eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku - adaptacja na zieloną przestrzeń - dzielnica Zandka, Zabrze



Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrzepl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,135457,221ec8e4332636e9ae863950ea21232f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17063819-27a3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2023.MZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku - adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Skoszenie roślinności z terenu działki, objętej projektem, bezpośrednio przy samej ziemi po okresie zadziałania herbicydu (zostanie wykonane przez Zamawiającego), oraz:
- Zdjęcie darni, usunięcie korzeni, usunięcie warstwy wierzchniej gruntu o grubości 10-20 cm i przesunięcie jej w rejony przewidziane pod wypiętrzenia rabat skalnych,
- Wykonanie podłoża drenującego w rejonach rabat skalnych ułożenie głazów,
- Wytyczenie i wykonanie ścieżek,
- Instalacja elementów małej architektury w tym wykonanie konstrukcji pod pnącza (alegoria drzewa),
- Przykrycie warstwami substratów miejsc pod rabaty i rabaty skalne,
- Posadzenie roślin,
- Wyściółkowanie rabat i rabat skalnych,
- Zaprojektowanie i wykonanie 2 tablic informacyjnych,
- Pielęgnacja nasadzeń w pierwszym sezonie wegetacyjnym,
do wykonania przez Wykonawcę
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275293,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281404,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281404,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusława Golis prowadząca działalność gospodarczą pn.: F.P.H.U. Fresco – Eco Bogusława Golis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276961180

7.3.3) Ulica: Knurowska 35a

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281404,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:
1. Termin realizacji przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
do 31.10.2024 r.
2. Wykonywanie poszczególnych części przedmiotu umowy następować będzie w terminach:
1) Zakończenie przygotowania terenu, instalacja małej architektury (pozycje 2 – 24 załącznika nr 8 – Przedmiar): do 8 tygodni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
2) Zakończenie zakładania skweru (pozycje 25 - 51 załącznika nr 8 - Przedmiar): do 11 tygodni od podpisania umowy przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15.11.2023 r. z uwagi na fizjologię roślin – możliwe mrozy lub przymrozki
3) Pielęgnacja nasadzeń: w czasie 7 miesięcy wegetacji roślin, począwszy od 01.04.2024 r. do 31.10.2024 r.
4) Szczegółowy harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.