eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy we Włocławku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321678

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kilińskiego 20

1.4.2.) Miejscowość: Włocławek

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 544222704

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@wloclawek.sr.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.sr.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379135

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00370759/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2022-12-09

Po zmianie:
2022-12-14

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy systemu kontroli dostępu wraz z montażem (każda na podstawie odrębnej umowy) o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
2. Dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi, z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.), przy czym osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych musi spełniać wymagania określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.) tzn. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
3. Dysponuje jednym pracownikiem zabezpieczenia technicznego posiadającym aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę systemu kontroli dostępu wraz z montażem o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw w celu wykazania spełnienia udziału w postępowaniu.

2. Dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi, z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.), przy czym osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych musi spełniać wymagania określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.) tzn. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
3. Dysponuje jednym pracownikiem zabezpieczenia technicznego posiadającym aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Wykaz co najmniej dwóch dostaw systemu kontroli dostępu wraz z montażem (każda na podstawie odrębnej umowy) o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; - wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę:
a) do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.), zgodnie z wytycznymi z pkt. 11.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b) pracownik posiadający aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ
c) Oświadczenie wykonawcy, że osoba/y, (o których mowa w pkt 11.2. SWZ, przedstawione w wykazie, stanowiącym zał. Nr 6 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wg wzoru na załączniku nr 7 do SWZ

Po zmianie:
1. Wykaz co najmniej jednej dostawy systemu kontroli dostępu wraz z montażem o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; - wg wzoru na załączniku nr 5 do SWZ. Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw w celu wykazania spełnienia udziału w postępowaniu.
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę:
a) do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.), zgodnie z wytycznymi z pkt. 11.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b) pracownik posiadający aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
- wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ
c) Oświadczenie wykonawcy, że osoba/y, (o których mowa w pkt 11.2. SWZ, przedstawione w wykazie, stanowiącym zał. Nr 6 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wg wzoru na załączniku nr 7 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-07 09:00

Po zmianie:
2022-10-11 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-07 09:15

Po zmianie:
2022-10-11 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-04

Po zmianie:
2022-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.