eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH
I ZUŻYWALNYCH ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 172240146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH
I ZUŻYWALNYCH ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d18d274-2907-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326784/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/22/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216030,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA TESTÓW PASKOWYCH DO OZNACZANIA WŁAŚCIWOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH MOCZU, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUŻYWALNYCH ANALIZATORÓW MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW MOCZU zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załącznikach Nr 2 do Specyfikacji (w formularzu asortymentowo – cenowym dotyczącym testów paskowych …, formularzu cenowym dotyczącym dzierżawy) oraz z Załączniku Nr 10 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” (dotyczy analizatorów moczu).
II. Oferty częściowe:
1. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ dotyczy on jednego zamówienia.
2. W formularzu asortymentowo – cenowym oraz w formularzu cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w Załącznikach Nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty Wykonawcy.
3. Oferty należy składać do całości.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy.
III. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym w formie dostaw cząstkowych.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny 36 miesięczny okres od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub innej upoważnionej osoby. W bardzo pilnych tzw. „na cito” i uzasadnionych przypadkach zamówienia mogą być składane w formie telefonicznej.
4. W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp. mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu.
5. Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to siedem dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert opisany w Rozdziale XXII niniejszej SWZ).
6. Analizatory moczu opisane w Załączniku Nr 10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt i ryzyko do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium i oddać je do eksploatacji w maksymalnym terminie do ośmiu tygodni od dnia podpisania umów (w dni robocze).
7. Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia przezZamawiającego.
8. Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.

Termin, forma płatności:
1.Termin płatności – płatność za realizację cząstkową tj. dostawę testów paskowych, materiałów kontrolnych i zużywalnych będzie dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności 60 dni) po dostawie i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2.Termin płatności za dzierżawę analizatorów moczu – płatność za dzierżawę będzie realizowana w ratach przez okres 36 miesięcy w terminie do 30 dni począwszy od pierwszego miesiąca z dołu, po miesiącu w którym Wykonawca dostarczy doposażenie i złoży u Zamawiającego poprawnie wystawioną fakturę VAT.
3.Forma płatności – przelew.
4.W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.
5.Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: faktury.lab@cm-lancut.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220207,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220207,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220207,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BOR-POL Mariusz Borkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310206880

7.3.3) Ulica: Plac Jaśminu 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-152

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220207,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.