eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpie@ifpan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ifpan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6ff6fa-21cb-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079024/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla IF PAN z podziałem na V części. Część II - Komputery stacjonarne, komputer All in One i monitory wraz z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314218/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/IFPAN/2022/LS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233618,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 1 - Dostawa komputera stacjonarnego typu 1
Komputer stacjonarny typu 1: 11 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 2 szt. w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
a) części 1 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Badania oddziaływań i dynamiki białek o istotnym stopniu nieuporządkowania strukturalnego w fundamentalnych procesach biologicznych metodami biofizyki molekularnej, tym m.in. spektroskopii pojedynczych cząsteczek" NCN UMO-2016/22/E/NZ1/00656,
• "Nowoczesne luminofory krystaliczne akumulujące energię promieniowania na bazie ortoglinianu itru dla dozymetrii promieniowania jonizującego w oparciu o optycznie stymulowaną luminescencję" NCN UMO-2018/31/B/ST8/00774,
• "Nowoczesne kompozytowe scynytlatory na bazie warstw monokrystalicznych i kryształów mieszanych granatów i ortokrzemianów" NCN UMO-2018/31/B/ST8/03390,
• "Donorowo-akceptorowe salicylidenoaniliny i ich keto-tautomery - synteza i badania fotofizyczne materiałów luminescencyjnych wykazujących emisję indukowaną agregacją" NCN UMO-2019/35/D/ST5/00594,
• "Cieplne, magnetyczne i dielektryczne właściwości multiferroików (Sr,Ba)(Mn,T)O3 oraz optymalizacja ich składu chemicznego" NCN UMO-2018/31/B/ST5/03024,
• "Determination of Exposed Dose and radioactive Source Identity in Radiological Emergency" NATO SPS G5647.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 40 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 52351,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 2 - Dostawa komputera stacjonarnego typu 2.
Komputer stacjonarny typu 2: Komputer stacjonarny typu 2: 7 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.2 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
części nr 2 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Badania supersieci {CdO/MgO} i {CdO/ZnO} quasi-trójskładnikowych stopów - w kierunku nowych materiałów dla fotowoltaiki " NCN UMO-2021/41/B/ST5/00216.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 40 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 28362,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 3 - Dostawa monitora 24 cale: Monitor 24 cale: 15 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 2 szt. w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.3 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
części 3 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Badania oddziaływań i dynamiki białek o istotnym stopniu nieuporządkowania strukturalnego w fundamentalnych procesach biologicznych metodami biofizyki molekularnej, tym m.in. spektroskopii pojedynczych cząsteczek" NCN UMO-2016/22/E/NZ1/00656,
• "Wyświetlacze i detektory mechanoluminescencyjne na bazie piezoelektrycznych materiałów nanostrukturyzowanych" NCN UMO-2019/33/B/ST8/02142,
• "Modelowanie szumu ładunkoweo w podwójnej półprzewodnikowej kropce kwantowej" – NCN UMO-2021/41/N/ST3/02758,
• "Krople kwantowe od podstaw" – NCN UMO-2018/31/B/ST2/01871,
• "Determination of Exposed Dose and radioactive Source Identity in Radiological Emergency" NATO SPS G5647.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 40 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 11724,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 3 - Dostawa monitora 34 cale: Monitor 34 cale: 14 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.4 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
części 4 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Syntetyczne warstwowe struktury magnetyczne z regulowanym interfejsowym oddziaływaniem Działoszyńskiego-Moriyi. Prostopadłą anizotropią magnetyczną i międzynarodowym sprzężeniem" NCN UMO-2020/37/B/ST5/02299,
• "Badania supersieci {CdO/MgO} i {CdO/ZnO} quasi-trójskładnikowych stopów - w kierunku nowych materiałów dla fotowoltaiki " NCN UMO-2021/41/B/ST5/00216,
• "Nowe stany kwantowe w polarytonowych płynach światła" NCN UMO-2016/22/E/ST3/00045,
• "Nowoczesne luminofory krystaliczne akumulujące energię promieniowania na bazie ortoglinianu itru dla dozymetrii promieniowania jonizującego w oparciu o optycznie stymulowaną luminescencję" NCN UMO-2018/31/B/ST8/00774,
• "Nowoczesn kompozytowe scynytlatory na bazie warstw monokrystalicznych i kryształów mieszanych granatów i ortokrzemianów" NCN UMO-2018/31/B/ST8/03390.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 40 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 22555,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 5 - Dostawa komputera typu all-in-one. Komputer typu all-in-one - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.5 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
części 5 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Łamiące regułę Hunda cząsteczki jako prekursory nowych materiałów optoelektronicznych'' NCN UM0-2020/39/B/ST4/01723.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 40 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 3562,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 6 - Dostawa oprogramowania do opracowywania programów. Licencja wieczysta na zintegrowane środowisko uruchomieniowe do tworzenia oprogramowania na platformie Windows - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.6 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
