eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Wiadukty w ciągu al. Korfantego nad DK88 i torami PKP.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Wiadukty w ciągu al. Korfantego nad DK88 i torami PKP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzd.miastozabrze.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Wiadukty w ciągu al. Korfantego nad DK88 i torami PKP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a80cfe4-2789-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028832/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Wiadukty w ciągu al. Korfantego nad DK88 i torami PKP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324053/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.260.25.2022.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5759017,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na przebudowie obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze - wiaduktów w ciągu al. Korfantego nad DK88
i torami PKP w oparciu o dokumentację naprawczą zgodnie z decyzjami nr 24/22 oraz 25/22 ŚWINB z dnia 28.02.2022r..
Zakres zamówienia obejmuje:
- naprawę powierzchni betonowych filarów oraz odtworzenie urządzeń odwadniających
- wymianę łożysk
- naprawę powierzchni przyczółków i ciosów podłożyskowych
- naprawę powierzchni belek gzymsowych
- naprawę oczepów podpór pośrednich
- wymianę osłon przeciwporażeniowych
- nadbudowę balustrady
- uzupełnienie ubytków w nawierzchni chodników
- uzupełnienie ubytków płyt ażurowych na skarpach

Zakres robót w szczególności obejmuje:
- roboty przygotowawcze (przygotowanie zaplecza budowy)
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- roboty antykorozyjne stali i betonu
- roboty konstrukcyjne zbrojarsko - betoniarskie
- roboty wykończeniowe (zasypki, izolacja, montaż barier)
- roboty drogowe (nawierzchnia bitumiczna)
- wykonanie docelowej organizacji ruchu
- opracowanie dokumentacji powykonawczej
W ramach całego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy;
- wykonania robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, uzgodnienia z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wykonania robót konstrukcyjnych;
- wykonania robót wykończeniowych;
- odtworzenia terenów zielonych naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowania odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji gruzu i odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
- wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
- dostawy materiałów niezbędnych do wykonania robót;
- przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
- opracowania dokumentacji powykonawczej;
- stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5759017,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8029203 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5759017,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „IMB-Podbeskidzie” Sp. z o.o.;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 548-00-09-066

7.3.3) Ulica: ul. Górny Bór 31 a

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5759017,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania całości przedmiotu umowy wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i dokonaniem wszelkich zgłoszeń (o ile będą wymagane) w terminie do 30 kwiecień 2023 roku, przy czym prace I etapu (punkt I sentencji decyzji nr 24/22 i 25/22 z dn. 28.02.2022 r oraz określone w Projekcie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót) należy wykonać w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy tj. do dnia 24 listopada 2022 r.,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.