eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Przebudowa systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomiu przy ul. Zofii Holszańskiej 13".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomiu przy ul. Zofii Holszańskiej 13”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 368 09 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74b51aa0-1b0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa jednostek oraganizacyjnych Gminy Miasta Radomia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomiu przy ul. Zofii Holszańskiej 13”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b51aa0-1b0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048006/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomiu, przy ul. Zofii Holszańskiej 13

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.25.2023.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200411,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomiu przy ul. Zofii Holszańskiej 13”. Zamierzone przedsięwzięcie budowlane ma na celu wykonanie w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Zofii Holszańskiej 13 w Radomiu obowiązków wynikających z decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu nr MZ.5581.4.3.2018 z dnia 11.09.2018 roku, zmienionej decyzją nr MZ.5581.4.1.2019 z dnia 09.04.2019 roku, zmienionej decyzją nr MZ.5581.6.1.2020 z dnia 18.12.2020 roku, zmienionej decyzją nr MZ.5581.6.2.2021 z dnia 14.12.2021 roku, zmienionej decyzją nr MZ.52801.6.1.2022 z dnia 18.11.2022 roku w sprawie wykonania przez stronę w ustalonym terminie obowiązków w związku z uchybieniami naruszającymi przepisy przeciwpożarowe. Planowane prace będą przeprowadzone na terenie Domu Pomocy Społecznej w Radomiu przy ul. Zofii Holszańskiej 13, działka Nr ewid. 147/8, m. Radom, obręb ewid.: 0020 Gołębiów, ark. 6. Kategoria obiektu budowlanego – XI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz specyfikacja ich wykonania znajduje się w Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozbiórka części ścian
2) demontaż hydrantów
3) roboty wykończeniowe tynkarskie i malarskie
4) wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej
5) wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych
3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
2) wykonanie innych niezbędnych zabezpieczeń od rozpoczęcia, do zakończenia robót i ich odbioru końcowego w tym np.: uporządkowanie terenu po budowie, likwidacja placu budowy,
3) wykonanie robót mających na celu uporządkowanie i przywrócenie pierwotnego stanu i wyglądu terenom naruszonym w czasie realizacji zadania budowlanego,
4) Wykonawca we własnym zakresie dokona utylizacji materiałów z rozbiórki - ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej;
5) wszelkie inne prace nie ujęte w dokumentacji technicznej, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
4. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie z załączoną do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-BUD KP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482638058

7.3.3) Ulica: Idalińska 53

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja p. poż hydrantowa , SGW BUDOWNICTWO Waldemar Stelmach Spółka komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.