodowym. Uczniowie i nauczyciel pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy za-kres tematyczny:
• etykieta towarzyska i biznesowa: (powitania, autoprezentacja, tytułowanie, bilety wizytowe, small talk)
• różnice kulturowe a dobre obyczaje - klienci, goście zagraniczni - indywidualni, grupowi i korporacyjni oraz goście specjalni VIP
• przyjęcia i wydarzenia – rodzaje przyjęć, zaproszenia, business lunch, gafy, organizacja wydarzeń i konferencji, precendencja na przyjęciu, etykieta powitań, goście honorowi
• etykieta stołu – dobre maniery podczas spożywania posiłków, rodzaje sztućców i naczyń, układanie zastawy stołowej zgodnie z zasadami, gafy, spożywanie alkoholu, jedzenie pałeczkami
• etykieta telefoniczna – profesjonalne powitanie, przełączanie rozmów, przygotowanie przed rozmową, zdenerwowany rozmówca, telefon podczas spotkań i przyjęć, gafy, poczta głosowa i oddzwanianie, etykieta sms
• korespondencja tradycyjna – struktura listu, papeteria, elementy pisane ręcznie, emblematy firmowe, doręczanie, wysyłanie prezentów i kwiatów
• netykieta – korespondencja elektroniczna (struktura, czas odpowiedzi, oficjalna i nieoficjalna, załączniki, stopka), portale społecznościowe, komunikatory i czaty, komentarze, emotikony.
3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczestników kursu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego pro-gramu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt oraz rekwizyty.
6. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wy-kwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki szkolenia (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom zajęć najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przy-czyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierw-szych zajęć dla poszczególnych grup.
10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświad-czenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno uwzględniać działania promocyjne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów.
12. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standar-dami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w za-kresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z nie-pełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być zrealizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
14. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
b) program kursu oraz dziennik zajęć,
c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11635 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2.2 Zadanie 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Profesjonalna obsługa klienta z elementami savoir vivre”
A . Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Profesjonalna obsługa klienta z elementami savoir vivre” dla 5 uczniów / uczennic Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta z elementami savoir vivre’u. Uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego.

Liczba uczestników ogółem – 5
Liczba grup ogółem – 1
Liczba godzin/grupę – 8
Liczba godzin ogółem – 8

godzina = godzina zegarowa

Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 23.12.2022 r.

Obowiązki Wykonawcy:

Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:

1. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów i nauczyciela szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzą-cym jest Powiat Mikołowski tj:
- Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie
- Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych
• w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.

2. Zakres kursu powinien obejmować przekazanie wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta z elementami savoir vivre’u. Uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny:
• Reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta,
• Psychologia obsługi klienta,
• Aktywne słuchanie klienta – sztuka wychwytywania istotnych elementów,
• Zasady asertywnej komunikacji z klientem,
• Trudne sytuacje w kontaktach z klientami jako stały element pracy zawodowej,
• Wybrane techniki zarządzania stresem,
• Savoir vivre w pracy z klientem,
• Zasady właściwego powitania i pożegnania klienta w firmie,
• Sposoby prezentacji,
• Wizerunek pracownika – zasady dress code,
• Telefoniczny savoir vivre,
• Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy.
3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczestników kursu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego pro-gramu i harmonogramu zajęć w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt oraz rekwizyty.
6. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wy-kwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki szkolenia (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom zajęć najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przy-czyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierw-szych zajęć.
10. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświad-czenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno uwzględniać działania promocyjne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów.
12. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standar-dami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w za-kresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z nie-pełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być zrealizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
14. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkole-nia,
b) program kursu oraz dziennik zajęć,
c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2983,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6743,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6743,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Talentów Consulting Polska Anna Nowaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641927892

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6743,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312203756

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.