Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320020/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00379428/01 - Wynik z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rekultywacja terenu po wyburzonym budynku – adaptacja na zieloną przestrzeń – dzielnica Zandka, Zabrze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrzepl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329705
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00320020
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00040349/10/P
Po zmianie:
2023/BZP 00040349/11/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamówienie jest finansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w ramach konkursu na utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieleni
C.D. z sekcji III pkt 3.6.
8..W przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta) dopuszczone są formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych–z zastrzeżeniem iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporządzeniu.
9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
10. Oferta, załączniki do niej a także inne dokumenty składane w toku postępowania muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika
11. Postępowanie którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest symbolem BZP.271.52.2023.MZ Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postępowanie
12. Za datę przekazania oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę przetargową
Termin wykonania zamówienia:
1.Termin realizacji przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy przez Zamawiającego do 31.10.2024r.
2.Wykonywanie poszczególnych części przedmiotu umowy następować będzie w terminach:
1)Zakończenie przygotowania terenu, instalacja małej architektury (pozycje 2–24 zał. nr 8–Przedmiar): do 5 tygodni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
2)Zakończenie zakładania skweru (pozycje 25-51 zał. nr 8-Przedmiar): do 11 tygodni od podpisania umowy przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15.11.2023r. z uwagi na fizjologię roślin–możliwe mrozy lub przymrozki
3)Pielęgnacja nasadzeń: w czasie 7 miesięcy wegetacji roślin, począwszy od 01.04.2024r. do 31.10.2024r.
4)Szczegółowy harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym
C.D. z sekcji V pkt 5.11.)
8. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 17 ust.4 Pzp z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Zał.nr 5a do SWZ)–jeśli dotyczy
9. Zobowiązanie o którym mowa w art.118 ust.4 Pzp, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (wzór stanowi Zał.nr 5b do SWZ)–jeśli dotyczy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych przesłanek zawartych w art.108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz na podst. art.7 ust.1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do Wyk. podlegającemu wykluczeniu w przypadkach o których mowa w art.7 ust.1 ww. ustawy stosuje się art.7 ust.3 ww. ustawy
Po zmianie:
fragment:
Termin wykonania zamówienia:
1.Termin realizacji przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy przez Zamawiającego do 31.10.2024r.
2.Wykonywanie poszczególnych części przedmiotu umowy następować będzie w terminach:
1)Zakończenie przygotowania terenu, instalacja małej architektury (pozycje 2–24 zał. nr 8–Przedmiar): do 5 tygodni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
2)Zakończenie zakładania skweru (pozycje 25-51 zał. nr 8-Przedmiar): do 11 tygodni od podpisania umowy przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15.11.2023r. z uwagi na fizjologię roślin–możliwe mrozy lub przymrozki
3)Pielęgnacja nasadzeń: w czasie 7 miesięcy wegetacji roślin, począwszy od 01.04.2024r. do 31.10.2024r.
4)Szczegółowy harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym
przyjmuje następujące brzmienie:
Termin wykonania zamówienia:
1.Termin realizacji przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy przez Zamawiającego do 31.10.2024r.
2.Wykonywanie poszczególnych części przedmiotu umowy następować będzie w terminach:
1)Zakończenie przygotowania terenu, instalacja małej architektury (pozycje 2–24 zał. nr 8–Przedmiar): do 8 tygodni od daty podpisania umowy przez Zamawiającego
2)Zakończenie zakładania skweru (pozycje 25-51 zał. nr 8-Przedmiar): do 11 tygodni od podpisania umowy przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 15.11.2023r. z uwagi na fizjologię roślin–możliwe mrozy lub przymrozki
3)Pielęgnacja nasadzeń: w czasie 7 miesięcy wegetacji roślin, począwszy od 01.04.2024r. do 31.10.2024r.
4)Szczegółowy harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym
pozostałe informacje w Sekcji IX pozostają bez zmian
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-01 09:00
Po zmianie:
2023-08-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-01 10:00
Po zmianie:
2023-08-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-30
Po zmianie:
2023-08-31
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.