części 6 jest finansowany w ramach projektu dofinansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki, z programu „Inkubator Innowacyjności 4.0”.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa oprogramowania wraz z dokumentami potwierdzającymi nabycie przez Zamawiającego licencji powinna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 25 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów

4.5.5.) Wartość części: 2422,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 7 - Dostawa komputera stacjonarnego typu stacja graficzna typ 1. Komputer stacjonarny typu stacja graficzna typ 1 - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.7 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
części 7 przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. "Radialne heterostruktury nanodrutowe topologicznych izolatorów krystalicznych z nadprzewodnikami oraz z ferro i antyferro-magnetykami." NCN 2019/35/B/ST3/03381.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 44922,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 8 - Dostawa komputera stacjonarnego typu stacja graficzna typ 2. Komputer stacjonarny typu stacja graficzna typ 2 - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.8 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
h) części 8 przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. "Struktura i nanomagnetyzm pakietów nanorurek węglowych, wypełnionych zorientowanymi fazami magnetycznymi w badaniach TEM in-situ " NCN UMO-2021/41/B/ST5/02588.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
7. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
8. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 6375,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Fizyki PAN w podziale na dziewięć części zamówienia, tj.:
Część 9 - Dostawa komputera stacjonarnego typu stacja graficzna typ 3. Komputer stacjonarny typu stacja graficzna typ 3 - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.9 do SWZ).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
6. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
7. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić nie później niż w ciągu 45 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 61344,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w cz. 1 unieważniono 30.09.2022 r.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 1, została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13, 01-353 Warszawa (oferta nr 1). Oferta ta została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) uPzp i art. 226 ust. 1 pkt 12) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85834,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85834,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w cz. 2 unieważniono 30.09.2022 r.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 2, została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13, 01-353 Warszawa (oferta nr 1). Oferta ta została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) uPzp i art. 226 ust. 1 pkt 12) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49318,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49318,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w cz. 3 unieważniono 30.09.2022 r.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 3, zostały złożone trzy oferty, przez Wykonawców: Anncomp I Sp. z o.o., ul. Słomiana 13, 01-353 Warszawa (oferta nr 1), Jolantę Olszewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Compro Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice (oferta nr 4) i Zoneo Oleksiewicz S.K.A, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno (oferta nr 6). Wszystkie ww. oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone (oferta nr 1 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) i art. 226 ust. 1 pkt 12) uPzp, oferta nr 4 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c uPzp, oferta nr 6 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) i art. 226 ust. 1 pkt 12) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17292,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w cz. 4 unieważniono 30.09.2022 r.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 4, zostały złożone dwie oferty, przez Wykonawców: Jolantę Olszewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Compro Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice (oferta nr 4) i Zoneo Oleksiewicz S.K.A, ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno (oferta nr 6). Obie oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone (oferta nr 4 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) uPzp, oferta nr 6 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) i art. 226 ust. 1 pkt 12) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56623,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w cz. 5 unieważniono 12.09.2022 r.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 uPzp.
W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 5 - Dostawa komputera typu all-in-one nie została złożona żadna oferta. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 1 uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2889,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2889,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Restor” - P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 100 23 81

7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2889,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cześć 6 - Zaoferowany termin realizacji w ramach kryterium oceny ofert: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.