eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap - I "



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 688 20 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90d363f2-2553-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90d363f2-2553-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049216/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej – etap I”.
3.2 Usługi projektowe oraz roboty budowlane w ramach zadania „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej – etap I” realizowanie są na podstawie dokumentów udostępnionych na stronie prowadzonego i rozstrzygniętego postępowania pod adresem: https://spbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.phpid=543&p1=szczegoly&p2=81198
3.3 Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora nadzoru obejmuje w szczególności wykonanie:
1) nadzór nad robotami budowalnymi, zgodnymi z zapisami Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz dokumentacji projektowej, a w szczególności nad następującym zakresem prac:
Tor kartingowy:
• przebudowę istniejącego toru kartingowego na tor wielofunkcyjny,
• budowa zaplecza toru w postaci pól parku maszyn wraz z alejami komunikacyjnymi,
• budowa placu – parku startu i mety pełniącego rolę zaplecza przedstartowego,
• budowa dodatkowego fragmentu pętli toru, częściowo pokrywającej się z torem kartingowym o parametrach wymaganych dla wyścigów motocyklowych.
Budynki:
• budowę budynku centrum obsługi wyścigu – budynek wielofunkcyjny,
• budowę zaplecza sanitarnego dla zawodników,
• budowę zaplecza sanitarnego dla widzów pod trybuną,
• namiot badań technicznych.
Infrastruktura drogowa:
• budowa dróg serwisowych,
• budowa drogi dojazdowej wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi,
• budowa parkingu dla widzów.
Uzbrojenie terenu:
• przebudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej,
• budowę odwodnienia placów i jezdni manewrowych w postaci kanalizacji deszczowej,
• przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilającej park maszyn,
• budowę instalacji nagłośnieniowej.
Infrastruktura towarzysząca:
• trybuna na wale ziemnym z miejscami dla 500 widzów,
• budowę infrastruktury technicznej towarzyszącej dla obsługi toru: semafory startowe, podest startera, podesty obserwacyjne, sygnalizacja, bariery zabezpieczające,
• ogrodzenia stref toru oraz obiektu,
• bram wjazdowych i furtek,
• wały ziemne zabezpieczające i akustyczne,
• ekrany akustyczne typu „zielona ściana”,
• nasadzenia zastępcze.
3.4 Wykonawca świadczy usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z póź. zm.), a w szczególności:
a) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli poprawności i zgodności realizacji zamówienia z umową i zakresem robót, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbieranie robót w poszczególnych branżach ulegające zakryciu lub zanikające oraz objęte odbiorami częściowymi i końcowymi w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia ich przez Wykonawcę robót (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowuje i udział w czynnościach odbioru robót lub ich części (etapów), jak również udział w przekazywaniu ich do użytkowania,
d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie wad i usterek,
e) udział w pracach przy przekazaniu placu budowy i frontu robót,
f) sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, dodatkowych i zamiennych oraz obmiarów robót przedkładane przez Wykonawcę robót,
g) utrzymywanie z autorami dokumentacji projektowej stałego kontaktu w trakcie wykonywania robót,
h) uczestniczenie w przekazywaniu przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, poprzez weryfikację i sprawdzenie jej poprawności,
i) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych prac,
j) udział w czynnościach odbioru nadzorowanego zamówienia oraz sporządzanie protokołu odbioru wykonanych robót,
k) kontrolowanie poprawność wykonania zamówienia w okresie:
• gwarancji udzielonej przez wykonawcę na kompletną dokumentację projektową,
• gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych wynoszącej 60 miesięcy,
• rękojmi wynoszącej 5 lat, w szczególności inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach z tytułu gwarancji i rękojmi oraz będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tych okresach,
l) zapewnienie przestrzegania warunków BHP w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót,
m) opracowanie wzoru miesięcznego raportu z postępu wykonywanych robót i przekazanie go Wykonawcy do stosowania,
n) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu końcowych wersji dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczanie karty gwarancyjnych z warunkami gwarancji, instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów,
o) pobyt na budowie wg poniższych zasad:
• obecność Kierownika wielobranżowego zespołu nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowalnej - min. 2 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
• obecność inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 2 razy w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty budowlane, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
• obecność inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
• obecność inspektora w specjalności inżynierii drogowej – min. 2 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
• obecność inspektora w specjalności telekomunikacyjnej ( w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych) min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy.
p) zatwierdzanie lub wnoszenie uwag w terminie do 7 dni roboczych do wniosków kierownika budowy w sprawie przedłożonych materiałów do ich wbudowania,
r) uczestniczenie w Radach Budowy, w tym:
• organizowanie ich i informowanie zaproszonych osób o jej terminie i miejscu,
• przekazywanie Wykonawcy w ciągu 3 dni roboczych od dnia, w którym odbyło się zebranie rady budowy protokołu z rady celem jego uzgodnienia,
• organizowanie i informowanie zaproszonych osób o dodatkowych spotkaniach w sprawie realizacji inwestycji,
• niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia zadania,
s) potwierdzanie wykazu materiałów budowalnych podlegających utylizacji sporządzony przez Wykonawcę robót budowlanych,
t) przedkładanie Zamawiającemu informacji o poprawności wykonywania robót oraz o postępie w ich realizacji na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych,
u) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych nieuwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 5 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
v) informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania zamiany technologii robót lub materiału przyjętego w dokumentacji projektowej na inną technologię lub materiał o właściwościach nie gorszych, jak ten z dokumentacji projektowej.
w) wykonywanie innych czynności i obowiązków przewidzianych w umowie na roboty budowalne z Wykonawcą.
Wykonawca ma prawo:
a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy zawarte zostały w Rozdziale 3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKO CONSULTING MAGDA KOBOJEK- ŁOKAJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252113989

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.