eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczęta › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie szkolnych biletów miesięcznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie szkolnych biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552496504

1.5.8.) Numer faksu: 552496503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-596f94be-2093-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Wilczęta w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie szkolnych biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-596f94be-2093-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054260/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie dzieci do szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Wilczęta do Szkoły Podstawowej w Wilczętach i do Szkoły Podstawowej w Słobitach oraz ich odwóz do domu. Dowóz realizowany będzie na podstawie szkolnych biletów miesięcznych.
2. Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami w trakcie wykonywania usługi.
3. Trasy dowozu i odwozu oraz wstępne godziny zamieszczone są w załączniku nr 8 do SWZ. Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z dyrektorami szkół w porozumieniu z Zamawiającym.
4. Przewóz uczniów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu uczniów ze szkolnym biletem miesięcznym, zakupionym w ramach niniejszego postępowania.
5. Usługa będzie świadczona w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych (ferie zimowe, świąteczne przerwy, itp.).
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Ponadto Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych w przypadku: odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć szkolnych, zmiany organizacji pracy szkoły lub organizacji roku szkolnego, zmiany planów lekcji, ilości dzieci, niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne.
7. Imienna lista uczniów, dla których zakupione zostaną bilety (z podziałem na poszczególne miejscowości i placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. W przypadku przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych, spowodowanych przede wszystkim działaniem siły wyższej imienna lista uczniów zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po otrzymaniu informacji dotyczącej przywrócenia zajęć szkolnych. Ilość kupowanych szkolnych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Zamawiający określa minimalną ilość szkolnych biletów miesięcznych, stanowiących podstawę do oszacowania minimalnej wartości zamówienia. Minimalna ilość szkolnych biletów miesięcznych, na jaką Zamawiający złoży zamówienie w ciągu danego miesiąca stanowi ilość dzieci uczęszczających do klasy „O” obu szkół podstawowych (na dzień 12.07.2023 r. – liczba ta wynosi 28 dzieci).
8. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia szkolnych biletów miesięcznych. W przypadku zamówienia szkolnego biletu miesięcznego w trakcie danego miesiąca:
a) do dnia 15 dnia danego miesiąca, w którym zamówienie jest realizowane – jego cena wynosi 100 % wartości biletu określonej w Formularzu Ofertowym,
b) od 16 dnia do końca danego miesiąca, w którym zamówienie jest realizowane – jego cena wynosi 50 % wartości biletu określonej w Formularzu Ofertowym.
W przypadku zakupienia szkolnych biletów miesięcznych na pełen miesiąc oraz wprowadzenia przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych, spowodowanych działaniem siły wyższej w trakcie miesiąca wykonywania usługi, na który bilety zakupiono Wykonawca dokona korekty płatności w następujący sposób:
a) jeżeli liczba dni świadczenia usługi przez Wykonawcę będzie niższa niż 50 % wszystkich dni szkolnych w danym miesiącu Wykonawca dokonując korekty płatności zastosuję cenę szkolnego biletu miesięcznego stanowiącą 50 % wartości biletu określonej w Formularzu Ofertowym.
9.Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, sprawnymi technicznie przez cały okres wykonywania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadającymi oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, z aktualnym ubezpieczeniem OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować w/w okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy takiej liczby środków transportu, aby każde dowożone dziecko miało zapewnione miejsce siedzące.
11. Miejsce wsiadania i wysiadania uczniów odbywa się na przystankach i punktach przystankowych określonych przez Zamawiającego.
12. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia.
13. Zamawiający informuje, że realizacja usługi będzie się odbywać w dni nauki szkolnej od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r., czyli w dniach kiedy w szkole odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. Zamawiający informuje, że dowozy nie będą realizowane w dni wolne od nauki szkolnej oraz w dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu działania siły wyższej.
14. Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia z tytułu gotowości do wykonania zamówienia w przypadku, jeżeli wykonanie niniejszej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn od Stron niezależnych, w szczególności ze względu na ograniczenie lub zawieszenie stacjonarnych zajęć szkolnych z jakichkolwiek przyczyn.
15. Dowóz uczniów odbywać się będzie środkami transportu, wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanymi właściwie do charakteru przewozów.
16. W sytuacji gdy warunki pogodowe będą tego wymagały wykonawca zapewni ogrzewanie autobusów bez dodatkowego wynagrodzenia.
17. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie środka transportu Wykonawca zabezpieczy autobus zastępczy, spełniający wymagania techniczne w ruchu drogowym. Przewoźnik gwarantuje ciągłość wykonywania usługi. W przypadku nie podstawienia autobusu w czasie, który został wskazany w ofercie, Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego środka transportu oraz zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.
18. Zamawiający nie precyzuje ilości i wielkości pojazdów do wykorzystania przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawcy wystawienia takiej ilości pojazdów, która realnie umożliwi przewiezienie liczby uczniów wskazanej w opisie poszczególnych tras dowozu, z zapewnieniem miejsc siedzących dla uczniów oraz nieodpłatnego miejsca siedzącego dla opiekuna uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217036,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217036,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT OSOBOWY STEPANIUK MARCIN STEPANIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280271897

7.3.3) Ulica: ul. Malczewskiego 6 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217036,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.