Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358991/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00364590/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmiu@kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62e101b4-3da7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046783/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.271.24.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz
chodników w sezonach zimowych 2023/2024”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników
w sezonie zimowym 2023/2024 zgodnie ze standardem nr 5 określonym w obowiązującym w czasie wykonywania
przedmiotu zamówienia Zarządzeniu Burmistrza Miasta Kluczborka w sprawie standardów zimowego utrzymania dróg
gminnych. Szczegółowy zakres usług określony został w załącznikach nr 8, nr 9 oraz nr 10 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do podstawienia sprzętu służącego do wykonania
przedmiotu zamówienia tj. :
- pługopiaskarki na samochodzie ciężarowym o nośności powyżej 8 ton – 2 szt.
- pługopiaskarki na ciągniku o mocy co najmniej 80 kM – 2 szt,
- ciągniki o mocy do 30kM do odśnieżania chodników – 2 szt.,
w dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zainstalowania urządzeń służących do monitoringu pracy
sprzętu. Montaż urządzeń GPS wykona dostawca systemu monitorowania pracy sprzętu. W przypadku uszkodzenia
urządzeń do monitorowania pracy sprzętu z winy Wykonawcy, koszt ich naprawy ponosi Wykonawca.
Rozliczenie czasu pracy sprzętu będzie się odbywało na podstawie wydruków z systemu monitorującego. Za pracę sprzętu
będzie uznawany czas od chwili dojazdu na drogę gminną i rozpoczęcia posypywania i odśnieżania lub odśnieżania do
czasu zjazdu z drogi gminnej i zaprzestania pracy urządzeń posypujących lub odśnieżających.
Zamawiający do czasu pracy sprzętu będzie wliczał jedynie dwie 15-minutowe przerwy w ciągu każdych 8 godzin pracy
sprzętu niezależnie od ich przyczyny.
Wykonawca podczas realizacji zamówienia jest zobowiązany stosować mieszankę piaskowo-solną 20 %.
Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań będących przedmiotem umowy najpóźniej do 2 godzin od momentu
przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego.
Wskazanie czasu na podjęcie działań dłuższego niż 4 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego
spowoduje, iż oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000 - 9: Usługi odśnieżania
90630000 – 2: Usługi usuwania lodu
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy)
podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
3.Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 9, 10 i 11 wzoru umowy stanowiącego
integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o numerze GM.271.24.2023.MC dotyczącym wyboru Wykonawcy na realizację zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich, ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2023/2024” do terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 30.08.2023 r. do godz. 9:00 złożono następującą ofertę: Usługi Koparkowe Piotr Marona ul. Leśna 13 Bażany 46-243 Bogacica – cena oferty brutto: 1 122 375,00 zł.Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).
Oferta z najniższą ceną złożona w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122375,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.