eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Przebudowa drogi gminnej Nr 162026N - ul. Grzybowej w miejscowości Gryźliny w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 162026N – ul. Grzybowej w miejscowości Gryźliny w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 162026N – ul. Grzybowej w miejscowości Gryźliny w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7888a062-2ade-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031710/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Stawiguda ulicy Małgorzaty w miejscowości Majdy; nr 162026N – ul. Grzybowej w Gryźlinach; ulicy Nagietkowej, Akacjowej i Kwiatowej w Bartągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324478

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 162026N – ul. Grzybowej w Gryźlinach,
Inwestycja jest zlokalizowana w pasie drogowym na działkach nr 496 i 490/1 obręb Gryźliny gm. Stawiguda.
Zakres zamówienia:
1) przebudowa drogi gminnej – ulicy Grzybowej, w tym:
a) przebudowa jezdni w obrębie istniejącego pasa drogowego o długości 477,44 mb,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, nawierzchni istniejących dojść do posesji i zjazdów,
- wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej (częściowo granitowej – opaska na włączeniu z ul. Kościelną)
b) budowę zjazdów indywidualnych do nieruchomości przyległych oraz dojść do posesji,
c) profilowanie i uzupełnienie poboczy,
d) budowę rowu odwadniającego otwartego wraz z przepustami pod zjazdami Ø400 w pasie drogowym,
e) budowę ścieku przykrawężnikowego, studni chłonnej i przepustu pod nawierzchnią jezdni Ø600,
f) zmodernizowanie skrzyżowania z drogą gminną ulica Kościelną,
g) usuniecie kolizji projektowanej drogi gminnej z istniejącą siecią teletechniczną,
h) usunięcie kolizji projektowanej drogi gminnej z istniejącą linia oświetlenia ulicznego,
i) usunięcie drzew i krzewów w granicach pasa drogowego kolidujących z planowaną inwestycją, usuniecie karpin Po stronie Zamawiającego pozyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów – po wskazaniu przez Wykonawcę zakresu wycinki. Termin możliwości wycinki drzew i krzewów na podstawie uzyskanej przez Zamawiającego zgody na ich wycinkę – wycinka drzew możliwa najwcześniej od 15 października 2023r.,
j) opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
k) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
2) wykonanie drogi tymczasowej na odcinku od ulicy Miodowej do ulicy Grzybowej o długości ok. 250 m, która będzie przebiegała przez działki prywatnych właścicieli o nr 163/2 i 164/3, orientacyjny przebieg drogi tymczasowej określa załącznik graficzny, w tym:
a) uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów formalno-prawnych oraz stosownych uzgodnień/pozwoleń umożliwiających wykonanie drogi tymczasowej, Zamawiający posiada zgodę właścicieli działek nr 163/2 i 164/3 na wykonanie drogi,
b) wykonanie prac ziemnych pod drogę tymczasową o szerokości 3 m,
c) ułożenie drogi dojazdowej z płyt betonowych zbrojonych o wym. 300 X 150 cm,
d) rozbiórka ogrodzenia pomiędzy działkami 163/2 i 164/3 na szerokości niezbędnej do wykonania drogi,
e) wycinka krzewów owocowych znajdujących się wzdłuż ogrodzenia pomiędzy ww. działkami, które będą kolidowały z przebiegiem drogi tymczasowych,
f) wykonanie odgrodzenia planowanego przebiegu drogi tymczasowej w odległości min 2 m od budynków znajdujących się na działce nr 163/2 w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim korzystającym z części tej działki,
g) utrzymanie drogi w ciągłym stanie przejezdnym,
h) rozbiórkę drogi z płyt, rozbiórkę tymczasowego ogrodzenia,
i) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po którym będzie przebiegała droga tymczasowa, w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z istniejących elementów infrastruktury na działce 163/2 i 164/3 należy przywrócić go do stanu pierwotnego.
3) montaż 2 tablic pamiątkowych (wym. 180 cm x 120 cm) o realizacji zadania z udziałem środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z wytycznymi „Wytyczne dotyczące wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych dla zadań gminnych, powiatowych oraz mostowych” (wytyczne dostępne na stronie internetowej Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie pod adresem: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/fundusz-drog-samorzadowych2). Wymiary tablic zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 mają 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. 2021 poz. 953 z zm.).
Przed zakończeniem realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zgłosić się do Zamawiającego o szczegółowe dane, o których mowa w niniejszym punkcie w celu ich umieszczenia na tablicy.
4) Po zakończeniu robót należy dostarczyć dokumentację powykonawczą niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przebudowanej drogi.
5) Podczas wykonywania robót budowlanych należy mieć na uwadze, że w pasie drogowym zlokalizowano sieci uzbrojenia podziemnego: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji deszczowej, sieć energetyczna, sieć telekomunikacyjna/teletechniczna. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek z istniejących elementów infrastruktury, należy przywrócić go do stanu pierwotnego.
6) Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
a) projekt budowlany
b) projekt techniczny
c) specyfikacje techniczne wykonania robót
d) projekt stałej organizacji ruchu
e) mapa z zaznaczonym przebiegiem drogi tymczasowej
f) przedmiar robót – przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyceny,
g) pozwolenie na budowę – decyzja nr Sta/216/2021 z dnia 29.11.2021 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. – dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1092278,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1677598,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1092278,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trocina Tomasz Skalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412057467

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Układanie kostki brukowej, stawianie krawężników.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1092278,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.