eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 270337K JEZDNI ULICY OKRZEI W GORLICACH ORAZ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 270292K JEZDNI ULICY GRANICZNEJ W GORLICACH



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 270337K JEZDNI ULICY OKRZEI W GORLICACH ORAZ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 270292K JEZDNI ULICY GRANICZNEJ W GORLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 270337K JEZDNI ULICY OKRZEI W GORLICACH ORAZ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 270292K JEZDNI ULICY GRANICZNEJ W GORLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa55a5b3-3a69-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024778/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 MODERNIZACJA DRÓG MIEJSKICH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-91b6c4de-292b-11ed-9171-f6b7c7d59353

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1199307,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1) modernizacji nawierzchni drogi gminnej nr 270337K jezdni ulicy Okrzei w Gorlicach na długości ok. 284 m, szerokości 6 m (na działkach ewid. o nr 1594/11, 1594/1, 586/7 - obręb 120501_1.0001 Gorlice), obejmujące następujący zakres:
a) opracowanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót
b) roboty pomiarowe,
c) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. śr. 5 cm,
d) rozbiórka warstwy z kruszywa ok. 15 cm,
e) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm,
f) warstwa wiążąca AC16W gr. 8 cm,
g) oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
h) warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm,
i) wymiana krawężnika betonowego 15x30 wraz z ławą betonową,
j) regulacja wysokościowa wraz z wymianą włazów kanalizacyjnych,
k) regulacja wysokościowa skrzynek sieci wodociągowej, gazowej itp.,
l) rozbiórka studzienek deszczowych i montaż nowych studzienek wraz z wpustami żeliwnymi i przykanalikami z PVC Ø200,
m) demontaż i montaż nowego progu zwalniającego,
n) rozbiórka nawierzchni chodnika i zjazdów z płyt chodnikowych, kostki betonowej, trelinki, betonu etc.,
o) ułożenie obrzeży na ławie betonowej,
p) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku i zjazdach,
q) oznakowanie poziome i pionowe,
2) modernizacji nawierzchni drogi gminnej nr 270292K jezdni ulicy Granicznej w Gorlicach na długości ok. 1250 m, szerokości 4,5 m (na działkach ewid. o nr 222, 52/5, 56/10, 56/11, 58/1,60/5,62, 63/1, 259/1, 259/2, 264/3, 64/1, 246, 65- obręb 120501_1.0001 Gorlice), obejmujące następujący zakres:
a) opracowanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót,
b) roboty pomiarowe,
c) likwidacja przełomów – korytowanie gł. 30 cm - pow. 120 m²,
d) podbudowa z kruszywa łamanego gł. 30 cm – pow. 120 m²,
e) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni,
f) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
g) warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm,
h) oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
i) warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm,
j) wykonanie warstwy ścieralnej na części zjazdów i skrzyżowań z drogami gminnymi gr.
5 cm,
k) wykonanie poboczy z materiału kamiennego szer. 0,5-0,75 m gr. 8 cm,
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) dla ulicy Okrzei :
a) Mapa określająca zakres robót ul. Okrzei - załącznik nr 1 do Zaproszenia,
b) Mapa zasadnicza ul. Okrzei – załącznik nr 2 do Zaproszenia,
c) Ogólna charakterystyka obiektu ul. Okrzei zawiera opis stanu istniejącego ulicy oraz ogólny opis zakresu robót – załącznik nr 3 do Zaproszenia,
d) STWiORB dla modernizacji nawierzchni ul. Okrzei – załącznik nr 4 do Zaproszenia,
e) Szczegół studzienki deszczowej – załącznik nr 5 do Zaproszenia,
f) STWiORB wpusty deszczowe – załącznik nr 6 do Zaproszenia,
g) Przekrój konstrukcyjny ul. Okrzei - załącznik nr 7 do Zaproszenia,
h) Mapa z inwentaryzacji przebudowy sieci wodociągowej – załącznik nr 8 do Zaproszenia,
i) Uzgodnienie remontu nawierzchni z Spółką Gazownictwa – załącznik nr 9 do Zaproszenia,
j) Przedmiar robót, ul. Okrzei – załącznik nr 10 do Zaproszenia (jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, przy czym przedmiar ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą).
2) Dla ulicy Granicznej:
a) Mapa określająca zakres robót ul. Graniczna - załącznik nr 11 do Zaproszenia,
b) Mapa zasadnicza ul. Graniczna – załącznik nr 12 do Zaproszenia,
c) Ogólna charakterystyka obiektu ul. Granicznej zawiera opis stanu istniejącego ulicy oraz ogólny opis zakresu robót – załącznik nr 13 do Zaproszenia,
d) STWiORB dla modernizacji nawierzchni ul. Granicznej – załącznik nr 14 do Zaproszenia,
e) Przekrój konstrukcyjny ul. Granicznej - załącznik nr 15 do Zaproszenia,
f) Przedmiar robót, ul. Granicznej – załącznik nr 16 do Zaproszenia (jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, przy czym przedmiar ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą).
1.3. Treść map zasadniczych o których mowa w ust. 1.2. pkt 1 lit. b) i w ust. 1.2. pkt 2 lit. b) powyżej obejmuje dane o: ewidencji gruntów i budynków (katastrze), zagospodarowaniu terenu (ulice, drzewa, obiekty użyteczności publicznej), podziemnym, naziemnym i nadziemnym uzbrojeniu terenu (Geodezyjna Ewidencja Sieci Uzbrojenia Terenu), ukształtowaniu terenu (wysokości szczegółów sytuacyjnych, formy ukształtowania terenu) i stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1295993,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1295993,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1295993,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915

7.3.3) Ulica: Zakole 9

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1295993,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.