eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › [D/47/2023] Zakup i dostawa sprzętu AGD oraz sprzętu do Kosmetologii dla różnych jednostek UO



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/47/2023] Zakup i dostawa sprzętu AGD oraz sprzętu do Kosmetologii dla różnych jednostek UO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/791582

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[D/47/2023] Zakup i dostawa sprzętu AGD oraz sprzętu do Kosmetologii dla różnych jednostek UO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bccee0fd-1ee6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 [90] Sprzęt AGD

1.2.24 [185a] Sprzęt do Kosmetologii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/47/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Zakup i dostawa ozonatora dla Instytutu Biologii – 1 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwudziestu ośmiu [28] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.; pkt 19.4 SWZ stosuje się.
4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji.
5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [36] miesięcy; pkt. 19.5 SWZ stosuje się.
6. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostarczenie kompletnego przedmiotu zamówienia (o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42981000-6 - Generatory ozonu

4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Zakup i dostawa chłodziarko-zamrażarki dla Wydziału Nauk o Zdrowiu – 1 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwudziestu ośmiu [28] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.; pkt 19.4 SWZ stosuje się.

4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [36] miesięcy; pkt. 19.5 SWZ stosuje się.

6. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostarczenie kompletnego przedmiotu zamówienia (o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Zakup i dostawa sprzętu stojącego do oczyszczania wodorowego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu – 1 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwudziestu ośmiu [28] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.; pkt 19.4 SWZ stosuje się.

4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwudziestu czterech [24] miesięcy gwarancji.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [36] miesięcy; pkt. 19.5 SWZ stosuje się.

6. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostarczenie kompletnego przedmiotu zamówienia (o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 5528,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Zakup i dostawa urządzenia do mezoterapii mikroigłowej dla Wydziału Nauk o Zdrowiu – 3 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwudziestu ośmiu [28] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.; pkt 19.4 SWZ stosuje się.

4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwunastu [12] miesięcy gwarancji.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż dwudziestu czterech [24] miesiące; pkt. 19.5 SWZ stosuje się.

6. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostarczenie kompletnego przedmiotu zamówienia (o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 406,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Zakup i dostawa sprzętu dla Kosmetologii Wydziału Nauk o Zdrowiu

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwudziestu ośmiu [28] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.; pkt 19.4 SWZ stosuje się.

4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwunastu [12] miesięcy gwarancji.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż dwudziestu czterech [24] miesiące; pkt. 19.5 SWZ stosuje się.

6. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostarczenie kompletnego przedmiotu zamówienia (o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 7154,47 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Zakup i dostawa maski led fotonowej- tunelowej na twarz dla Wydziału Nauk o Zdrowiu –2 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F do SWZ.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: dwudziestu ośmiu [28] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: siedem [7] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.; pkt 19.4 SWZ stosuje się.

4. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela dwunastu [12] miesięcy gwarancji.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż dwudziestu czterech [24] miesiące; pkt. 19.5 SWZ stosuje się.

6. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostarczenie kompletnego przedmiotu zamówienia (o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w terminie realizacji zamówienia.

7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.07.2023r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 1 złożono jedną [1] ofertę. Oferta ta podlega odrzuceniu. Ponieważ w częściach nr 1 nie złożono więcej ofert, należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 1 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.07.2023r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 4 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.07.2023r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 3 złożono jedną [1] ofertę. Oferta ta podlega odrzuceniu. Ponieważ w częściach nr 3 nie złożono więcej ofert, należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 3 na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.07.2023r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu w części nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 4 na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6130 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6130 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6130 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. Progress Daniel Więcek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7890004862

7.3.4) Miejscowość: Września

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6130,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: inSPORTline Polska Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090063070

7.3.4) Miejscowość: Ciemiętniki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.