Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320020/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00329705/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrzepl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,135457,221ec8e4332636e9ae863950ea21232f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17063819-27a3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.52.2023.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku - adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Skoszenie roślinności z terenu działki, objętej projektem, bezpośrednio przy samej ziemi po okresie zadziałania herbicydu (zostanie wykonane przez Zamawiającego), oraz:
- Zdjęcie darni, usunięcie korzeni, usunięcie warstwy wierzchniej gruntu o grubości 10-20 cm i przesunięcie jej w rejony przewidziane pod wypiętrzenia rabat skalnych,
- Wykonanie podłoża drenującego w rejonach rabat skalnych ułożenie głazów,
- Wytyczenie i wykonanie ścieżek,
- Instalacja elementów małej architektury w tym wykonanie konstrukcji pod pnącza (alegoria drzewa),
- Przykrycie warstwami substratów miejsc pod rabaty i rabaty skalne,
- Posadzenie roślin,
- Wyściółkowanie rabat i rabat skalnych,
- Zaprojektowanie i wykonanie 2 tablic informacyjnych,
- Pielęgnacja nasadzeń w pierwszym sezonie wegetacyjnym,
do wykonania przez Wykonawcę
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275293,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281404,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281404,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusława Golis prowadząca działalność gospodarczą pn.: F.P.H.U. Fresco – Eco Bogusława Golis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276961180
7.3.3) Ulica: Knurowska 35a
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGUSŁAWA GOLIS F.P.H.U. FRESCO-ECO
jakie przetargi wygrała firma
BOGUSŁAWA GOLIS F.P.H.U. FRESCO-ECO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281404,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Termin realizacji przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
do 31.10.2024 r.
2. Wykonywanie poszczególnych części przedmiotu umowy następować będzie w terminach:
1) Zakończenie przygotowania terenu, instalacja małej architektury (pozycje 2 – 24 załącznika nr 8 – Przedmiar): do 8 tygodni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
2) Zakończenie zakładania skweru (pozycje 25 - 51 załącznika nr 8 - Przedmiar): do 11 tygodni od podpisania umowy przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15.11.2023 r. z uwagi na fizjologię roślin – możliwe mrozy lub przymrozki
3) Pielęgnacja nasadzeń: w czasie 7 miesięcy wegetacji roślin, począwszy od 01.04.2024 r. do 31.10.2024 r.
4) Szczegółowy harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozbiórka istniejących obiektów, budowa szklarni specjalistycznej z zapleczem eduk. i techn., zagospodarowaniem terenu w Zabrzu..."
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w zakresie anestezjologii i intensywnej terapii
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Poprawa dostępności do wody pitnej na terenie Gminy Dźwierzuty"
- Wykonanie prac związanych z realizacją 3 zadań budżetu obywatelskiego 2024 (nr 374, 793, 1255).
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - powtórzony
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Miasteczko ruchu drogowego w Branicach", dla ZZM.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.